Szolgáltatás portál: adminisztrátori információk

Múlt héten beszéltünk arról, felhasználóként milyen széles körű lehetőségeid vannak megújult VIPeX, felhő alapú telefonközpont rendszerünk beállításánál. A szolgáltatásunk viszont nem csak a felhasználók számára biztosít információkat saját tevékenységükről, hanem egy jól átlátható információs felület segítségével az adminisztrátorok is tájékozódhatnak az előfizetés összes lényeges adatáról.

Adminként egyben tudod áttekinteni az összes, jogosultságod alá tartozó felhasználó és mellék információit, blogposztunkban most ezzel kapcsolatos lehetőségeidet foglaltuk össze.

Alapszolgáltatások

Az alapszolgáltatás részeként az adminok hozzáférhetnek az összes lényeges információhoz a jogosultságuk alá tartozó mellékekről és felhasználókról. A Státusz menüpontban áttekintheted az épp folyamatban lévő hívásokat, ha pedig belehallgatási opcióval rendelkezel, úgy valós időben is meghallgathatod egy kolléga beszélgetését. Ez az opció nagyon hasznos lehet új munkatársak betanulása alatt, de később is lehetőséget ad az ellenőrzésre.

Szintén ebben a menüpontban érheted el a Mellékek funkciót, ahol (nem meglepő módon) a mellékek leglényegesebb adatait tudod megtekinteni. Megnézheted a hozzájuk kapcsolt felhasználókat és készülékeket, utolsó használati idejüket vagy épp a mellékek helyszínét. Az egyszerű, könnyen kezelhető keresési funkció biztosítja számodra, hogy valamennyi keresett adatot gyorsan megtaláld.

Szintén a mellékekről ad információt a Listák menüpont Kimutatás funkciója, mely összesíti azok statisztikáit. Itt megnézheted a mellékek összes hívásmennyiségét vagy idejét és az ezzel járó költségeket. A szűrő opció itt is hatékony kereshetőséget biztosít, a kiadott adatokat pedig le is töltheted XLS formátumban.

Az adminok nem csak a mellékekről, hanem a jogosultságuk alá tartozó felhasználókról is kaphatnak információkat. Szintén a Listák menüpontban láthatják azok ki- és bejelentkezési idejét, valamint azt, hogy milyen készülékről végezték munkájukat.

Hasonlóan az egyszerű felhasználókhoz, adminisztrátorként is hozzáférhetsz a hívások előzményeihez, természetesen azzal a különbséggel, hogy nem csak saját magad, hanem az összes alád tartozó mellék/előfizetés információit láthatod. Ehhez a Listák menüpont Híváslista funkcióját kell megnyitnod, ahol részletes adatokat láthatsz, nem csak a hívások pontos irányáról, díjáról vagy hosszáról, hanem olyan fontos részletekről is, mint a várakozási vagy kapcsolási idő.  Így teljes képet kapsz arról, virtuális telefonközpont rendszered és kollégáig milyen hatékonyan kezelik a hívásokat.

Hasonlóan a többi funkcióhoz itt is könnyedén szűrhetsz az adatok között a keresési funkcióval, személyre szabhatod, hogy pontosan mely információkat szeretnéd látni a felületen, az adatokat pedig több formátumban le is töltheted. Emellett ha a hívások rögzítésre kerültek, a hangfájlok lejátszhatók és le is tölthetőek, a Hangtárolás szolgáltatás segítségével pedig az is meghatározhatod, pontosan milyen időre legyenek eltárolva a beszélgetések.

Opcionális szolgáltatások

Amennyiben az Előfizetői csomag tartalmazza ezt az opciót, az IVR-ba érkező hívások során alkalmazott gombok számai megjelenítésre kerülnek a híváslista egy oszlopában, sorrendben. Ez segítség Neked abban, hogy úgy tervezd hangmenüdet, hogy az ügyfelek számára könnyen használható legyen, illetve abban is, hogy a csapatod létszámát, skilljeit igazítsd a leggyakrabban felmerülő ügyfélproblémákhoz.

 

Gyula

0