Különleges hívószámok VOIP telefonokhoz is

Amennyiben ügyfeleid elégedettségét tovább szeretnéd növelni, cégedet pedig a legkönnyebben elérhetővé tenni, a „hagyományos” telefonszámokon kívül lehetőséged van szép számok, egyedi hívószámok, külföldi telefonszámok, illetve zöld számok igénylésére is.

Egy jól kiválasztott telefonszám felkelti ügyfeleid érdeklődését és ezért könnyebben meg is jegyezhetik azt, épp ezért tartjuk ezt legalább olyan fontosnak, mint a telefonszolgáltatások kiváló műszaki hátterét. Ebben a posztban segítek kiigazodni abban, hogy az egyes számtípusokat kinek és mikor ajánljuk, az adott cégprofilhoz milyen szám illeszkedhet a legjobban.

Szép számok

 

A Szép számok olyan könnyen megjegyezhető telefonszámok, ahol számjegyek ismétlődnek, vagy egymást követik. Ilyen például az Opennetworks Kft. ügyfélszolgálati telefonszáma is: 999-6000.

Azoknak javasoljuk a Szép számokat, akik könnyen megjegyezhető telefonszámot szeretnének, amely bármely céges dokumentumon feltüntetve jól mutat.

Egyedi hívószámok

 

Az Egyedi hívószámok közé tartoznak például azok a telefonszámok, amelyek úgy épülnek fel, hogy a számsor beírásával azokat a gombokat kell sorban megnyomni, mint amikor a telefonon a cég nevét üti be valaki. Emellett teljesen egyedi elképzelés alapján ismétlődő számok, vagy dátumokhoz kapcsolódó telefonszámok is igényelhetőek VOIP telefonhoz vagy akár IP telefonközponthoz is.

Azoknak az Ügyfeleinknek ajánljuk a külföldi hívószám szolgáltatásunkat, akiknek fontos, hogy külföldi partnereik egy adott országbeli számon is elérhessék őket. Bizonyos országokban közüzemi számlákkal való igazoláshoz kötött a számok igénylése, erről ügyfélszolgálatunk készséggel nyújt bővebb felvilágosítást.

Zöld számok

 

Zöld szám szolgáltatásunkkal ügyfeleinket ingyenesen hívhatják ügyfelei, ezzel növelheti az elégedettségüket. A szolgáltatást főként kereskedelmi cégek ügyfélszolgálatos telefonszámaként, segélyszervezeteknek, alapítványoknak ajánljuk.

Amennyiben továbbra sem vagy biztos abban, hogy vállalkozásod számára milyen telefonszám lenne a megfelelő, a témában szakértő értékesítő kollégáink várják a hívásod, akik segítségével könnyedén kiválaszthatod az igazán megfelelő telefonszámot. Mert ha az igénybe vett szolgáltatás testre szabott, legyen a telefonszám is az!

 

Dóri

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Black Friday és a tech kedvezmények: mennyi ebből a valóság?

Black Friday akciók: mennyi a valódi tech kedvezmény és mit éri meg igazán venni? Tények és tippek tudatos vásárlóknak.

Előfizetések mindenhol: mikor éri meg valójában?

Előfizetések előnyei és buktatói: mikor éri meg magánban és KKV-knál? Checklist, EU-s szempontok és tudatos választási tippek – Opennetworks.

VIPeX hívásrögzítés és hangtárolás: fejlődés és AI-jog

VIPeX hívásrögzítés és hangtárolás: adminisztrátor-barát fejlesztési irány, GDPR-tudatos működés, óvatos álláspont az AI-hangelemzéssel kapcsolatban.

Mikor kell fejlesztened ügyfélszolgálati rendszereden?

Ingyenes webinár: okt. 16-án megmutatjuk, mikor és hogyan érdemes fejlesztened ügyfélszolgálati rendszeredet.

Top 5 digitális nomád úti cél 2025-ben – IT-soknak és távmunkásoknak

Digitális nomád úti célok 2025-ben: 5 ország és város, ahol távmunkásként hatékonyan és inspiráló környezetben dolgozhatsz.

Telekommunikációs probléma? A VIPeX a megoldás!

Fedezd fel, hogyan segít a VIPeX ügyfeleinknek hatékonyabb kommunikációban és biztonságos működésben – valódi sikertörténetekkel!

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!