Ne ragadj nyáron az irodában – távmunkát támogató megoldások

A nyár felborítja a megszokott céges ügyintézést. A távmunka és a szabadságok a belső kommunikációt és az ügyfélszolgálati munkát is nehezítik, de a VIPeX megoldásai segítenek, hogy probléma nélkül tarthasd a kapcsolatot mindenkivel.

Nyár van. Ilyenkor az emberek többségének kevésbé a munkán, hanem a pihenésen jár az agya. Aki teheti, elmegy legalább egy hét szabadságra és közben teljesen le is teszi a feladatait. Sokan viszont ezt valamilyen okból nem engedhetik meg, vagy egyszerűen nem így gondolkodnak. Szerencsére nekik sem kell a 40 fokban az irodában ragadniuk.

 

Sorolok pár lehetőséget:

  • Azt nem teheted meg, hogy hetekre elutazz valahova pihenni, de a céged kellően rugalmas, hogy nyáron akár egy hónapra is elengedjen távmunkába.
  • Nyáron pörögnek fel a céges utazások és konferenciák, így ebben az időszakban több időt töltesz a vállalatod más működési helyein.
  • Nem tudsz elmenni szabadságra, de minden nap ingázni az irodába tényleg pokoli lenne a hőségben, így tartósan home office-ra vagy hibrid munkára állsz át.

 

Gondolatmenetem szempontjából mindegy, melyik opció igaz Rád, vagy céged más dolgozóira. Az Opennetworks megoldásai minden esetben jelentősen megkönnyítik, hogy a nem egy helyen tartózkodó kollégák hatékonyan tartsák egymással a kapcsolatot.

Úgy gondoltam, az aktualitás miatt érdemes most írnom ezekről a megoldásokról. Mutatom, miről is van szó.

Fogadd bárhonnan a hívásokat

VIPeX rendszerünkben minden kolléga kaphat saját használatra úgynevezett felhasználói licenceket, amiket aztán bárhonnan, bármilyen eszközön használhat. Otthonról, az asztali gépen épp úgy, mint az irodában, vagy akár egy laptopról az olasz tengerparton!

 

A rugalmasságot az is biztosítja, hogy ezek a hívások a felhasználói licencről bárhova átirányíthatók. A távmunkát is nagyban könnyíti, ha a hívásaid mobilra érkeznek, így nem vagy asztalhoz kötve.

Integrált kommunikáció

Rendszerünkben a leghatékonyabb kommunikációt a Bria Softphone integrált szolgáltatása biztosítja. Ennek segítségével a kollégák tényleg bárhonnan biztonságosan kapcsolódhatnak egymáshoz.

 

Akkor is sincs gond, ha céged olyan bevett megoldásokkal dolgozik, mint mondjuk a Microsoft Teams. Rendszerünk ugyanis biztosítja, hogy az általunk adott telefonszámok a Teams szolgáltatásával is integrálhatók.

 

Több iroda, egy mellék

Az előbb a felhasználói licenceket már említettem, de a fent vázolt munkával kapcsolatos utazási helyzetekre van még egy nagyon praktikus megoldásunk. Ez az úgynevezett alapmellék.

 

Ha más irodából vagy kénytelen dolgozni, ott nyilván nincs meg a megszokott helyed vagy készüléked, de egy alapmellékkel ellátott eszközt használhatod a sajátodként, hogy zavartalanul végezhessed a munkádat. Sőt mellékbejelentkezéssel bejelentkezhetsz, így minden saját felhasználói funkciót ugyanúgy elérsz.

Nincs olyan, hogy túl bonyolult

Tegyük fel, hogy ezek a helyzetek mind egyszerre jönnek elő. A céges ügyfélszolgálati munkatársak közül pillanatnyilag:

 

  • Tomi egy hónapra Tenerifére utazott, onnan dolgozik
  • Áron és Zsófi céges utakon vannak a cég külföldi telephelyein
  • Ági, András és Béla egyszerűen szabadságra ment
  • A többiek pedig épp váltakozva dolgoznak irodából vagy otthonról

 

Ilyen helyzetekben lehetetlen hatékonyan megszervezni az ügyfelek kiszolgálását, nem? Nos, abszolút nem. Erre való a naptár modul szolgáltatásunk.

 

A naptár modullal nincs olyan bonyolult munkarend, amire nem tudnál beállítani megfelelő hívásirányítási opciókat. Az egyszerű drag&drop felületen napi, heti vagy havi szinten is kezelheted a beállításokat, ezeket pedig bármikor felülírhatod az adott dátumra vonatkozó beosztással.

Remélem látjátok, hogy a nyári változó helyű munkavégzés esetén az Opennetworks megoldásaira számíthattok. Ha érdekelnek a részletek, keressétek nyugodtan a kollégákat a +36 1 999 6060-as számon, vagy kérjetek bemutatót egy űrlap kitöltésével!

 

Jani

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!