Dashboard – Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen

Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboard egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a hívásokra vonatkozó adatokat.

A felület az alapszolgáltatásban négy különböző típusú statisztikai összegzést tartalmaz, csomagfüggő szolgáltatások részeként pedig lehetőség van további, egyéni igénynek megfelelő adatok lekérésére. Ezeket a funkciókat gyűjtöttem össze eheti blogposztunkban.

Alapszolgáltatások

Az alapszolgáltatás részeként négy statisztikai összegző widgethez férhetsz hozzá, mellyel egyszerűen nyomon követheted az általad fontosnak tartott hívásadatokat. Ezek a statisztikák valamennyi esetben a felhasználói jogosultsági szintednek megfelelő módon jeleníthetőek meg. Azaz ha Tamás kollégád egyszerű user, a megjelenített statisztikák leszűkülnek a saját hívásainak adataira, Pál számára viszont szélesebb körű – adminisztrátori – hozzáféréssel elérhetővé válnak a különböző hívócsoportok, vagy akár a teljes előfizetés (több céges előfizetés esetén pedig a tetszőlegesen kiválasztott) statisztikái.

A hívásköltségek widget segítségével összegzést kaphatsz az adott és előző havi hívások összköltségéről, valamint a két adat százalékos arányának összevetéséről. A beállításokban tetszőlegesen szűkítheted a kört csak a nemzetközi, belföldi vezetékes és/vagy mobil hívások költségeinek megjelenítésére.

A híváseloszlás térkép widget országonként mutat összegzést, felhasználó beállítástól függően vagy a kimenő és bejövő hívások darabszámáról, vagy azok összes beszélgetési idejéről. Beállítás után a megjelenő térkép piros színben mutatja meg Neked az érintett országokat, külön jelezve a kimenő és bejövő hívások darabszámát vagy összidejét.

Virtuális telefonközpont adatok

A hívásstatisztika widget grafikonokon ábrázolja a beállított mellékre/mellékekre/előfizetésre vonatkozó hívások, hívásirány szerinti darabszámát. Beállításánál külön színt választhatsz a bejövő, kimenő, belső és elmulasztott hívásokhoz, valamint eldöntheted, milyen típusú diagramon szeretnéd látni az adatokat. Emellett arra is lehetőséged van, hogy kiválaszd, milyen időtartamban vagy kíváncsi a statisztikákra, az adott napi adatoktól kezdve akár egy évre visszamenőleg.

Ugyanezeket az adatokat használja a híváseloszlás widget is, ami kördiagram formájában mutatja meg a különböző típusú hívások egymáshoz viszonyított arányait.

Opcionális szolgáltatások

 

A fent említett négy statisztikán felül az opcionális szolgáltatás részeként bármilyen, előfizetőként általad kért hívásstatisztikai mutatót rendelkezésre bocsátunk, egyénileg megtervezett widgetek formájában. Ezzel a megoldással tökéletesen céged igényeire szabhatod a szolgáltatást.

 

Angelika

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Black Friday és a tech kedvezmények: mennyi ebből a valóság?

Black Friday akciók: mennyi a valódi tech kedvezmény és mit éri meg igazán venni? Tények és tippek tudatos vásárlóknak.

Előfizetések mindenhol: mikor éri meg valójában?

Előfizetések előnyei és buktatói: mikor éri meg magánban és KKV-knál? Checklist, EU-s szempontok és tudatos választási tippek – Opennetworks.

VIPeX hívásrögzítés és hangtárolás: fejlődés és AI-jog

VIPeX hívásrögzítés és hangtárolás: adminisztrátor-barát fejlesztési irány, GDPR-tudatos működés, óvatos álláspont az AI-hangelemzéssel kapcsolatban.

Mikor kell fejlesztened ügyfélszolgálati rendszereden?

Ingyenes webinár: okt. 16-án megmutatjuk, mikor és hogyan érdemes fejlesztened ügyfélszolgálati rendszeredet.

Top 5 digitális nomád úti cél 2025-ben – IT-soknak és távmunkásoknak

Digitális nomád úti célok 2025-ben: 5 ország és város, ahol távmunkásként hatékonyan és inspiráló környezetben dolgozhatsz.

Telekommunikációs probléma? A VIPeX a megoldás!

Fedezd fel, hogyan segít a VIPeX ügyfeleinknek hatékonyabb kommunikációban és biztonságos működésben – valódi sikertörténetekkel!

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!