Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Egy jól kiválasztott telefonszám felkelti ügyfeleid érdeklődését és ezért könnyebben meg is jegyezhetik azt, épp ezért tartjuk ezt legalább olyan fontosnak, mint a telefonszolgáltatások kiváló műszaki hátterét. Ebben a posztban segítek kiigazodni abban, hogy az egyes számtípusokat kinek és mikor ajánljuk, az adott cégprofilhoz milyen szám illeszkedhet a legjobban.

Szép számok

 

A Szép számok olyan könnyen megjegyezhető telefonszámok, ahol számjegyek ismétlődnek, vagy egymást követik. Ilyen például az Opennetworks Kft. ügyfélszolgálati telefonszáma is: 999-6000.

Azoknak javasoljuk a Szép számokat, akik könnyen megjegyezhető telefonszámot szeretnének, amely bármely céges dokumentumon feltüntetve jól mutat.

Egyedi hívószámok

 

Az Egyedi hívószámok közé tartoznak például azok a telefonszámok, amelyek úgy épülnek fel, hogy a számsor beírásával azokat a gombokat kell sorban megnyomni, mint amikor a telefonon a cég nevét üti be valaki. Emellett teljesen egyedi elképzelés alapján ismétlődő számok, vagy dátumokhoz kapcsolódó telefonszámok is igényelhetőek VOIP telefonhoz vagy akár IP telefonközponthoz is.

Azoknak az Ügyfeleinknek ajánljuk a külföldi hívószám szolgáltatásunkat, akiknek fontos, hogy külföldi partnereik egy adott országbeli számon is elérhessék őket. Bizonyos országokban közüzemi számlákkal való igazoláshoz kötött a számok igénylése, erről ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt bővebb felvilágosítást.

Zöld számok

 

Zöld szám szolgáltatásunkkal ügyfeleinket ingyenesen hívhatják ügyfelei, ezzel növelheti az elégedettségüket. A szolgáltatást főként kereskedelmi cégek ügyfélszolgálatos telefonszámaként, segélyszervezeteknek, alapítványoknak ajánljuk.

Amennyiben továbbra sem vagy biztos abban, hogy vállalkozásod számára milyen telefonszám lenne a megfelelő, a témában szakértő értékesítő kollégáink várják a hívásod, akik segítségével könnyedén kiválaszthatod az igazán megfelelő telefonszámot. Mert ha az igénybe vett szolgáltatás testre szabott, legyen a telefonszám is az!

 

Dóri

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

NIS2 – több konkrétum, több feladat

Néhány hónappal ezelőtt beszámoltunk az EU új kibervédelmi irányelveinek (NIS2) teljesítésére vonatkozó feladatokról ami - velünk együtt - több ezer hazai vállalkozást érint. Most megnézzük, hol tartunk, mi változott?

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!