Telekommunikációs probléma? A VIPeX a megoldás!

A VIPeX nemcsak egy telekommunikációs rendszer, hanem valódi változást hozó megoldás a cégek mindennapjaiban. Négy ügyféltörténeten keresztül mutatjuk be, hogyan segítettünk partnereinknek hatékonyabbá, rugalmasabbá és biztonságosabbá tenni a működésüket.

Különböző platformokon sokszor, sokféle módon írtunk már Nektek arról, mi mindenre képes VIPeX rendszerünk. De nincs az a jól megfogalmazott magyarázat, szakmai leírás vagy marketing szöveg, ami olyan sikerrel tudná bemutatni egy szolgáltatás minőségét, mint az ügyfelek visszacsatolása.

 

Ezért arra gondoltam, ügyfeleink történetei alapján összeszedek most 4 olyan történetet, amikor a VIPeX komoly változást hozott egy cég életében.

Ravak

Probléma: a minőségi és formatervezésükben kimagasló fürdőszobai megoldások hazai forgalmazójánál az egyes területek nem egyforma elérhetőséggel, nyitvatartással, ügyintézési móddal működnek.

 

Megoldás:grafikus híváslogika tervezőnk segítségével az ezekhez igazodó különböző híváslogikákat állítottunk be. Így minden folyamat igazodik a céges működéshez. Ahol szükséges, vagy előírás – pl. ügyfélszolgálat, szerviz – ott a híváslogikába hívásrögzítés is került.

 

Az elveszett hívások számának radikális csökkentésére, illetve a visszahívások megoldására a cég az optimalizált híváslogikák és a hívócsoportok használata mellett a központi hangposta fiók és az ehhez kapcsolódó e-mail értesítés funkciót is igénybe veszi. 

EZJÚ LÁJKIT Bt. – Direktdoki

Probléma: A cégnél több ügyfélnek végeznek kiszervezett tevékenységet, ezért egyszerre több mint 20 különböző híváslogikát használnak. Pontos és minden információt lefedő hívás-statisztikák nélkül pedig saját ügyfeleivel sem tud elszámolni.

 

Megoldás: A Call Center modul tudás (skill) alapú hívásirányítási rendszerével a hívó fél mindig az adott szempontból – pl. nyelvtudás – optimális ügyintézőhöz kerül.

 

Kifejezetten ügyfelünk igénye alapján fejlesztettükreal time operátori statisztika funkciót, ami a call center munkáját felügyelő vezetők részére nyújt azonnali tájékoztatást az operátorok terheltségéről, a bejövő hívások állapotáról. Ennek párja – a Terheltségi Widget – pedig az egy skillbe tartozó operátorok számára nyújt hasznos információkat a várakozók számáról és a csoport terheltségéről.

Sólyomsoft Kft.

Probléma: Az informatikai vállalkozásként dolgozó ügyfelünk munkatársai nem csak az asztal mellett, hanem bárhonnan szeretnék fogadni a hívásokat és minden hívásadatot szinkronizálni saját jegykezelő rendszerével.

 

Megoldás:  A kollégák többsége Bria Mobil Softphone szolgáltatás igénybevételével mobilkészülékével tartja a kapcsolatot a külvilággal.

 

A VIPeX rendszer külső alkalmazások integrációjához HTTP REST API-t nyújt külső rendszerekből érkező adatlekérésekre, vagy onnan indított műveletek vezérlésére. Kifejezetten megrendelésükre valósítottunk meg a  „Telefonkönyv bejegyzés létrehozása, lekérdezése, módosítása, törlése” API-t. 

Hold Alapkezelő

Probléma: Befektetési alapkezelőként az MNB-megfelelés komoly standardokat állít.

 

Megoldás: A VIPeX hangrögzítési és hangtárolási megoldásai mindenben megfelelnek a szektor követelményeinek, az Opennetworks rendszerei pedig valamennyi hazai és nemzetközi biztonsági auditon sikerrel teljesítenek.

 

 

Meggyőztünk? Szívesen mesélünk rendszerünkről többet is, csak keress minket a +36 1 999 6060 számon!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

A gyógyulás szolgálatában – kommunikációs megoldásaink az egyészségügyben

Az egészségügyi ellátásban nincs idő felesleges várakozásra. Épp ezért nem mindegy, milyen kommunikációs és call center rendszerek segítik az ügyfélkapcsolatot a rendelőkben vagy épp magánklinikákon.

AI és KKV-k: kivált, kiegészít vagy felpörget?

A mesterséges intelligencia már nem csak a nagyvállalatok eszköze – a KKV-k számára is valós segítséget jelent az ügyfélszolgálatban, marketingben és fejlesztésben.

VIPeX és marketing – több, mint gondolnád

A VIPeX ügyfélszolgálati rendszer felhőalapú megoldásai remekül használhatók akkor is, ha marketing vagy értékesítési célokat szolgálnak.

Elszabadult AI és a jövő rémképei – technológia Hollywood szemével

A technológiai témák feldolgozása filmek vagy sorozatok által több évtizedes múltra nyúlik vissza. Sok film mutatja be az elszabadult AI toposzát, vagy hívja fel a figyelmet napjaink és a jövő technikai veszélyeire, de az összkép azért nem teljesen negatív.

Call center megoldások a nyári időszakra

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs megoldásai a nyári időszakban is biztosítják, hogy a kapcsolat az ügyfelekkel és a kollégák között problémamentes maradjon.

API integráció – céges rendszer összekapcsolása ügyfélszolgálattal

Az API kapcsolatok segítségével a céges ügyfélkezelési rendszerek könnyen összekapcsolhatók a VIPeX felhő alapú telekommunikációs rendszerével, így költséges utómunka nélkül tárolhatók és használhatók fel a hívások adatai.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!