Nemzetközi hívószámok virtuális IP telefonközpontban

Az üzlet ma már átnyúlik a határokon. Ezért egyre nagyobb a jelentősége annak, hogy külföldi ügyfeleink az általuk megszokott „helyi” telefonszámon, helyi tarifával érjenek el minket. Fontos az is, hogy külföldi irodánkban dolgozó kollégáinkkal olcsón – lehetőleg ingyenesen – beszélgethessünk. Ezt segítik a nemzetközi hívószámok. Ezek működését és előnyeit foglaljuk össze heti blogbejegyzésünkben.

Startupként is lehet irodánk az USA-ban, Magyarországról is ellátható egy nagy nemzetközi márka asszisztencia szolgáltatása, magyar jogi irodaként is dolgozhatunk EU-s adatvédelmi ügyekben.

Képzeld el, hogy…

 

….londoni fogászati rendelőd telefonszáma egy magyar mobilszám. Ugye nem túl elegáns? A bejelentkező fogfájósoknak fel kell tárcsázni egy „idegen” telefonszámot, ráadásul „ki tudja milyen” költségek mellett. Na, erre jó egy nemzetközi hívószám. A fogfájós helyi tarifával hívja az asszisztenst és máris nagyobb a bizalma.

 

……moszkvai irodából szervezel nemzetközi szállítmányozást magyar kamionokkal. A hatékonyság növelésére helyi marketing tevékenységet is folytatsz, három kollégád is dolgozik odakint. Egészen biztosan minden megrendelőd szívesebben hív helyi telefonszámon, de ha ezt helyi szolgáltatóval „kötteted be”, akkor a kinti kollégákkal költséges lehet a kapcsolattartásod. Erre jó egy nemzetközi hívószám a VIPeX-be (virtuális IP alközpontba) kapcsolva. Az orosz ügyfél helyi tarifával hívja az irodát, Te pedig Magyarországról mellék-mellék hívással ingyenesen beszélgetsz a kintiekkel.

 

…..egy nagy nemzetközi autómárka kiszervezett asszisztencia szolgáltatását nyújtod Magyarországról. Elvárás, hogy a külföldi autósok saját országukból, vagy akár több országból ingyenesen hívható asszisztencia számon érjék el az ügyfélközpontot. Erre jó a nemzetközi zöld szám, melynek egyes típusait az adott országból, más – univerzális – típusait több országból is ingyenesen hívhatják a bajba jutottak.

Mire használható a nemzetközi hívószám, milyen fajtái vannak?

 

Mint a fenti példák is mutatják, a külföldi hívószám ideális mindazoknak, akik rendszeresen tartanak kapcsolatot egy-két célországgal. Ideális külföldi kirendeltségeknek, helyi irodáknak is, vagy olyan határokon átívelő szolgáltatásokhoz – pl. asszisztencia – amit több országból is igénybe vesznek.

 

Előnye, hogy a külföldi hívószámon az ügyfelek, partnerek helyi tarifával, vagy – nemzetközi zöld szám esetében – ingyenesen hívhatják a céget, megkönnyíti az elérést, növeli az ügyfelek lojalitását. Egy virtuális IP alközpont (VIPeX) részeként pedig a Föld nevű bolygó bármely két pontja között éppolyan ingyenes lehet a kollégák egymást közti kommunikációja, mintha a szomszéd szobában ülnének.

 

Ha ingyenessé akarjuk tenni ügyfeleink részére a hívásokat, a helyiek számára ingyenesen hívható zöld számot kell használni, ami sok országba igényelhető. Ha az is fontos, hogy ezeket a zöld számokat több országból lehessen ingyenesen hívni, akkor univerzális zöld számot kell igényelni.

Milyen országokra, milyen feltételekkel igényelhető nemzetközi hívószám?

 

EU-n belül: Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Franciaország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.

 

EU-n kívül: Amerikai Egyesült Államok, Argentína, Ausztrália, Bahrein, Brazília, Chile, Dél-afrikai Köztársaság, Dél-Korea, Dominikai Köztársaság, Grúzia, Hong Kong, Izrael, Japán, Kanada, Kína, Kolumbia, Mexikó, Oroszország, Panama, Peru, Puerto Rico, Salvador, Svájc, Szingapúr, Törökország, Új-Zéland.

 

Az igénylés éppolyan egyszerű – az Opennetworks-ön keresztül – mint ha magyar telefonszámot igényelnél, de fontos tudni, hogy általában telephely igazolása és/vagy helyi közüzemi számla bemutatása is szükséges a jogosultság igazolásához. A nemzetközi szám aztán beállítható egy magyar VIPeX-be, sőt, ha pl. a külföldi kollégák szabadságon vannak, vagy ritkán tartózkodnak a kinti irodában, akkor át is irányítható pl. a magyar ügyfélszolgálati vezérszámra.

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet a külföldi üzleti működés hatékonyságának növelésével kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal nemzetközi hívószám igénylésével.

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

ChatGPT magyarul: Még messze nem tökéletes

A legismertebb mesterséges intelligenciára épülő nyelvi modell már hangalapon is kommunikál, ráadásul minderre magyarul is képes. Ez viszont még sokszor vezet problémákhoz, így a technológia komolyabb magyar nyelvű megoldások alapjául egyelőre nem használható.

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!