Grafikus híváslogika
szerkesztő

Automatizáld céged
kommunikációs folyamatait!

A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.

A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.

A grafikus híváslogikai szerkesztővel optimalizált hívásfolyamatok

Okos
IVR

Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.

Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.

A jó IVR célja leegyszerűsítve nagyjából annyi, hogy a telefonáló ügyfelet a legmegfelelőbb ügyintézési pontra – legyen ez élő emberi ügyintéző vagy automata hangbejátszás – irányítsuk.

Az irányítás többféle alapon is történhet, például:

Ezt a teljes folyamatot beállíthatjuk a híváslogika tervező egyszerű, jól érthető, paraméterezhető tábláiban, majd a beállításoknak megfelelően ezt a viszonylag bonyolult rendszert is egy egyszerű folyamatábraként nézhetjük meg.

Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például egy ünnepi időszak utánra.

Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például egy ünnepi időszak utánra.

Folyamat automatizálás
profi eszközökkel

A grafikus híváslogika tervező azonban sokkal több ennél!

Minden kommunikációs folyamatodat és lépésedet automatizálhatod segítségével, például:

Határtalan lehetőségek,
egyszerű megvalósítással

Ha felkeltettük érdeklődésedet, olvasd el részletesebb Tudástár anyagunkat a grafikus híváslogika szerkesztőről.

Ha felkeltettük érdeklődésedet, olvasd el részletesebb Tudástár anyagunkat a grafikus híváslogika szerkesztőről.

Ne feledd!

A bonyolult kommunikációs folyamatok automatizálása egyszerűbb, mint gondolnád, és ez minden VIPeX előfizető ügyfelünknek csomagjában foglalt lehetőség! Ha pedig segítségre lenne szükséged a beállításban, szakértő kollégáink rendelkezésedre állnak!

A bonyolult kommunikációs folyamatok automatizálása egyszerűbb, mint gondolnád, és ez minden VIPeX előfizető ügyfelünknek csomagjában foglalt lehetőség! Ha pedig segítségre lenne szükséged a beállításban, szakértő kollégáink rendelkezésedre állnak!

Olvasd el
legújabb bejegyzéseinket a
témában!

Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás.

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!