Futárral vagy boltba? Statisztikák az operátori űrlapon

Az operátori űrlap segítségével kollégáid könnyen tehetnek fel kérdéseket ügyfeleid számára, az ügyfélszolgálati rendszer által mentett válaszokból pedig gyorsan és egyszerűen vezethetsz statisztikákat szokásaikról vagy épp elégedettségükről.  

VIPeX rendszerünk Call center modulja nagyon hasznos tud lenni, ha statisztikákról van szó. Ezen a héten az operátori űrlap statisztika mutatkozik be, ami a leghasznosabb eszköz az ügyfélvélemények, szokások megismerésében. Ennek előnyeit fogom kifejteni, együtt a hozzá tartozó operátori űrlap működésével.

Először érdemes elmagyaráznom, hogyan is működik Call center rendszerünk operátori űrlapja. Ennek segítségével kollégáid néhány előre beállított kérdés segítségével gyorsan juthatnak információhoz ügyfeleidről, legyen szó a szokásaikról, az általuk használt szolgáltatásokról vagy épp az elégedettségükről.

A rendszer működése nem bonyolult: az operátori űrlapon az erre jogosult felhasználó előre beállíthat kérdéseket, amiknek háromféle típusa lehet. A választógombos kérdés például jó arra, hogy kiderítsd, mennyire elégedett ügyfeled, a legördülő opciós kérdéssel megtudhatod, mióta vagy milyen szolgáltatásaidat használja, a többopciós jelölő négyzetek segítségével pedig akár rákérdezhetsz, honnan hallott cégedről.

Amint megvannak a kérdések, a mentést követően a Call center rendszer azokat egyből feltűnteti az operátori űrlapon. Minden hívásnál, legyen az bejövő hívás vagy kimenő, a Call center modul már a csörgés során jelzi ügyintéző kollégádnak a kérdéseket, amikre aztán csak be kell jelölnie a kapott válaszokat.

A rendszerbe ezekből bárhányat elmenthetsz, de arra érdemes figyelni, hogy egy-egy hívás során ne vegyen igénybe túl sokat az ügyfél idejéből megválaszolni ezeket. Persze adott esetben nem is kell mindet feltenni, kollégád rögzítheti csak azokat a válaszokat, amikre épp szüksége volt, ahogy törölni is lehet korábban feltett kérdéseket. Akkor sincs gond, ha a hívás a válaszok mentése előtt valamiért megszakad, ebben az esetben a már rögzített adatokat automatikusan lementi a rendszer.

A kapott válaszokat időről-időre nem árt rendszerezni, és itt jönnek képbe az operátori űrlap statisztikái. Ennek működése sem bonyolultabb, mint magáé az űrlapé, cserébe könnyen és gyorsan lehetővé teszi, hogy statisztikát vezess az ügyfelek válaszaiból.

Beállíthatod, milyen (legfeljebb három hónap hosszúságú) periódusra szeretnél adatokat lekérni, és máris megkapod listázva a Call center rendszerben mentett összes kérdésre az adott időszak válaszait.  A rendszer ezeket egyszerűen darabszámmal jelzi, amikből te már könnyen alkothatsz bármilyen százalékos vagy akár diagramos statisztikát. Gondolom, mondanom sem kell, egy ilyen rendszerezett statisztika vezetésének mennyi előnye lehet céged számára.

Ezt könnyíti meg számodra jelentősen az operátori űrlap és az ahhoz lekérhető statisztikák. Ha ki szeretnéd használni ennek lehetőségeit, nyugodtan érdeklődj sales csapatunknál a +36-1-999-6000 telefonszámon, és olvasd el jövő heti posztunkat is, ahol a szintén nagyon hasznos hívószám statisztikákat fogjuk bemutatni.

 

Anita

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!