Hivatal a felhőben

A felhőszolgáltatás bérlésének előnyei kézenfekvőek, a kételyek pedig többnyire könnyen cáfolhatók.  

A felhőszolgáltatások ma már nem csak a vállalati szektor, de az állami szféra életében is jelen vannak. Manapság az emberek ugyanazt – gyors és akadálymentes ügyintézést, 0-24-ben elérhetően, lehetőleg online – várják el az állami szolgáltatásoktól, amit a magánszektorban az utóbbi években megszoktak. Épp ezért elengedhetetlen, hogy a költségvetési korlátok és a bürokratikus akadályok ellenére itt is szintet léphessen az ügyfélkiszolgálás. És ebben segítenek a felhőszolgáltatások, ebben segíthetünk mi is.

Mivel az állami szektorban (is) hiány van szakképzett informatikusokból, ezért egy jó és egyre elterjedtebb megoldás lehet, hogy megszabadulnak a saját rendszer fenntartásának költségétől és úgynevezett SaaS-hoz, vagyis felhőalapú szoftverhez, mint szolgáltatás folyamodnak. Az ilyen felhőszolgáltatás, ha jól használják, költséghatékony és rugalmas, ráadásul a különböző ügynökségek munkáját is könnyebb vele integrálni.

Vannak viszont régi beidegződések, amik alapján az állami cégek félnek átállni a felhőszolgáltatás megvásárlására. Ilyen, sokáig tényleg problémás pont volt, hogy a régebbi rendszerek és alkalmazások integrálása speciális szaktudást vett igénybe az új szoftverekkel. Ez azonban manapság már sokkal egyszerűbb, a legtöbb szolgáltató, ahogy az Opennetworksnél mi is, API-kat használ, amik sokkal egyszerűbbé teszik az integrációt, költséges és időigényes utómunka nélkül.

Szintén fontos kérdéskör az adatok biztonságának kérdése, hiszen mondani sem kell, hogy az állami szférában a nyugdíjaktól az egészségügyi adatokig mennyi személyes információt tárolnak. Valamennyire érthető, hogy ezt figyelembe véve nem szívesen vesznek igénybe máshonnan biztosított felhőszolgáltatást, de a valóság az, hogy az ezeket nyújtó szolgáltatókat, ahogy minket is, nagyon komoly biztonsági sztenderdek kötnek.

Az általunk nyújtott felhőszolgáltatásoknak teljes mértékben GDPR-kompatibilisnek kell lennie, a rendszereink biztonságát pedig éves auditáláson ellenőrzik. Emellett a rendszerek frissítése állandó, hogy mindig megfeleljenek a legmagasabb elvárt színvonalnak, mi is készítjük VIPeX felhő alapú telefonközpont szolgáltatásunkhoz az emelt szintű biztonsági csomagunkat.

Sok állami cégnél emellett attól tartanak, ha külső felhőszolgáltatást vesznek igénybe, azzal elveszítik a teljes kontrollt a tárolt adatok felett. Ez azonban nincs így, az ügyfél kérésére mi is biztosítjuk, hogy a tárolt adatok, mondjuk hangfelvételek rendszeres időközönként (biztonságosan titkosítva) áttöltődjenek egy megadott FTP-szerverre, így bármikor hozzáférhető az előfizető számára a felhőszolgáltatás összes adata.

Mivel a kételyek többsége cáfolható, a megoldás előnyei pedig kézenfekvőek, nem kérdés, hogy ezek a felhő alapú szoftverek idővel az állami szektorban is elterjednek majd. A vállalatok ezt az előnyt már élvezik, a jövőben pedig a mi felhőszolgáltatásaink is hozzájárulhatnak ahhoz, hogy az állami cégek számára is könnyebbé váljon az ügyfélkezelés.

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!