Nem gond a GDPR: hangok és hangtárolás a VIPeX-ben

Ha hangtárolásról és hívásrögzítésről van szó, a rugalmas és GDPR-nak megfelelő híváskezelés ma már minden cég számára elengedhetetlen. VIPeX rendszerünk nem csak ehhez biztosít rengeteg lehetőséget az előfizetőknek, de a hangposta üzenetek és a felhasználói és rendszerszintű híváshangok terén is számos megoldást nyúlt. 

Hangposta

 

A VIPeX rendszerben a felhasználók egyéni hangpostafiókokkal rendelkeznek, amihez hozzáférve visszahallgathatják hangposta üzeneteiket. Emellett, ha igénybe veszed a csomagfüggő szolgáltatást, lehetséges úgynevezett technikai hangpostafiókok létrehozása is, ami lehetővé teszi, hogy kollégáid egy meghatározott csoportja mind hozzáférhessen az adott fiókba beérkező hangposta üzenetekhez

Hangok és zenék

 

Ami a hangok és zenék kezelését illeti a VIPeX széles körű alapszolgáltatásokat nyújt. A rendszerben egyaránt kezelheted az előfizetői és felhasználói szintű hangfájlokat, új hangokat pedig hozzáadni, de akár a rendszeren keresztül rögzíteni is tudsz.

 

A rendszer lehetővé teszi, hogy különböző csöngetési hangokat állíts be különböző típusú hívásokhoz, azaz például másképp csöngjön a készüléked, ha külső, ügyféltől érkező hívás jön be és másképp, ha egy kolléga keres. Szintén beállíthatod a rendszerhez alapból hozzáadott tartászenéket, csomagfüggő szolgáltatás részeként ezeket pedig egyéni tartászenékkel is kiegészítheted, így biztosítva a teljes személyre szabhatóságot.

Hívásrögzítés

 

Ami a hívások rögzítését illeti, rendszerünk ezen a téren is rendkívül rugalmas. Rögzítést beállíthatsz rendszer szinten a teljes előfizetésre, de akár hívószámonként vagy mellékenként külön is, vagy átmeneti opcióként bizonyos hívócsoportokra. A rögzítést természetesen bármikor szabadon kikapcsolhatod. A rögzített beszélgetéseket a rendszerben online is visszahallgathatod, vagy akár le is töltheted.

Hangtárolás – GDPR

 

A VIPeX-el rögzített hívásaidat a rendszerünk 60 napig tárolja, de ezen felül a tárolására cégünk kétféle lehetőséget is kínál. Az egyik opció, hogy az úgynevezett FTP áttöltés segítségével a felvételek közvetlenül az ügyfélnél kerülnek tárolásra, ebben az esetben azok a központi rendszerünkből törlődnek. A rendszeres időközönkénti áttöltés biztosítja, hogy mindig hozzáférj a szükséges beszélgetésekhez.

Ha viszont céged nem rendelkezik az ehhez szükséges tárhellyel, vagy nem szeretnéd magad tárolni a felvételeket, csomagfüggő szolgáltatásként elérhető a hangtárolás modul igénybevétele. Ennek segítségével a rögzített hívások a rendszerünkben kerülnek megőrzésre, rugalmas és teljesen GDPR-kompatibilis módon.

Itt – akár hívásonként, vagy híváscsoportonként – magad állíthatod be, hogy az adott felvétel mennyi ideig kerüljön tárolásra, a rögzített hívásokhoz pedig ugyanúgy bármikor hozzáférhetsz, mintha a saját rendszeredben tárolnád. A szolgáltatás alapesetben maximum 12 hónapos tárolást biztosít, igény esetén azonban extra költéségért 36 hónapra kiegészítheted.

Pénzintézeti ügyfeleinknek különösen jó hír, hogy minden hangtárolási és hangrögzítési megoldásunk nem csupán GDPR kompatibilis, hanem megfelel az ezekre vonatkozó szigorú MNB ajánlásoknak és az összes kapcsolódó pénzintézeti jogszabálynak.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A távmunka és a nyári szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Munka és magánélet egyensúlya az IT szektorban – kihívás és lehetőség

Az IT szektorban dolgozók gyakran szembesülnek a munka és magánélet határainak elmosódásával. Összefoglaljuk, milyen kihívásokat látni, és milyen válaszok segíthetnek megtartani az egyensúlyt.

Hogyan tedd hatékonyabbá céges kommunikációd? Segítünk dönteni!

A céges kommunikáción sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, milyen szempontok alapján érdemes választani a VIPeX és a Call Center modul között.

Távmunkában az IT-csapat – lehetőség vagy kockázat?

Az IT-szektorban a távmunka ma már természetes. Megmutatjuk, félelem helyett miért érdemes inkább a lehetőséget látnunk benne.

Az okoseszközök árnyoldala – IoT és biztonság 2025-ben

Az IoT-eszközök terjedése kényelmet és hatékonyságot hoz, de komoly biztonsági kihívásokat is jelent a vállalkozások számára.

A gyógyulás szolgálatában – kommunikációs megoldásaink az egyészségügyben

Az egészségügyi ellátásban nincs idő felesleges várakozásra. Épp ezért nem mindegy, milyen kommunikációs és call center rendszerek segítik az ügyfélkapcsolatot a rendelőkben vagy épp magánklinikákon.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!