Egyszerűen tökéletes – Ravak

Egy fürdőszoba összeállítása nagyon sokrétű, akárcsak egy ezzel foglalkozó cég kommunikációja. Hogyan lehet egy ügyfélszolgálati megoldás mégis egyszerűen tökéletes? Bemutatjuk ügyfelünk, a Ravak segítségével.

„Ahogy tökéletességre törekszünk termékválasztékunkban, úgy hiszünk benne, hogy fontos a tökéletes ügyfélszolgálat is. Ennek egyszerű megvalósítását segíti már több éve az Opennetworks VIPeX rendszere.”

 

– mondja Vajányi László a RAVAK Hungary Kft. cégvezetője.

 

A minőségi és formatervezésükben kimagasló fürdőszobai megoldások hazai forgalmazója immár 10 éve ügyfelünk. VIPeX megoldásunk továbbfejlesztett verziója mellett néhány éve azért döntöttek, mert kompromisszumok nélkül teljesít minden alapigényt, amire egy olyan cégnél szükség van, ahol több terület vesz igénybe egy kommunikációs rendszert.

Hogy mik is ezek? A bemutatótermek, az ügyfélszolgálat, a szervíz és a tanácsadás külön-külön hívócsoportokkal rendelkezik, így, ha egy kolléga nem tudja felvenni a telefont, az azonos területen dolgozó másik munkatársnál is kicsörög a hívás.

 

Az egyes területek nem egyforma elérhetőséggel, nyitvatartással, ügyintézési móddal működnek, de ez nem okoz problémát, mert grafikus híváslogika tervezőnk segítségével az ezekhez igazodó különböző híváslogikákat állítottunk be. Így minden folyamat igazodik a céges működéshez. Ahol szükséges, vagy előírás – pl. ügyfélszolgálat, szervíz – ott a híváslogikába hívásrögzítés is került.

Mint minden minőségi munkára törekvő vállalkozásnál, az elveszett hívások számának radikális csökkentése, illetve a visszahívások megoldása is kiemelt cél. Ennek érdekében a RAVAK az optimalizált híváslogikák és a hívócsoportok használata mellet a központi hangposta fiók és az ehhez kapcsolódó e-mail értesítés funkciót is igénybe veszi. A nem fogadott hívásokról az értesítéseket, vagy az ehhez kapcsolódó hangposta üzeneteket az egy csoportba tartozó kollégák mindannyian megkapják, a saját csoportjuk központi hangpostáját mindannyian elérik. Így nő az érdemi ügyintézés hatékonysága és csökken a rendszerben elkallódott hívások, ügyfelek, érdeklődők száma.

Egyszerű alapmegoldások, mégis tökéletesen komfortos és használható végeredmény. Pont, mint egy olyan design a fürdőszobában, ahová évekig minden este jól esik elvonulni egy kellemes lazulásra. Reméljük, hogy ügyelünk elégedettségét a jövőben is sikerül fenntartanunk, s példaértékű céges filozófiájának megvalósítását még sokáig segíthetjük telekommunikációs megoldásainkkal.

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Egyszerűen tökéletes – Ravak

Egy fürdőszoba összeállítása nagyon sokrétű, akárcsak egy ezzel foglalkozó cég kommunikációja. Hogyan lehet a megoldás mégis egyszerűen tökéletes? Bemutatjuk ügyfelünk, a Ravak segítségével.

Call Centerünk a magánegészségügyben – Direktdoki

Az EZJÚ LÁJKIT Bt. Direktdoki szolgáltatásával régóta a hazai magánegészségügyi szolgáltató piac kiemelt partnere. A „Direktdoki” nagyon régi ügyfelünk, így nagy megtiszteltetés számunkra, hogy az elsők között lett előfizetője megújult Call Center modulunknak.

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!