Egyéb kommunikációs
csatornák

Használd
a tökéletes csatornát!

Legyen szó bármilyen ügyfélszolgálatról, annak legfontosabb kommunikációs csatornája továbbra is a hanglapú hívás. Ez viszont nem jelenti, hogy ne lenne meg a szerepe más megoldásoknak is. Akár az ügyfeleiddel, akár a kollégákkal akarsz kommunikálni, könnyen lehetnek olyan helyzetek, amikor egy videóhívás, e-mail vagy éppen egy SMS a legalkalmasabb csatorna az üzeneted átadására. Egy jó ügyfélszolgálati rendszer ezekre mind biztosít lehetőséget.

Mit kínál
az Opennetworks?

• Webphone kliensünk alkalmazása lehetővé teszi a videóhívások indítását és fogadását, gyorsabbá és hatékonyabbá téve az ügyintézést.

• Webphone kliensünk alkalmazása lehetővé teszi a videóhívások indítását és fogadását, gyorsabbá és hatékonyabbá téve az ügyintézést.

• Értesítő e-mailek segítségével elkerülhetővé válnak az elvesztett hívások.

• Értesítő e-mailek segítségével elkerülhetővé válnak az elvesztett hívások.

• Üzenetküldés, csevegés és híváslogikába épített értesítések SMS-ek segítségével!

• Üzenetküldés, csevegés és híváslogikába épített értesítések SMS-ek segítségével!

Letölthető
tudásanyagok

E-mail tudásanyag

LETÖLTÉS

SMS tudásanyag

LETÖLTÉS

Videóhívás tudásanyag

LETÖLTÉS

Ha felkeltettük érdeklődésed,
kérj bemutatót!

Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!

Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!