Híváslista: keress és szűrj még hatékonyabban

Szolgáltatás Portálunk Híváslista funkciója az utóbbi időszakban számos lehetőséggel bővült, így az ügyfélszolgálatos kollégák minden korábbinál hatékonyabban kereshetnek és szűrhetnek hívásaik között. Most röviden bemutatjuk, miért hasznos a rendszer.  

A hatékony ügfélszolgálati működéséhez elengedhetetlen, hogy a kollégák magas szinten végezzék munkájukat. Ebben pedig egy jól megtervezett, az ügyfelek hívásait egyszerűen és a lehető leggyorsabban hozzájuk eljuttató hívásirányítási rendszer óriási segítséget jelent. Önmagában viszont kevés.

A call center-csapat munkája hosszútávon csak akkor lehet fenntartható, ha minden információt megkapnak, amire szükségük van. Ez nem valósulhat meg anélkül, hogy a rendszer jól kereshetően és szűrhetően tartalmazza a korábbi hívások adatait. Szolgáltatás Portálunk Híváslista funkciója épp ezt teszi.

Erről a megoldásunkról már korábbi posztjainkban is meséltünk nektek, az utóbbi időben viszont mind a kereshetőség, mind a szűrhetőség terén jelentősen bővültek az opciók, így érdemesnek tartottuk újra elővenni a témát. A következő hetekben több posztot is olvashattok majd, én most megpróbálom felvázolni, mik a Híváslista alapvető előnyei.

A Híváslista segítségével a rendszer bármelyik felhasználója meg tudja nézni saját hívástörténetét. Visszakeresheti, milyen számokról, milyen hívásokat fogadott és indított, ha pedig sikeresek voltak ezek a hívások, mennyi ideig tartottak. Önmagában ez is hasznos lehet, de ezek csak az alapok.

Amennyiben a telefonhívás rögzítésére került, úgy a felhasználók a rendszerben visszahallgathatják vagy akár le is tölthetik a hangfájlokat, előkeresve bármilyen információt, ami a későbbiekben – mondjuk egy visszahíváshoz – fontos lehet.

Szintén nagyon hasznos információ lehet az, hogy egy adott bejövő hívás miként jutott el hozzájuk. Amennyiben az adott hívás nem közvetlenül a mellékükre érkezett, a Híváslistában most már néhány kattintással megkereshető, milyen híváslogikán vagy hívócsoporton keresztül kapták meg az ügyfelet.

Persze ez önmagában nem sokat érne, ha a hívások között nem tudnának hatékonyan keresni. A szűrő funkció egy három hónapos időszakra bármilyen hívást le tud keresni, akár a hívás jellege (bejövő / kimenő / nem fogadott) akár a hossza, akár konkrét azonosító vagy hívószám alapján. A szűrt listát, vagy akár a teljes három hónapos adatsort pedig a felhasználók több formátumban is letölthetik.

Mint minden funkció esetében, a jogosult felhasználók – adminisztrátorok – ezúttal is a teljes rendszert áttekinthetik. Ők minden szám és mellék adataihoz hozzáférnek, így átfogóbb képet kaphatnak a rendszer működéséről, a kollégák munkavégzésének hatékonyságáról vagy épp a leterheltségükről. A Híváslistában az átlagfelhasználókhoz hasonló, csak bővített opciók alapján kereshetnek és szűrhetik ki a számukra fontos információkat.

A következő hetekben sok szó lesz még arról, mik ezek a konkrét keresési és szűrési opciók, illetve beszélünk majd arról is, milyen biztonsági megoldásokkal rendelkezik a rendszer. Remélem, hogy ezzel a rövid bevezetővel sikerült felkeltenem az érdeklődéseteket a Híváslista funkció iránt, ha kérdésetek van, nyugodtan keressétek kollégáimat a +36-1-999-6000 telefonszámon!

 

Gyula

0

Szólj hozzá