Megújult VIPeX: több mint 9000 felhasználó

Az Opennetworks innovatív szolgáltatóként saját csapattal fejleszti SaaS szolgáltatásként nyújtott telekommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásait. Az  elmúlt néhány évünk legmeghatározóbb fejlesztése egy multicsatornás vállalati telekommunikációs és ügyfélszolgálati rendszer a VIPeX. Túl az első teljes üzemelési éven nézzük az erről szóló összefoglalót.

Több mint egy év sikeres működés, 9000 aktív vállalati felhasználó, heti szinten új funkciók megvalósítása, heti több online showroom bemutató az érdeklődőknek: ezzel a rövid adatsorral foglalhatjuk össze a megújult VIPeX 2021-es évét.

Ha kicsit bővebben szeretnénk erről beszélni, akkor szólhatunk arról, hogy sikerült egy olyan multicsatornás vállalati telekommunikációs és ügyfélszolgálati rendszert megalkotnunk, ami a legkisebb KKV vállalkozások igényeit éppúgy képes kiszolgálni, mint a multinacionális pénzintézetekét.

Hogy csak a legfőbb előnyöket emeljük ki:

  • Négy működő szolgáltatáscsomag a kisvállalatok igényeit kiszolgáló megoldástól a számos további funkciót tartalmazó pro csomagokig.
  • Egyszerűen használható online menedzsment felület, amin a szükséges beállításokat az ügyfelek saját maguk elvégezhetik.
  • Kommunikáció PC-ről, tabletről, telefonkészülékről, mobil telefonról egy rendszerbe integrálva,
  • Távmunkás munkatársak, irodai dolgozók, digitális nomádok, külföldi kollégák, jövő-menő értékesítők kezelése egy rendszerben.
  • Ügyfélszolgálati (call center) és vállalati telekommunikációs folyamatok kezelése egy rendszerben.
  • Multicsatornás megoldás integrált videohívás modullal.
  • Grafikus híváslogika szerkesztő  a hívásirányítási és IVR beállítások hatékony és egyszerű kezeléséhez.
  • API kapcsolat CRM és vállalatirányítási rendszerekhez.

A funkciók sokrétűségéről számos cikket írtunk már itt a blogon. Kevesebbet szóltunk még arról, hogy a számos “dobozos” funkció mellett folyamatosak a fejlesztések: egy év alatt heti rendszerfrissítéssel közel 100 új funkciót, illetve kényelmi módosítást élesítettünk, így ügyfeleink egyedi igényeit is folyamatosan építjük be a szolgáltatásba. Legutóbbi fejlesztéseink elsősorban call center modulunkat érintették, így egyre közelebb kerülünk egy minden igényt kielégítő ügyfélközponti megoldás kialakításához.

Ha kíváncsi lettél, kérj online szolgáltatás bemutatót vagy díjmentes teszt lehetőséget a sales@openent.hu e-amil címen vagy a honlapon keresztül, illetve hívd az értékesító csapatot (+36-1-999-6000 2-es menüpont).

Zsolt

A rendszerhez kapcsolódó videohívás modul és az online menedzsment felület  fejlesztését a „Platformfüggetlen videóhívás-technológia optimalizált illesztése az ügyfélszolgálati rendszerek gyakorlati működési folyamataihoz, felhőalapú, több csatornás (omnichannel) ügyfélközpont-megoldás fejlesztésével” – 2018-1.1.1-MKI-2018-00036 projekt keretében kapott támogatásból valósítottuk meg.

0