Ünnepi ügyfélszolgálat egyszerűen: hangbejátszás gombnyomásra

Karácsonyi nyitvatartások, akciók, tájékoztatók: az ünnepi időszakban az IVR-ben szinte naponta kellene új hangokat rögzíteni. AI-alapú TTS-megoldásunkkal elég beírni a szöveget, a rendszer pedig másodpercek alatt természetes hangú bejátszóvá alakítja – így az ügyfélszolgálat a valódi problémákra koncentrálhat.

Újra itt van az ünnepi időszak, ami sokak számára az év legszebb része. Természetesen szeretjük mi is, viszont egyúttal azzal is tisztában vagyunk, hogy a kereskedelemben ez a pár hét a legzsúfoltabb, legnehezebb is mindenkinek, és nem kivételek ez alól a call centerek sem. Ilyenkor minden apró segítség számít, mi pedig szerencsére tudunk olyat mutatni, amivel könnyebb lehet a helyzet az ügyfélszolgálatokon.

Legkésőbb a kikerülő karácsonyi díszítés és megnyíló adventi vásárok láttán gondolom már mindenkit elkapott a téli hangulat, ezt pedig nem árt, ha egy ügyfélszolgálat külsőségei is tükrözik. Apróságnak tűnhet, de az ünnepi hangbejátszások tényleg segíthetnek az ügyfeleknek abban, hogy nagyobb türelemmel várják ki, amíg a rendszer tudja kapcsolni a kollégát.

 

Ennél viszont még fontosabb, hogy a betelefonálók minden esetben friss és pontos tájékoztatást kapjanak arról, hogy mikor és hogyan érhető el egy ügyfélszolgálat. Mivel ez az ünnepek alatt szinte naponta változhat, ehhez rengeteg új bejátszót lehet szükséges rögzíteni, ami a következő hetek forgatagában értékes időt rabol el mindenkitől. Itt jön képbe a TTS-rendszerünk.

TTS – így segít az AI 

A TTS, vagyis a text to speech technológia lehetővé teszi, hogy a céges IVR-rendszerekben az előre felmondott hangok helyettesíthetőek legyenek az AI által írott szövegből generált beszéddel. Nincs szükség felvételre, egyszerűen be kell írnunk a bejátszani kívánt szöveget a rendszerbe, az pedig legyártja ebből a szükséges szöveget.

 

Ugyanez a megoldás abban az esetben is tökéletes, ha ünnepi akciókról, vagy mondjuk bizonyos termékek visszaváltásának feltételeiről szeretnénk tájékoztatni az ügyfeleket. Ahelyett, hogy minden alkalommal a kollégák töltenék az idejüket ezeknek az alapvető információknak az elmagyarázásával, néhány jól elhelyezett bejátszó is megteszi, a munkatársak pedig ezalatt több problémát tudnak megoldani.

 

Vagyis röviden: ha bármilyen okból új bejátszásokra van szükségünk a következő hetekben, de nincs időnk ezeket a kollégákkal rögzíteni, a TTS kínálja a legegyszerűbb megoldást a problémára.

Persze rendszerünknek nem ez az egyetlen funkciója, ami sokat segíthet az ünnepek alatt. Ha kíváncsiak vagytok arra, a mindent tudó ütemezett átirányítási megoldásunk vagy egyéb átirányítási opcióink hogyan segítik a call centerek életét ilyenkor, olvassátok el következő blogposztunkat is a témában.

 

Ha pedig addig is érdeklődnétek, hogyan használhatjátok a TTS-t már idén az ünnepek alatt, nyugodtan keressétek kollégáinkat a +36-1-999-6000 számon!

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Top 10 technológia nyaraláshoz 2025-ben – az Opennetworks szerint

Összeszedtük, mely tech-eszközök nélkül nem indulunk nyaralni. Nézd meg az Opennetworks friss top 10-es listáját, hogy könnyebb legyen az utazás.

Vállalatirányítás és kommunikáció a felhőben – merre tart a jövő?

A vállalatirányítási és kommunikációs rendszerek forradalmi átalakuláson mennek keresztül. De vajon a moduláris ökoszisztémáké vagy az integrált megoldásoké a jövő?

IT és mozgás: miért választják egyre többen a közösségi futást?

Az IT-sok gyakran napi 10 órát ülnek, ami rontja a fizikai és mentális állapotot. Sokan találnak megoldást a közösségi futásban, amely javítja a teljesítményt és közösségi élményt is ad.

Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A távmunka és a nyári szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Munka és magánélet egyensúlya az IT szektorban – kihívás és lehetőség

Az IT szektorban dolgozók gyakran szembesülnek a munka és magánélet határainak elmosódásával. Összefoglaljuk, milyen kihívásokat látni, és milyen válaszok segíthetnek megtartani az egyensúlyt.

Hogyan tedd hatékonyabbá céges kommunikációd? Segítünk dönteni!

A céges kommunikáción sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, milyen szempontok alapján érdemes választani a VIPeX és a Call Center modul között.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!