Egyéb kommunikációs
csatornák
Használd
a tökéletes csatornát!
Legyen szó bármilyen ügyfélszolgálatról, annak legfontosabb kommunikációs csatornája továbbra is a hanglapú hívás. Ez viszont nem jelenti, hogy ne lenne meg a szerepe más megoldásoknak is. Akár az ügyfeleiddel, akár a kollégákkal akarsz kommunikálni, könnyen lehetnek olyan helyzetek, amikor egy videóhívás, e-mail vagy éppen egy SMS a legalkalmasabb csatorna az üzeneted átadására. Egy jó ügyfélszolgálati rendszer ezekre mind biztosít lehetőséget.


Mit kínál
az Opennetworks?
• Webphone kliensünk alkalmazása lehetővé teszi a videóhívások indítását és fogadását, gyorsabbá és hatékonyabbá téve az ügyintézést.
• Webphone kliensünk alkalmazása lehetővé teszi a videóhívások indítását és fogadását, gyorsabbá és hatékonyabbá téve az ügyintézést.
• Értesítő e-mailek segítségével elkerülhetővé válnak az elvesztett hívások.
• Értesítő e-mailek segítségével elkerülhetővé válnak az elvesztett hívások.
• Üzenetküldés, csevegés és híváslogikába épített értesítések SMS-ek segítségével!
• Üzenetküldés, csevegés és híváslogikába épített értesítések SMS-ek segítségével!
Ha felkeltettük érdeklődésed,
kérj bemutatót!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!
Próbáld ki élesben 30 napos ingyenes teszttel, kiemelt támogatással!

