Tudástár

Átirányítás és erőforrás menedzsment
Átirányítás és erőforrás menedzsment
Biztonság és jogosultságkezelés
Biztonság és jogosultságkezelés
Biztonság és jogosultságkezelés
Biztonság és jogosultságkezelés
Egyéb kommunikációs csatornák
Egyéb kommunikációs csatornák
Hangtárolás és hangrögzítés
Hangtárolás és hangrögzítés
Hangtárolás és hangrögzítés
Hangtárolás és hangrögzítés
Kommunikációs funkciók
Kommunikációs funkciók
Szolgáltatás Portál
Szolgáltatás Portál
Szolgáltatás Portál
Szolgáltatás Portál
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
Kapcsolódás más rendszerekkel
Kapcsolódás más rendszerekkel
Kapcsolódás más rendszerekkel
Kapcsolódás más rendszerekkel
Licencek és csomagok
Licencek és csomagok
Call Center Modul
Call Center Modul
Call Center Modul
Call Center Modul

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Olvass
legújabb projektjeinkről!

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.