VIPeX Call Center
Modul
Ügyfélkapcsolati megoldás
egyszerűen és hatékonyan
Felhő alapú telekommunikációs rendszerünk – VIPeX – Call Center Modulja professzionális, teljes működési hátteret biztosít ügyfélszolgálatoknak, call centereknek mérettől függetlenül, pár főtől akár több száz felhasználóig.
Komplex, kész, néhány hét alatt üzembe állítható ügyfélközponti megoldás, mely testre szabható az egyéni igényekhez.
Működés közben is könnyedén igazítható a változó működési feltételekhez, folyamatokhoz webes felületen. Segítségével egyszerű a felhasználó menedzsment és az operátorok teljesítményének mérése.


Előnyök, funkciók
- néhány hét alatt bevezethető
- havidíjas szolgáltatás, skálázható, beruházás nélkül
- webes felületen testre szabható működés
- operátori tudásváltozók – skillek - kezelése
- hívásirányítás operátori tudásváltozók alapján
- supervisori funkciókkal kontrollálható működés
- naprakész és azonnali statisztikák, dashboard
- űrlap kezelés
- visszahívás
- néhány hét alatt bevezethető
- havidíjas szolgáltatás, skálázható, beruházás nélkül
- webes felületen testre szabható működés
- operátori tudásváltozók – skillek - kezelése
- hívásirányítás operátori tudásváltozók alapján
- supervisori funkciókkal kontrollálható működés
- naprakész és azonnali statisztikák, dashboard
- űrlap kezelés
- visszahívás

Működéskövetés és funkciók
kezelése egy felületen
Az operátorok és a vezetők egyetlen jól strukturált felületen érik el az aktuális adatokat és végezhetik el feladataikat. A vezetők jogosultsági szintjüknek megfelelően férnek hozzá a csapatukra vonatkozó információkhoz.
Az operátorok és a vezetők egyetlen jól strukturált felületen érik el az aktuális adatokat és végezhetik el feladataikat. A vezetők jogosultsági szintjüknek megfelelően férnek hozzá a csapatukra vonatkozó információkhoz.
Minden mérhető információ
és KPI egy helyen
(Statisztikák és listák)
Az operátorok egyetlen szűrhető és testre szabható statisztikában férhetnek hozzá a hívásaikat érintő minden adathoz és KPI-hez. A vezetők pedig vezetői statisztikákban jutnak hozzá az aggregált adatokhoz jogosultsági szintjüknek megfelelően. A vezetői statisztikák a hívásstatisztikák mellett további információkat is tartalmaznak, melyek segítik a teljesítmény mérést.


Egy platform,
teljes körű megoldás
A Call Center modul és a VIPeX rendszer szorosan kapcsolódik, így a teljes vállalati kommunikációt egy platformra szervezheted, legyen szó:
- a call centerről, ügyfélszolgálatról
- az ügyeleti munkát – pl informatikai üzemeltetés – ellátó kollégákról
- a más területeken – pl. beszerzés, jog, adminisztráció - dolgozó munkatársak telefonhasználatáról
- úton lévő értékesítő csapat mobilitásának biztosításáról
- a home office-ban dolgozók kommunikációs igényeiről
- vagy a különböző országokban élő projekt munkatársakról.
Akár az összes céges kommunikációs folyamatra egyszerre vezethetsz be rendszert, néhány hét alatt – mindenki és minden folyamat számára találsz majd megfelelő megoldást nálunk.

Ha felkeltettük érdeklődésed,
kérj bemutatót!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!

