Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Egy jól kiválasztott telefonszám felkelti ügyfeleid érdeklődését és ezért könnyebben meg is jegyezhetik azt, épp ezért tartjuk ezt legalább olyan fontosnak, mint a telefonszolgáltatások kiváló műszaki hátterét. Ebben a posztban segítek kiigazodni abban, hogy az egyes számtípusokat kinek és mikor ajánljuk, az adott cégprofilhoz milyen szám illeszkedhet a legjobban.

Szép számok

 

A Szép számok olyan könnyen megjegyezhető telefonszámok, ahol számjegyek ismétlődnek, vagy egymást követik. Ilyen például az Opennetworks Kft. ügyfélszolgálati telefonszáma is: 999-6000.

Azoknak javasoljuk a Szép számokat, akik könnyen megjegyezhető telefonszámot szeretnének, amely bármely céges dokumentumon feltüntetve jól mutat.

Egyedi hívószámok

 

Az Egyedi hívószámok közé tartoznak például azok a telefonszámok, amelyek úgy épülnek fel, hogy a számsor beírásával azokat a gombokat kell sorban megnyomni, mint amikor a telefonon a cég nevét üti be valaki. Emellett teljesen egyedi elképzelés alapján ismétlődő számok, vagy dátumokhoz kapcsolódó telefonszámok is igényelhetőek VOIP telefonhoz vagy akár IP telefonközponthoz is.

Azoknak az Ügyfeleinknek ajánljuk a külföldi hívószám szolgáltatásunkat, akiknek fontos, hogy külföldi partnereik egy adott országbeli számon is elérhessék őket. Bizonyos országokban közüzemi számlákkal való igazoláshoz kötött a számok igénylése, erről ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt bővebb felvilágosítást.

Zöld számok

 

Zöld szám szolgáltatásunkkal ügyfeleinket ingyenesen hívhatják ügyfelei, ezzel növelheti az elégedettségüket. A szolgáltatást főként kereskedelmi cégek ügyfélszolgálatos telefonszámaként, segélyszervezeteknek, alapítványoknak ajánljuk.

Amennyiben továbbra sem vagy biztos abban, hogy vállalkozásod számára milyen telefonszám lenne a megfelelő, a témában szakértő értékesítő kollégáink várják a hívásod, akik segítségével könnyedén kiválaszthatod az igazán megfelelő telefonszámot. Mert ha az igénybe vett szolgáltatás testre szabott, legyen a telefonszám is az!

 

Dóri

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

A gyógyulás szolgálatában – kommunikációs megoldásaink az egyészségügyben

Az egészségügyi ellátásban nincs idő felesleges várakozásra. Épp ezért nem mindegy, milyen kommunikációs és call center rendszerek segítik az ügyfélkapcsolatot a rendelőkben vagy épp magánklinikákon.

AI és KKV-k: kivált, kiegészít vagy felpörget?

A mesterséges intelligencia már nem csak a nagyvállalatok eszköze – a KKV-k számára is valós segítséget jelent az ügyfélszolgálatban, marketingben és fejlesztésben.

VIPeX és marketing – több, mint gondolnád

A VIPeX ügyfélszolgálati rendszer felhőalapú megoldásai remekül használhatók akkor is, ha marketing vagy értékesítési célokat szolgálnak.

Elszabadult AI és a jövő rémképei – technológia Hollywood szemével

A technológiai témák feldolgozása filmek vagy sorozatok által több évtizedes múltra nyúlik vissza. Sok film mutatja be az elszabadult AI toposzát, vagy hívja fel a figyelmet napjaink és a jövő technikai veszélyeire, de az összkép azért nem teljesen negatív.

Call center megoldások a nyári időszakra

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs megoldásai a nyári időszakban is biztosítják, hogy a kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégák között problémamentes maradjon.

API integráció – céges rendszer összekapcsolása ügyfélszolgálattal

Az API kapcsolatok segítségével a céges ügyfélkezelési rendszerek könnyen összekapcsolhatók a VIPeX felhő alapú telekommunikációs rendszerével, így költséges utómunka nélkül tárolhatók és használhatók fel a hívások adatai.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!