Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Egy jól kiválasztott telefonszám felkelti ügyfeleid érdeklődését és ezért könnyebben meg is jegyezhetik azt, épp ezért tartjuk ezt legalább olyan fontosnak, mint a telefonszolgáltatások kiváló műszaki hátterét. Ebben a posztban segítek kiigazodni abban, hogy az egyes számtípusokat kinek és mikor ajánljuk, az adott cégprofilhoz milyen szám illeszkedhet a legjobban.

Szép számok

 

A Szép számok olyan könnyen megjegyezhető telefonszámok, ahol számjegyek ismétlődnek, vagy egymást követik. Ilyen például az Opennetworks Kft. ügyfélszolgálati telefonszáma is: 999-6000.

Azoknak javasoljuk a Szép számokat, akik könnyen megjegyezhető telefonszámot szeretnének, amely bármely céges dokumentumon feltüntetve jól mutat.

Egyedi hívószámok

 

Az Egyedi hívószámok közé tartoznak például azok a telefonszámok, amelyek úgy épülnek fel, hogy a számsor beírásával azokat a gombokat kell sorban megnyomni, mint amikor a telefonon a cég nevét üti be valaki. Emellett teljesen egyedi elképzelés alapján ismétlődő számok, vagy dátumokhoz kapcsolódó telefonszámok is igényelhetőek VOIP telefonhoz vagy akár IP telefonközponthoz is.

Azoknak az Ügyfeleinknek ajánljuk a külföldi hívószám szolgáltatásunkat, akiknek fontos, hogy külföldi partnereik egy adott országbeli számon is elérhessék őket. Bizonyos országokban közüzemi számlákkal való igazoláshoz kötött a számok igénylése, erről ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt bővebb felvilágosítást.

Zöld számok

 

Zöld szám szolgáltatásunkkal ügyfeleinket ingyenesen hívhatják ügyfelei, ezzel növelheti az elégedettségüket. A szolgáltatást főként kereskedelmi cégek ügyfélszolgálatos telefonszámaként, segélyszervezeteknek, alapítványoknak ajánljuk.

Amennyiben továbbra sem vagy biztos abban, hogy vállalkozásod számára milyen telefonszám lenne a megfelelő, a témában szakértő értékesítő kollégáink várják a hívásod, akik segítségével könnyedén kiválaszthatod az igazán megfelelő telefonszámot. Mert ha az igénybe vett szolgáltatás testre szabott, legyen a telefonszám is az!

 

Dóri

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!