Ne veszíts hívásokat: hívásátvételi és hívócsoportok

VIPeX rendszerünk a hívások fogadásánál is számos hasznos funkcióval teszi egyszerűbbé a munkát. Olyan opciókkal, mint a hívásátvételi- és hívócsoportok, rugalmasságot biztosít, és garantálja, hogy a lehető legkevesebb beérkező hívás vesszen el. Eheti blogposztunkban ezeket a hívásfogadáshoz kapcsolódó megoldásokat mutatjuk be számotokra.

Hívásátvételi csoport

 

A VIPeX alapvetően kétféle lehetőséget biztosít a bejövő hívások átvételére. Az egyszerűbb, kevésbé rendszerezett megoldást, az úgynevezett hívásátvételi csoportok adják. Ezek lényege, hogy a csoporthoz hozzárendelt mellékeikkel a kollégák átvehetik egymás hívásait, így biztosítva, hogy zökkenőmentesen segíthess ügyfeleidnek.

Fontos viszont, hogy ez a folyamat nem automatizált, vagyis nem egy beállított híváslogika mentén üzemel, hanem minden esetben a kollégának kell kezdeményezni – egy készüléken beállított gomb + az átveendő mellék számának leütésével – a hívás átvételét. Szóval ezek a csoportok így sokkal inkább egy kiegészítő megoldást nyújtanak a munkatársaidnak, könnyebbé teszik váratlan helyzetek vagy mondjuk az ebédszüneteik kezelését, de nem jelentenek számukra állandó kötelezettséget.

Hívócsoportok

 

A bejövő hívások kezelésének, átvételének szabályozottabb formájára a hívócsoportok létrehozásával van lehetőséged. Ezek segítségével helyszín, felhasználói képességek, beszéltek nyelvek, vagy bármilyen más szempont alapján csoportosíthatod a felhasználókat, hogy aztán a rendszerben előre beállított híváslogika mentén vezethesd végig a bejövő hívásokat.

A folyamat a csoportban szereplő mellékek kiválasztásával kezdődik, ehhez az alap- vagy felhasználói mellékek közül egyaránt választhatsz. Létrehozás közben a csoporthoz egy virtuális melléket kell rendelned (ami bármilyen, még nem használt mellékszám lehet ebből a melléktartományból), illetve a hívócsoportot a könnyebb azonosítás érdekében el is nevezheted. Például angol nyelvű call centernek, ha a külföldi ügyfelekre specializálódott kollégáid mellékei alkotják a csoportot. A hívócsoport mellékhez külső hívószámot is rendelhetsz.

A rendszer lehetőséget ad számodra beállítani a csoport csöngetési sorrendjét. Adminisztrátorként választhatsz, hogy a beállított számokon megadás szerinti sorrendben, egyszerre vagy esetleg a legrégebben kapcsolt hívás alapján menjen végig a bejövő hívás. Emellett szintén beállíthatod a csengetési időt, továbbá hozzáadhatsz újabb hívócsoportokat arra az esetre, ha az adott csoportban épp senki nem tudná fogadni a bejövő hívást. Így tényleg minden lehetőséget megadsz, hogy az ügyfél hívása ne vesszen el.

Egyéb beállítások segítségével még inkább személyre szabhatod a hívócsoportokat. Létrehozásnál lehetőséged van megadni a bejövő hívók várakoztatáshoz használt tartás zenét, de beállíthatod azt is, rögzítse-e a rendszer a hívásokat.

Az alapcsomag részeként a VIPeX három hívócsoport létrehozását teszi lehetővé számodra. Opcionális szolgáltatásként, illetve egyes díjcsomagjainkban ez a szám korlátlanul bővíthető, de emellett dönthetsz a „dinamikusan állítható” funkció mellett is. Ebben az esetben a meghatározotton túl szabadon adhatsz hozzá új hívócsoportokat, a rendszer pedig minden esetben jelzi számodra, ha ez plusz költséggel jár.

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Mennyi az egészséges screen time?

Egészséges screen time teches felnőtteknek és szülőknek: irányelvek, hatások, bevált tippek (20–20–20, esti védősáv, iOS Screen Time). Te mennyit használsz?

VIPeX az IT-szektorban: integráció, hibrid működés, kontroll

VIPeX az IT-ban: API-alapú integrációk, hibrid munkára optimalizált call center, SLA-riportok és biztonsági kontroll startupok és multik számára is.

IVR a VIPeX-ben: rugalmas hívásirányítás cégedre szabva

Ismerd meg az Opennetworks VIPeX grafikus IVR-szerkesztőjét: egyedi hívásirányítás, CRM-integráció, VIP- és területi routing, nyitvatartás-érzékeny menük.

Top 10 technológia nyaraláshoz 2025-ben – az Opennetworks szerint

Összeszedtük, mely tech-eszközök nélkül nem indulunk nyaralni. Nézd meg az Opennetworks friss top 10-es listáját, hogy könnyebb legyen az utazás.

Vállalatirányítás és kommunikáció a felhőben – merre tart a jövő?

A vállalatirányítási és kommunikációs rendszerek forradalmi átalakuláson mennek keresztül. De vajon a moduláris ökoszisztémáké vagy az integrált megoldásoké a jövő?

IT és mozgás: miért választják egyre többen a közösségi futást?

Az IT-sok gyakran napi 10 órát ülnek, ami rontja a fizikai és mentális állapotot. Sokan találnak megoldást a közösségi futásban, amely javítja a teljesítményt és közösségi élményt is ad.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!