A céges kommunikáción különböző szempontok alapján sokféle módon lehet javítani. Most bemutatjuk, mi alapján érdemes választani a VIPeX telekommunikációs rendszer
és a Call Center modul között.


A változás, a fejlődés mindig egy döntéssel kezdődik. A döntéssel, hogy valamit, ami nem működik (elég) jól, jobban kell csinálni, mint eddig. Ez sem könnyű, de viszonylag egyértelmű lépés. Utána viszont következik egy másik, talán még fontosabb választás: el kell dönteni, hogyan csináljuk jobban.
Ez a folyamat nem néz ki másképp a mi szakterületünkön, a vállalati kommunikációban sem. Annak észrevétele, hogy a cégünk nem intézi elég hatékonyan működésének ezt a részét, csak az első lépés. Ezt követően jönnek a kérdések.
Mi nem működik igazán: akadozik a kollégák közti kommunikáció, vagy az ügyfelek nem érnek el minket? Melyik a hangsúlyosabb probléma a mi területünkön? Milyen erőforrások állnak rendelkezésünkre? Néhány kijelölt kolléga tartja a frontot az ügyfelek felé, vagy egy teljes ügyfélszolgálati csapat áll rendelkezésünkre?
A válaszok fényében az igényeink és a megoldások is egészen mások lehetnek. Szerencsére az Opennetworksnél minden eshetőségre van javaslatunk. A VIPeX felhőalapú telekommunikációs rendszerünk az ügyfél- és céges kapcsolattartáshoz tökéletes, míg ennek kiegészítő szolgáltatása, a Call Center modul akkor hasznos, ha ügyfélszolgálatodat emelnéd új szintre.
Úgy gondoltam, a fenti kérdések alapján érdemes bemutatni, számodra melyik lehet a megfelelő megoldás.
VIPeX
Hogyan segíthet neked a VIPeX?
Ha egy mondatban kéne összefoglalnom, ezt írnám: Ha rendszeresen gondot okoz, hogy zökkenőmentesen tartsd a kapcsolatot az ügyfelekkel vagy a kollégákkal, erre a rendszerre van szükséged.
Kicsit bővebben kifejtve:
- Nem lesznek többé elveszett hívásaid, ugyanis ügyfeleid a modern hívásirányítási (IVR) rendszernek hála mindig elérnek majd.
- A kommunikációs hatékonyságod rohamosan megnövekszik, mert a kollégák mobilon, asztali gépen vagy épp vonalas telefonon is egyszerűen tarthatják a kapcsolatot, függetlenül attól, hol tartózkodnak épp a világban.
- Ebből adja magát, hogy a VIPeX kitűnően támogatja a távmunkát.
- Nem kell újragondolnod a működésed sem, hiszen szolgáltatásunk szinte bármilyen céges rendszerbe vagy folyamatba könnyen beilleszthető.
- Ráadásul nagy beruházásra sincs szükséged, a VIPeX skálázható, havidíjas konstrukciója pedig azt is lehetővé teszi, hogy teljesen céged méretéhez igazítsd a költségeket.
Call Center modul
Ha céged olyan területen – például online kereskedelemben vagy egészségügyben – működik, ahol az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás alapvetés, vagy egyszerűen akkora, hogy fenntarthat egy önálló ügyfélszolgálatot, a Call Center modul segít szintet lépni.
Ezzel a szolgáltatással:
- Garantáltan minden hívás jó helyre megy, hiszen a tudásalapú híváselosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfelek a számukra legmegfelelőbb ügyintézőnél landoljanak. Az ügyfél így elégedettebb, a kollégák munkája pedig jóval hatékonyabb lesz.
- A modul felületén minden lényeges statisztikát valós időben figyelhetsz. Így tovább növelhető a hatékonyság és jobban fenntartható a kontroll.
- A widgetek segítségével te és az operátoraid minden fontos információhoz és feladathoz rendszerezetten, azonnal hozzáfértek a munka során.
- Ugyanúgy nem okoz gondot a saját igényeidre szabás, hiszen a VIPeX rendszerhez hasonlóan skálázhatóan, előfizetéses alapon működik.
Remélem, ez a rövid összefoglaló nektek is segít eligazodni – nemcsak a mi megoldásaink, hanem a saját cégetek kommunikációs problémái között is. Tegyétek fel a megfelelő kérdéseket, mi pedig készen állunk a válaszokkal.
Ha szeretnétek többet megtudni, hívjatok minket a +36 1 999 6060-as számon, vagy töltsétek ki ingyenes tesztigénylő űrlapunkat.
Zsolt