Szolgáltatás portál: adminisztrátori információk

VIPeX, felhő alapú telefonközpont rendszerünk nem csak a felhasználók számára biztosít információkat saját tevékenységükről, hanem egy jól átlátható információs felület segítségével az adminisztrátorok is tájékozódhatnak az előfizetés összes lényeges adatáról.

Adminként egyben tudod áttekinteni az összes, jogosultságod alá tartozó felhasználó és mellék információit, blogposztunkban most ezzel kapcsolatos lehetőségeidet foglaltuk össze.

Alapszolgáltatások

 

Az alapszolgáltatás részeként az adminok hozzáférhetnek az összes lényeges információhoz a jogosultságuk alá tartozó mellékekről és felhasználókról. A Státusz menüpontban áttekintheted az épp folyamatban lévő hívásokat, ha pedig belehallgatási opcióval rendelkezel, úgy valós időben is meghallgathatod egy kolléga beszélgetését. Ez az opció nagyon hasznos lehet új munkatársak betanulása alatt, de később is lehetőséget ad az ellenőrzésre.

Szintén ebben a menüpontban érheted el a Mellékek funkciót, ahol (nem meglepő módon) a mellékek leglényegesebb adatait tudod megtekinteni. Megnézheted a hozzájuk kapcsolt felhasználókat és készülékeket, utolsó használati idejüket vagy épp a mellékek helyszínét. Az egyszerű, könnyen kezelhető keresési funkció biztosítja számodra, hogy valamennyi keresett adatot gyorsan megtaláld.

Szintén a mellékekről ad információt a Listák menüpont Kimutatás funkciója, mely összesíti azok statisztikáit. Itt megnézheted a mellékek összes hívásmennyiségét vagy idejét és az ezzel járó költségeket. A szűrő opció itt is hatékony kereshetőséget biztosít, a kiadott adatokat pedig le is töltheted XLS formátumban.

Az adminok nem csak a mellékekről, hanem a jogosultságuk alá tartozó felhasználókról is kaphatnak információkat. Szintén a Listák menüpontban láthatják azok ki- és bejelentkezési idejét, valamint azt, hogy milyen készülékről végezték munkájukat.

Hasonlóan az egyszerű felhasználókhoz, adminisztrátorként is hozzáférhetsz a hívások előzményeihez, természetesen azzal a különbséggel, hogy nem csak saját magad, hanem az összes alád tartozó mellék/előfizetés információit láthatod. Ehhez a Listák menüpont Híváslista funkcióját kell megnyitnod, ahol részletes adatokat láthatsz, nem csak a hívások pontos irányáról, díjáról vagy hosszáról, hanem olyan fontos részletekről is, mint a várakozási vagy kapcsolási idő.  Így teljes képet kapsz arról, virtuális telefonközpont rendszered és kollégáig milyen hatékonyan kezelik a hívásokat.

Hasonlóan a többi funkcióhoz itt is könnyedén szűrhetsz az adatok között a keresési funkcióval, személyre szabhatod, hogy pontosan mely információkat szeretnéd látni a felületen, az adatokat pedig több formátumban le is töltheted. Emellett ha a hívások rögzítésre kerültek, a hangfájlok lejátszhatók és le is tölthetőek, a Hangtárolás szolgáltatás segítségével pedig az is meghatározhatod, pontosan milyen időre legyenek eltárolva a beszélgetések.

Opcionális szolgáltatások

 

Amennyiben az Előfizetői csomag tartalmazza ezt az opciót, az IVR-ba érkező hívások során alkalmazott gombok számai megjelenítésre kerülnek a híváslista egy oszlopában, sorrendben. Ez segítség Neked abban, hogy úgy tervezd hangmenüdet, hogy az ügyfelek számára könnyen használható legyen, illetve abban is, hogy a csapatod létszámát, skilljeit igazítsd a leggyakrabban felmerülő ügyfélproblémákhoz.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Az okoseszközök árnyoldala – IoT és biztonság 2025-ben

Az IoT-eszközök terjedése kényelmet és hatékonyságot hoz, de komoly biztonsági kihívásokat is jelent a vállalkozások számára.

A gyógyulás szolgálatában – kommunikációs megoldásaink az egyészségügyben

Az egészségügyi ellátásban nincs idő felesleges várakozásra. Épp ezért nem mindegy, milyen kommunikációs és call center rendszerek segítik az ügyfélkapcsolatot a rendelőkben vagy épp magánklinikákon.

AI és KKV-k: kivált, kiegészít vagy felpörget?

A mesterséges intelligencia már nem csak a nagyvállalatok eszköze – a KKV-k számára is valós segítséget jelent az ügyfélszolgálatban, marketingben és fejlesztésben.

VIPeX és marketing – több, mint gondolnád

A VIPeX ügyfélszolgálati rendszer felhőalapú megoldásai remekül használhatók akkor is, ha marketing vagy értékesítési célokat szolgálnak.

Elszabadult AI és a jövő rémképei – technológia Hollywood szemével

A technológiai témák feldolgozása filmek vagy sorozatok által több évtizedes múltra nyúlik vissza. Sok film mutatja be az elszabadult AI toposzát, vagy hívja fel a figyelmet napjaink és a jövő technikai veszélyeire, de az összkép azért nem teljesen negatív.

Call center megoldások a nyári időszakra

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs megoldásai a nyári időszakban is biztosítják, hogy a kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégák között problémamentes maradjon.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!