Átirányítás és erőforrás menedzsment
Minden hívás–
célba ér!
Mindent hívást időben fogadni az ügyfélszolgálatok, call centerek, szolgáltató központok előtt álló egyik legnagyobb kihívás. Legyen szó egy kis webáruház ügyfélszolgálatáról, egy nagy cég call centeréről, vagy egy több száz főt ügyeleti rendszerben foglalkoztató nemzetközi IT szolgáltató központról, ez kulcskérdés. A hét minden napján, folyamatosan rendelkezésre állni, hogy minél kevesebb hívást veszítsünk.


Hogyan segíthet ebben
az Opennetworks?
Azok, akik a mi rendszerünkkel kapcsolódnak a külvilághoz, bátran nézhetnek szembe az
erőforrás-optimalizálás kihívásaival. Olyan átirányítási és munkaerő kezelési megoldást
kínálunk, ami:
Azok, akik a mi rendszerünkkel kapcsolódnak a külvilághoz, bátran nézhetnek szembe az erőforrás-optimalizálás kihívásaival. Olyan átirányítási és munkaerő kezelési megoldást kínálunk, ami:
• rugalmas:
-akár a felhasználók is könnyedén beállíthatják saját átirányításaikat
-a beállítások keretei az adminisztrációs funkciókkal a céges szabályokhoz igazíthatók.
• sokoldalú:
-megoldható vele a legegyszerűbb azonnali átirányítás
-sokféle lehetőséget kínál az átirányítások feltételeinek paraméterezésére
• komplex:
-napi/heti/havi beosztáson alapuló munkarend menedzselésére is alkalmas.
Ha felkeltettük érdeklődésed,
kérj bemutatót!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!

