Call center megoldások a nyári időszakra

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs megoldásai a nyári időszakban is biztosítják, hogy a kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégák között problémamentes maradjon.

Munkatervezés szempontjából érdekesen alakult ez a tavasz. A húsvéti és a május elsejei hétvége összecsúszása miatt egymást követő három héten át dolgozott mindenki a megszokottól eltérően, majd nem sokkal később jött egy szombati munkanap is a kiesett pótlására.

 

Ebben az időszakban megint első kézből tapasztaltam meg, hogy milyen fontos egy céges telekommunikációs rendszer számára, hogy rugalmasan tudjon alkalmazkodni az ilyen változó körülményekhez.

És mivel nyakunkon a nyár, ahol a szabadságolások és egyebek miatt borul megint minden, úgy gondoltam, ez egy jó alkalom összeszedni, hogyan segíthetnek ezekben a hónapokban az Opennetworks megoldásai.

Munkavégzés bárhonnan

 Nem lehet mindenki egész nyáron szabadságon, de ez nem jelenti, hogy bent is kell lenni az irodában. Sok cég nyárira lazít a bejárási szabályokon, a munkatársak pedig ezt kihasználva home office-ból, vagy akár nyaralóból, vagy egyenesen a tengerpartról oldhatnak meg egyes napokat.

 

Az Opennetworks távmunka támogató megoldásai minden ilyen helyzetre felkészültek. Rendszerünk teljes egészében a felhőben üzemel, az ügyfeleket vezetékes telefonon, mobilon és asztali gépen is eléred. Az egymás közti kommunikációt pedig a Bria Softphone szolgáltatásunk és a beépíthető Teams integráció is segíti.

Egyszerű átirányítások

Szorosan az előbbiekhez kapcsolódva hívnám fel a figyelmet az átirányítási megoldásainkra. Egész évben előfordulnak olyan állandó vagy váratlan helyzetek, amik miatt a munkatársak nem tudnak napközben végig az asztalnál ülni, de nyáron megszaporodhatnak ezek is.

 

Szerencsére a VIPeX átirányítási megoldásaival nincs probléma akkor sem, ha egy kitartó kollégának a 35 fokban kell egész nap fel-le járkálnia az ügyfelek között, vagy ha munkaidőben kell összeszedni a gyerekeket a nagyszülőktől vagy a nyári táborból. A rugalmas és akár teljesen egyénileg beállítható átirányításoknak hála a hívások bárhol, bármikor megtalálhatnak.

Nyári híváslogika

Az is elképzelhető, hogy szabadságolások vagy a szezonalitás miatt ebben az időszakban érdemes letekerni vagy épp muszáj felpörgetni a működést. Ilyen esetben a híváslogika is cserére szorul, de ez a rendszerünkkel nem okoz gondot.

 

Grafikus IVR híváslogika tervezőnkben bármikor könnyen új hívásútvonalat hozhatsz létre a következő időszakra. Nem is kell lecserélned a régit, elég ha inaktiválod, míg ügyfeleid a nyáron az új logika szerint érnek el.

 

Hosszú hétvége nyáron is lesz, de ez sem okoz gondot. A naptár modul segítségével a hét minden napjára, fél órára pontosan állíthatsz be híváslogikát, ezeket pedig dátum szerint külön is módosíthatod. A hívások így augusztus 20-án sem tűnnek el nyom nélkül.

Nincs elveszett hívás

Persze előfordulhat, hogy minden gondos tervezés ellenére egy ügyfél nem ér el épp egyetlen kollégát sem. Ilyenkor a két legfontosabb a dolog a megfelelő tájékoztatás és a gyors visszahívás, rendszerünk pedig mindkettőre ad megoldást.

 

Könnyen beállítható, akár TTS (text to speech) megoldással, AI segítséggel felvett hangbejátszások biztosítják, hogy az ügyfelek mindig a legfrissebb információkat kapják. Az olyan funkciók, mint az automatikus visszahívás pedig a gyors és hatékony kapcsolatfelvételben segíthetnek.

Én ezekkel a megoldásokkal felvértezve nyugodtan várom a nyarat. Remélem Titeket is meggyőztelek, de ha további információra van szükségetek, keressétek bátran a kollégákat, vagy kérjetek bemutatót!

 

András

 

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Ünnepi ügyfélszolgálat okosan: segít az átirányítás!

Ünnepi call center stressz nélkül: fedezd fel a VIPeX hívásátirányítási megoldásait, hogy minden ügyfélhívás jó helyre fusson.

Ünnepi ügyfélszolgálat egyszerűen: hangbejátszás gombnyomásra

Ünnepi call centeredet gyorsan frissítenéd? AI-alapú TTS-megoldásunkkal másodpercek alatt készülnek az IVR hangbejátszások, rögzítés nélkül.

Napjaink 7 leghaszontalabb tech-őrülete

VR, AR, metaverzum, NFT-k és okos villák: 7 tech-őrület, ami több zajt csap, mint hasznot hoz. Így gondolkodunk róluk Opennetworksnél.

Webes hívógomb a karácsonyi hajrában: mikor fizet igazán a Click2Call?

Karácsonyi csúcs? Növeld konverziód a webes hívógombbal: azonnali válasz, kevesebb kosárelhagyás. Opennetworks – gyors bevezetés.

Black Friday és a tech kedvezmények: mennyi ebből a valóság?

Black Friday akciók: mennyi a valódi tech kedvezmény és mit éri meg igazán venni? Tények és tippek tudatos vásárlóknak.

Előfizetések mindenhol: mikor éri meg valójában?

Előfizetések előnyei és buktatói: mikor éri meg magánban és KKV-knál? Checklist, EU-s szempontok és tudatos választási tippek – Opennetworks.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!