Ügyféltörténetek

Ügyféltörténetek

_A SZÁLLODÁKTÓL KEZDVE AZ EGYÉSZSÉGÜGYÖN ÁT A BANKSZEKTORIG…

Hatékony ügyfélszolgálat
minden pillanatban

Működésünk során többszáz ügyfelünk részére optimalizáltuk kommunikációs rendszereink működését, úgy, hogy az vállalati folyamataikhoz a legjobban illeszkedjen. A megvalósítás során segítjük a szolgáltatások, folyamatok, beállítások, rendszerkapcsolatok paraméterezését, annak érdekében, hogy minden az adott partner számára fontos működési módot, folyamatot lefedjünk. 

Működésünk során többszáz ügyfelünk részére optimalizáltuk kommunikációs rendszereink működését, úgy, hogy az vállalati folyamataikhoz a legjobban illeszkedjen. A megvalósítás során
segítjük a szolgáltatások, folyamatok, beállítások, rendszerkapcsolatok paraméterezését, annak érdekében, hogy minden az adott partner számára fontos működési módot, folyamatot lefedjünk.

Ha mégis kiderülne, hogy egy-egy folyamat vagy céges elvárás nem teljesíthető a már létező szolgáltatásokkal vagy megoldásokkal, úgy nyitottak vagyunk egyedi igények megvalósítására is.  

Ismerd meg azokat az ügyféltörténeteket, projekteket,
amikre a legbüszkébben vagyunk!

Olvasd el
legfrissebb történeteinket!

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány