Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A nyár felborítja a megszokott céges ügyintézést. A távmunka és a szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Nyár van. Ilyenkor az emberek többségének kevésbé a munkán, hanem a pihenésen jár az agya. Aki teheti, elmegy legalább egy hét szabadságra és közben teljesen le is teszi a feladatait. Sokan viszont ezt valamilyen okból nem engedhetik meg, vagy egyszerűen nem így gondolkodnak. Szerencsére nekik sem kell a 40 fokban az irodában ragadniuk.

 

Sorolok pár lehetőséget:

  • Azt nem teheted meg, hogy hetekre elutazz valahova pihenni, de a céged kellően rugalmas, hogy nyáron akár egy hónapra is elengedjen távmunkába.
  • Nyáron pörögnek fel a céges utazások és konferenciák, így ebben az időszakban több időt töltesz a vállalatod más működési helyein.
  • Nem tudsz elmenni szabadságra, de minden nap ingázni az irodába tényleg pokoli lenne a hőségben, így tartósan home office-ra vagy hibrid munkára állsz át.

 

Gondolatmenetem szempontjából mindegy, melyik opció igaz Rád, vagy céged más dolgozóira. Az Opennetworks megoldásai minden esetben jelentősen megkönnyítik, hogy a nem egy helyen tartózkodó kollégák hatékonyan tartsák egymással a kapcsolatot.

Úgy gondoltam, az aktualitás miatt érdemes most írnom ezekről a megoldásokról. Mutatom, miről is van szó.

Fogadd bárhonnan a hívásokat

VIPeX rendszerünkben minden kolléga kaphat saját használatra úgynevezett felhasználói licenceket, amiket aztán bárhonnan, bármilyen eszközön használhat. Otthonról, az asztali gépen épp úgy, mint az irodában, vagy akár egy laptopról az olasz tengerparton!

 

A rugalmasságot az is biztosítja, hogy ezek a hívások a felhasználói licencről bárhova átirányíthatók. A távmunkát is nagyban könnyíti, ha a hívásaid mobilra érkeznek, így nem vagy asztalhoz kötve.

Integrált kommunikáció

Rendszerünkben a leghatékonyabb kommunikációt a Bria Softphone integrált szolgáltatása biztosítja. Ennek segítségével a kollégák tényleg bárhonnan biztonságosan kapcsolódhatnak egymáshoz.

 

Akkor is sincs gond, ha céged olyan bevett megoldásokkal dolgozik, mint mondjuk a Microsoft Teams. Rendszerünk ugyanis biztosítja, hogy az általunk adott telefonszámok a Teams szolgáltatásával is integrálhatók.

 

Több iroda, egy mellék

Az előbb a felhasználói licenceket már említettem, de a fent vázolt munkával kapcsolatos utazási helyzetekre van még egy nagyon praktikus megoldásunk. Ez az úgynevezett alapmellék.

 

Ha más irodából vagy kénytelen dolgozni, ott nyilván nincs meg a megszokott helyed vagy készüléked, de egy alapmellékkel ellátott eszközt használhatod a sajátodként, hogy zavartalanul végezhessed a munkádat. Sőt mellékbejelentkezéssel bejelentkezhetsz, így minden saját felhasználói funkciót ugyanúgy elérsz.

Nincs olyan, hogy túl bonyolult

Tegyük fel, hogy ezek a helyzetek mind egyszerre jönnek elő. A céges ügyfélszolgálati munkatársak közül pillanatnyilag:

 

  • Tomi egy hónapra Tenerifére utazott, onnan dolgozik
  • Áron és Zsófi céges utakon vannak a cég külföldi telephelyein
  • Ági, András és Béla egyszerűen szabadságra ment
  • A többiek pedig épp váltakozva dolgoznak irodából vagy otthonról

 

Ilyen helyzetekben lehetetlen hatékonyan megszervezni az ügyfelek kiszolgálását, nem? Nos, abszolút nem. Erre való a naptár modul szolgáltatásunk.

 

A naptár modullal nincs olyan bonyolult munkarend, amire nem tudnál beállítani megfelelő hívásirányítási opciókat. Az egyszerű drag&drop felületen napi, heti vagy havi szinten is kezelheted a beállításokat, ezeket pedig bármikor felülírhatod az adott dátumra vonatkozó beosztással.

Remélem látjátok, hogy a nyári változó helyű munkavégzés esetén az Opennetworks megoldásaira számíthattok. Ha érdekelnek a részletek, keressétek nyugodtan a kollégákat a +36 1 999 6060-as számon, vagy kérjetek bemutatót egy űrlap kitöltésével!

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Jogosultság szerepre szabva

VIPeX felhő alapú call center szolgáltatásunk jogosultságkezelési megoldásai mindenki igényre választ nyújtanak, a kisebb cégektől a több telephellyel működő bonyolult nagyvállalati rendszerekig. 

Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!

Az Opennetworks átirányítási megoldásai 2025-ben is a legmodernebb ügyfélszolgálati szolgáltatások közé tartoznak a piacon. Hoztunk három példát, amivel bemutatjuk, az egyszerűtől az extrémig hogyan lehetnek megoldás minden helyzetre egy call centerben.

Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun

Modern biztonsági rendszer már nem létezik kétfaktoros hitelesítés nélkül, az Ügyfélkapu átalakításával pedig most szélesebb körben is megismerik ezt a kifejezést.

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!