Egy fürdőszoba összeállítása nagyon sokrétű, akárcsak egy ezzel foglalkozó cég kommunikációja. Hogyan lehet egy ügyfélszolgálati megoldás mégis egyszerűen tökéletes? Bemutatjuk ügyfelünk, a Ravak segítségével.


„Ahogy tökéletességre törekszünk termékválasztékunkban, úgy hiszünk benne, hogy fontos a tökéletes ügyfélszolgálat is. Ennek egyszerű megvalósítását segíti már több éve az Opennetworks VIPeX rendszere.”
– mondja Vajányi László a RAVAK Hungary Kft. cégvezetője.
A minőségi és formatervezésükben kimagasló fürdőszobai megoldások hazai forgalmazója immár 10 éve ügyfelünk. VIPeX megoldásunk továbbfejlesztett verziója mellett néhány éve azért döntöttek, mert kompromisszumok nélkül teljesít minden alapigényt, amire egy olyan cégnél szükség van, ahol több terület vesz igénybe egy kommunikációs rendszert.
Hogy mik is ezek? A bemutatótermek, az ügyfélszolgálat, a szervíz és a tanácsadás külön-külön hívócsoportokkal rendelkezik, így, ha egy kolléga nem tudja felvenni a telefont, az azonos területen dolgozó másik munkatársnál is kicsörög a hívás.
Az egyes területek nem egyforma elérhetőséggel, nyitvatartással, ügyintézési móddal működnek, de ez nem okoz problémát, mert grafikus híváslogika tervezőnk segítségével az ezekhez igazodó különböző híváslogikákat állítottunk be. Így minden folyamat igazodik a céges működéshez. Ahol szükséges, vagy előírás – pl. ügyfélszolgálat, szervíz – ott a híváslogikába hívásrögzítés is került.
Mint minden minőségi munkára törekvő vállalkozásnál, az elveszett hívások számának radikális csökkentése, illetve a visszahívások megoldása is kiemelt cél. Ennek érdekében a RAVAK az optimalizált híváslogikák és a hívócsoportok használata mellet a központi hangposta fiók és az ehhez kapcsolódó e-mail értesítés funkciót is igénybe veszi. A nem fogadott hívásokról az értesítéseket, vagy az ehhez kapcsolódó hangposta üzeneteket az egy csoportba tartozó kollégák mindannyian megkapják, a saját csoportjuk központi hangpostáját mindannyian elérik. Így nő az érdemi ügyintézés hatékonysága és csökken a rendszerben elkallódott hívások, ügyfelek, érdeklődők száma.
Egyszerű alapmegoldások, mégis tökéletesen komfortos és használható végeredmény. Pont, mint egy olyan design a fürdőszobában, ahová évekig minden este jól esik elvonulni egy kellemes lazulásra. Reméljük, hogy ügyelünk elégedettségét a jövőben is sikerül fenntartanunk, s példaértékű céges filozófiájának megvalósítását még sokáig segíthetjük telekommunikációs megoldásainkkal.