Szoftvert a felhőből – öt jó érv a SaaS mellett

A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldások költséghatékony és rugalmas lehetőséget biztosíthatnak cégednek, de a teljesítmény és biztonság terén sem jelentenek kompromisszumot. Heti blogposztunkban hoztunk öt érvet a használatukra.

A felhő alapú szoftveres megoldások használatának rengeteg előnye van, a téma pedig most aktuálisabb, mint valaha.

Hogy miért? Egyrészt nyilván azért, mert az elmúlt évek megszokott jelenségei még mindig velünk vannak. A járvány tartós elmozdulást jelentett a hibrid-, vagy távmunka irányába, ami egyúttal magával hozta a megemelkedett biztonsági igényeket, a szakemberek pedig továbbra sem lepték el a piacot.

Mindehhez hozzájön az egyre bizonytalanabb gazdasági környezet. A jól képzett munkaerő aranyárban van, a beruházási környezet egyáltalán nem ideális, a legtöbb cég pedig így spórolni kénytelen.

Szerencsére a SaaS használata a fent említett összes problémára megoldást nyújt valamilyen szinten. Használata mellett rengeteg érv van, első körben mutatunk is ötöt.

1. Költséghatékony

 

Csak a felhasznált erőforrásokért kell fizetni. A vállalkozások a felhőmegoldások segítségével hardver-, energia- és házon belüli vagy külső erőforrásként igénybe vett informatikai szakemberek költségeit takaríthatják meg.

2. Teljesítmény

 

A hardver gyorsan elavul és lelassul. A felhőszolgáltatók rövidebb frissítési ciklusokkal szervezik az szerverkapaitások bővítését és a működést biztosító frissítéseket. A felhőalapú számítástechnika révén a legújabb technológiával jobb teljesítményt érhető el.

3. Biztonság

 

A vállalatok jobb biztonsági modellekbe szeretnének beruházni, miközben a kiberfenyegetések száma nő. A felhőre költözés önmagában nem csökkenti a biztonsági fenyegetéseket, de csökkenti a támadások kockázatát. A felelős felhőszolgáltatók naprakész és a nemzetközi szabványoknak megfelelő és tanúsított biztonsági és megfelelőségi intézkedéseket adnak rendszereikhez. Ezek csökkentik a cég biztonsági terhelését.

4. Gyors megvalósítás, naprakész szolgáltatás

 

A felhőszolgáltatásokat többszáz vagy akár ezer felhasználó igényeinek megfelelően korszerűsítik. Így a legkorszerűbb és folyamatosan megújuló szolgáltatást vezetheti be a felhasználó cég, akár hetek alatt, és a további fejlesztéssel sem lesz gond.

5. Távoli hozzáférés, mobil munkavégzés

 

Az elmúlt évek történései mellett nem is kell külön hangsúlyoznunk, milyen fontos, hogy akár a teljes céges csapat távolról dolgozhasson, vagy rugalmasan szervezhető legyen a hibrid munkavégzés. A távoli hozzáférés segítségével jobban bevonhatók a feladatokba időszakos projektmunkások vagy szabadúszók is, ami költséget takarít meg és megkönnyíti a munkaerőhiány áthidalását.

Ennyi alapján már önmagában érdemes lenne felhő alapú szoftverek igénybevételén gondolkoznod vállalkozásod számára, ez azonban még messze nem minden. A jövő héten hozunk öt újabb érvet, hogy miért érdemes felhőre váltanod!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

API integráció – céges rendszer összekapcsolása ügyfélszolgálattal

Az API kapcsolatok segítségével a céges ügyfélkezelési rendszerek könnyen összekapcsolhatók a VIPeX felhő alapú telekommunikációs rendszerével, így költséges utómunka nélkül tárolhatók és használhatók fel a hívások adatai.

Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás.

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!