Készülékek, készülék menedzsment a VIPeX-hez

VIpeX rendszerünk mellé IP telefonkészülékek széles választékát kínáljunk, az alap-készülékektől a vezetői készülékeken át a speciális igényeket kiszolgáló – pl. titkársági, hordozható, antibakteriális, konferencia – készülékekig.

Több márka termékei is megtalálhatóak állandó választékunkban, ezek közül egyes készülék típusok kedvező, bérleti konstrukcióban is elérhetők. Ezeket mutatjuk be eheti blogposztunkban.

Az általunk forgalmazott vagy bérletre kínált telefonkészülékek esetében a készülék beállításokat a VIPeX felületen elvégezheted. Ezek után a készülékek távoli menedzsmentjét (azaz a provisioninget) az Opennetworks végzi. Ez mind alapszolgáltatás, ami minden VIPeX csomagunkban elérhető céged számára.

Rendszer adminisztrátorként a VIPeX felületen felveheted a megvásárolt vagy bérelt készülékeket a rendszerbe és összerendelheted azokat a megfelelő mellékekkel. Emellett a műszaki kollégáink igény esetén módosíthatják az alap-paraméterezett hálózati beállításokat is.

Amennyiben az adott hálózati beállításokat az előfizetőnél több készülékre is be kell állítani, úgy előzetesen létrehozhatsz konfigurációs sablonokat, amik segítik és gyorsítják a készülék konfigurációs munkát. A készülék egyes beállításait, mint az idő formátum megadása, időzóna megadása vagy a készülék gombok beállítása külön elvégezheted az egyes felhasználókhoz kapcsolódóan.

Ha az általunk támogatott készülék típust nem cégünktől szeretnéd megvásárolni, akkor lehetőséged van arra is, hogy ezeket a készülékeket egy meghatározott havi díjért szintén fel tudd venni a rendszerbe. Ezek után a készülékek távoli menedzsmentjét szintén mi, az Opennetworks végezzük.

Opcionális lehetőséged az is, hogy az általunk nem támogatott, de VIPeX kompatibilis készülékeket használsz előfizetéséhez. Ekkor a készülékeket csak nyilvántartási céllal – pl. összerendelés a helyszínnel, felhasználóval – kell felvenni a rendszerbe, a szoftverfrissítést és beállításokat pedig előfizetőként Te kezeled.

Sok szó esett már a softphone megoldásról is, ami legfőbb előnye, hogy IP készülék nélkül, akár párhuzamosan négy eszközön is lehetővé teszi a VIPeX használatát irodai PC-n, mobil telefonon, notebookon vagy tableten. A rugalmasság és kötetlenség amit ez biztosít, manapság mindenki számára létszükséglet, legyen szó akár változó helyszínen történő munkavégzésről, akár távmunkáról vagy digitális nomád életvitelről, értékesítőkről vagy call center ügyintézőkről.

A softphone klienseket havidíjas előfizetéssel veheted igénybe a rendszeredhez. Az alapvető telefonos funkciókon kívül egyes licensze típusok olyan a távoli munkavégzésben, home office-ban szintén nélkülözhetetlen előnyökkel is szolgálnak, mint a chat vagy az akár 200 fő részvevőt is kiszolgáló video konferencia megoldás. Fontos, hogy a rendszeredhez kapcsolódó softhpone-ok beállításai a felületen keresztül szintén elvégezhetők.

 

Balázs

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

API integráció – céges rendszer összekapcsolása ügyfélszolgálattal

Az API kapcsolatok segítségével a céges ügyfélkezelési rendszerek könnyen összekapcsolhatók a VIPeX felhő alapú telekommunikációs rendszerével, így költséges utómunka nélkül tárolhatók és használhatók fel a hívások adatai.

Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás.

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!