Ne veszíts hívásokat: hívásátvételi és hívócsoportok

VIPeX rendszerünk a hívások fogadásánál is számos hasznos funkcióval teszi egyszerűbbé a munkát. Olyan opciókkal, mint a hívásátvételi- és hívócsoportok, rugalmasságot biztosít, és garantálja, hogy a lehető legkevesebb beérkező hívás vesszen el. Eheti blogposztunkban ezeket a hívásfogadáshoz kapcsolódó megoldásokat mutatjuk be számotokra.

Hívásátvételi csoport

 

A VIPeX alapvetően kétféle lehetőséget biztosít a bejövő hívások átvételére. Az egyszerűbb, kevésbé rendszerezett megoldást, az úgynevezett hívásátvételi csoportok adják. Ezek lényege, hogy a csoporthoz hozzárendelt mellékeikkel a kollégák átvehetik egymás hívásait, így biztosítva, hogy zökkenőmentesen segíthess ügyfeleidnek.

Fontos viszont, hogy ez a folyamat nem automatizált, vagyis nem egy beállított híváslogika mentén üzemel, hanem minden esetben a kollégának kell kezdeményezni – egy készüléken beállított gomb + az átveendő mellék számának leütésével – a hívás átvételét. Szóval ezek a csoportok így sokkal inkább egy kiegészítő megoldást nyújtanak a munkatársaidnak, könnyebbé teszik váratlan helyzetek vagy mondjuk az ebédszüneteik kezelését, de nem jelentenek számukra állandó kötelezettséget.

Hívócsoportok

 

A bejövő hívások kezelésének, átvételének szabályozottabb formájára a hívócsoportok létrehozásával van lehetőséged. Ezek segítségével helyszín, felhasználói képességek, beszéltek nyelvek, vagy bármilyen más szempont alapján csoportosíthatod a felhasználókat, hogy aztán a rendszerben előre beállított híváslogika mentén vezethesd végig a bejövő hívásokat.

A folyamat a csoportban szereplő mellékek kiválasztásával kezdődik, ehhez az alap- vagy felhasználói mellékek közül egyaránt választhatsz. Létrehozás közben a csoporthoz egy virtuális melléket kell rendelned (ami bármilyen, még nem használt mellékszám lehet ebből a melléktartományból), illetve a hívócsoportot a könnyebb azonosítás érdekében el is nevezheted. Például angol nyelvű call centernek, ha a külföldi ügyfelekre specializálódott kollégáid mellékei alkotják a csoportot. A hívócsoport mellékhez külső hívószámot is rendelhetsz.

A rendszer lehetőséget ad számodra beállítani a csoport csöngetési sorrendjét. Adminisztrátorként választhatsz, hogy a beállított számokon megadás szerinti sorrendben, egyszerre vagy esetleg a legrégebben kapcsolt hívás alapján menjen végig a bejövő hívás. Emellett szintén beállíthatod a csengetési időt, továbbá hozzáadhatsz újabb hívócsoportokat arra az esetre, ha az adott csoportban épp senki nem tudná fogadni a bejövő hívást. Így tényleg minden lehetőséget megadsz, hogy az ügyfél hívása ne vesszen el.

Egyéb beállítások segítségével még inkább személyre szabhatod a hívócsoportokat. Létrehozásnál lehetőséged van megadni a bejövő hívók várakoztatáshoz használt tartás zenét, de beállíthatod azt is, rögzítse-e a rendszer a hívásokat.

Az alapcsomag részeként a VIPeX három hívócsoport létrehozását teszi lehetővé számodra. Opcionális szolgáltatásként, illetve egyes díjcsomagjainkban ez a szám korlátlanul bővíthető, de emellett dönthetsz a „dinamikusan állítható” funkció mellett is. Ebben az esetben a meghatározotton túl szabadon adhatsz hozzá új hívócsoportokat, a rendszer pedig minden esetben jelzi számodra, ha ez plusz költséggel jár.

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!