A puding próbája: virtuális alközpont szolgáltatás tesztelése

A felhő alapú szolgáltatások bevezetése – így az IP alapú virtuális telefonközpont bevezetés is – a vállalatvezetők és IT szakemberek egy részében kétséget ébreszt és kérdéseket vet fel. Erre lehet jó megoldás a szolgáltatás költség- és kötelezettség mentes tesztelése. Ennek lehetőségeit foglaljuk össze heti blogposztunkban.

Kétségek és bizonyosság

 

Hogyan fogom a telefonközpont szolgáltatást saját hálózati infrastruktúrámmal összehangolni? Megfelelő lesz a hangminőség? Stabilan működik-e majd a szolgáltatás az irodámban/üzemcsarnokomban/raktáramban? Jó készüléket választottam? Ezek a leggyakoribb kérdések, melyek a VIPeX iránt érdeklődő ügyfeleinknél felmerülnek. Ilyenkor egy teszt minden fél számra megnyugtató lehet, hogy az ügyfél bizonyosságot szerezzen a megrendelés előtt.

Ezek mellett mi is javasolni szoktuk a tesztelést a következő esetekben:

 

  • Az ügyfél vezeték nélküli IP telefonkészüléket szeretne rendelni – ilyenkor az irodán belüli internet lefedettség, valamint az esetleges árnyékolás ellenőrzésére célszerű tesztelni.
  • Softphone (Bria Enterprise) szolgáltatás megrendelése előtt – ilyenkor a teszt során az ügyfél meggyőződhet arról, hogy mobil telefonon vagy PC kliensen milyen gördülékenyen és kimagasló hangminőséggel működik a szolgáltatás.
  • Különleges kiegészítő szolgáltatásoknál – pl. rugalmas időfüggő átirányítás (naptár modul) – az ügyfél megismerheti a beállítási lehetőségeket és gyakorlatban próbálhatja ki a működést.

 

Költség-, és kockázatmentes tesztelés

 

A felhő alapú IP alközpontra történő átállást az Opennetworks költségmentes tesztelési lehetőségekkel támogatja:

 

  • 15-30 napos havidíj mentes teszt lehetőséget biztosítunk minden új ügyfelünknek, akár készülék kipróbálási lehetőséggel, ingyenesen igénybe vehető forgalmi díjkeret beállítása mellett. Így mind a hívás fogadás, mind a hívás indítás kipróbálható a teszt időszakban és a leggyakrabban használt készülék típusok működése is megismerhető.
  • Új kiegészítő szolgáltatás, vagy softphone szolgáltatás rendelés előtt meglévő ügyfeleinknek is havidíj mentes tesztet biztosítunk.
  • Egy-egy összetett rendszer esetében a kockázatmentes „teljes próbaüzemre” úgy is lehetőség van, hogy a teljes rendszer átadásra kerül és az ügyfél – amennyiben nem elégedett a szolgáltatással – egy hónapig éppúgy lemondhatja a szolgáltatást, mint ha a szerződést határozatlan időtartamra kötötte volna, ugyanakkor az elejétől fogva élvezheti a határozott idejű szerződéshez kapcsolódó kedvezményes díjakat.

 

A puding próbája az evés, így amennyiben szeretnél belekóstolni a VIPeX által nyújtott előnyökbe fordulj bizalommal a számodra legoptimálisabb teszt kialakításáért a sales-csapathoz.

 

Gyula

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Telekommunikációs probléma? A VIPeX a megoldás!

Fedezd fel, hogyan segít a VIPeX ügyfeleinknek hatékonyabb kommunikációban és biztonságos működésben – valódi sikertörténetekkel!

Mennyi az egészséges screen time?

Egészséges screen time teches felnőtteknek és szülőknek: irányelvek, hatások, bevált tippek (20–20–20, esti védősáv, iOS Screen Time). Te mennyit használsz?

VIPeX az IT-szektorban: integráció, hibrid működés, kontroll

VIPeX az IT-ban: API-alapú integrációk, hibrid munkára optimalizált call center, SLA-riportok és biztonsági kontroll startupok és multik számára is.

IVR a VIPeX-ben: rugalmas hívásirányítás cégedre szabva

Ismerd meg az Opennetworks VIPeX grafikus IVR-szerkesztőjét: egyedi hívásirányítás, CRM-integráció, VIP- és területi routing, nyitvatartás-érzékeny menük.

Top 10 technológia nyaraláshoz 2025-ben – az Opennetworks szerint

Összeszedtük, mely tech-eszközök nélkül nem indulunk nyaralni. Nézd meg az Opennetworks friss top 10-es listáját, hogy könnyebb legyen az utazás.

Vállalatirányítás és kommunikáció a felhőben – merre tart a jövő?

A vállalatirányítási és kommunikációs rendszerek forradalmi átalakuláson mennek keresztül. De vajon a moduláris ökoszisztémáké vagy az integrált megoldásoké a jövő?

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!