A VIPeX nemcsak egy telekommunikációs rendszer, hanem valódi változást hozó megoldás a cégek mindennapjaiban. Négy ügyféltörténeten keresztül mutatjuk be, hogyan segítettünk partnereinknek hatékonyabbá, rugalmasabbá és biztonságosabbá tenni a működésüket.


Különböző platformokon sokszor, sokféle módon írtunk már Nektek arról, mi mindenre képes VIPeX rendszerünk. De nincs az a jól megfogalmazott magyarázat, szakmai leírás vagy marketing szöveg, ami olyan sikerrel tudná bemutatni egy szolgáltatás minőségét, mint az ügyfelek visszacsatolása.
Ezért arra gondoltam, ügyfeleink történetei alapján összeszedek most 4 olyan történetet, amikor a VIPeX komoly változást hozott egy cég életében.
Ravak
Probléma: a minőségi és formatervezésükben kimagasló fürdőszobai megoldások hazai forgalmazójánál az egyes területek nem egyforma elérhetőséggel, nyitvatartással, ügyintézési móddal működnek.
Megoldás: a grafikus híváslogika tervezőnk segítségével az ezekhez igazodó különböző híváslogikákat állítottunk be. Így minden folyamat igazodik a céges működéshez. Ahol szükséges, vagy előírás – pl. ügyfélszolgálat, szerviz – ott a híváslogikába hívásrögzítés is került.
Az elveszett hívások számának radikális csökkentésére, illetve a visszahívások megoldására a cég az optimalizált híváslogikák és a hívócsoportok használata mellett a központi hangposta fiók és az ehhez kapcsolódó e-mail értesítés funkciót is igénybe veszi.
EZJÚ LÁJKIT Bt. – Direktdoki
Probléma: A cégnél több ügyfélnek végeznek kiszervezett tevékenységet, ezért egyszerre több mint 20 különböző híváslogikát használnak. Pontos és minden információt lefedő hívás-statisztikák nélkül pedig saját ügyfeleivel sem tud elszámolni.
Megoldás: A Call Center modul tudás (skill) alapú hívásirányítási rendszerével a hívó fél mindig az adott szempontból – pl. nyelvtudás – optimális ügyintézőhöz kerül.
Kifejezetten ügyfelünk igénye alapján fejlesztettük a real time operátori statisztika funkciót, ami a call center munkáját felügyelő vezetők részére nyújt azonnali tájékoztatást az operátorok terheltségéről, a bejövő hívások állapotáról. Ennek párja – a Terheltségi Widget – pedig az egy skillbe tartozó operátorok számára nyújt hasznos információkat a várakozók számáról és a csoport terheltségéről.
Sólyomsoft Kft.
Probléma: Az informatikai vállalkozásként dolgozó ügyfelünk munkatársai nem csak az asztal mellett, hanem bárhonnan szeretnék fogadni a hívásokat és minden hívásadatot szinkronizálni saját jegykezelő rendszerével.
Megoldás: A kollégák többsége Bria Mobil Softphone szolgáltatás igénybevételével mobilkészülékével tartja a kapcsolatot a külvilággal.
A VIPeX rendszer külső alkalmazások integrációjához HTTP REST API-t nyújt külső rendszerekből érkező adatlekérésekre, vagy onnan indított műveletek vezérlésére. Kifejezetten megrendelésükre valósítottunk meg a „Telefonkönyv bejegyzés létrehozása, lekérdezése, módosítása, törlése” API-t.
Hold Alapkezelő
Probléma: Befektetési alapkezelőként az MNB-megfelelés komoly standardokat állít.
Megoldás: A VIPeX hangrögzítési és hangtárolási megoldásai mindenben megfelelnek a szektor követelményeinek, az Opennetworks rendszerei pedig valamennyi hazai és nemzetközi biztonsági auditon sikerrel teljesítenek.
Meggyőztünk? Szívesen mesélünk rendszerünkről többet is, csak keress minket a +36 1 999 6060 számon!
Zsolt