IVR

Hangmenü működés, előnyök, műszaki háttér

ivr rendszer
Az IVR rendszer lehetővé teszi, hogy ügyfelei telefonkészülékük segítségével gyorsan eljussanak a megfelelő ügyintézési pontra  (operátorhoz), vagy akár emberi beavatkozás nélkül is elintézhessék, amit szeretnének.
Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát, tehát nemcsak pénzt takarít meg, hanem valóságos bevételt is generál.

Az IVR előnyei:

Az IVR ügyfelei számára lehetővé teszi, hogy telefonkészülékük segítségével gyorsan eljussanak a megfelelő ügyintézési pontra (operátorhoz), vagy akár emberi beavatkozás nélkül is elintézhessék, amit szeretnének.

Az IVR-t alkalmazó cég oldaláról az IVR egy olyan szolgáltatás, ami jelentős megtakarításokat eredményezhet és hatékonyabbá teszi a működést, hiszen alkalmazott nélkül is képessé teszi a céget információ-átadásra, ügyintézésre.

Egy jól beállított IVR hatékonyabbá teszi a telefonos ügyfélforgalom irányítását és az ügyfélszolgálat működését, csökkenti az elveszett hívások számát.

Az IVR segítségével az ügyfélszolgálat kapacitása jelentősen megnövelhető, gyorsul az ügyintézés, csökken a kifizetendő bértömeg, több üzlet köttetik, nő a bevétel.

A jó IVR tervezésének szempontjai:

A menüpontok egyszerű szövegezése.

A menüpontok ne tartalmazzanak túl sok információt: röviden és lényegre törően fejezzék ki az adott menüpont legfontosabb célját.

A legnépszerűbb, a leginkább keresett információkat tartalmazó menüpontok kerüljenek előre, a hierarchia tetejére.

Ne tervezzünk túl mély vagy túl széles IVR-t. Ne kelljen egy percig gombokat nyomogatni, mire eléri az ügyfél amit keresett.

Egy adott menüpontnál ne legyen túl sok választási lehetőség: maximum 3-4.

Az ügyfélnek legyen elegendő ideje választani és továbblépni. A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.

Hosszú várakozási idő helyett inkább hívják vissza az ügyfelet.

Kiváló minőségű hangbemondás, akár gépi hangról, akár ember által elmondott, felvett szövegről van szó.

A lehető legtöbb helyen legyen meg a lehetőség az ügyintéző kérésére.

Lehetőség szerint ne kelljen elölről kezdeni a probléma azonosítását, ha az ügyfelet ügyintézőhöz kapcsolja a rendszer.

Árak és igénylés

Árak

Bekapcsolási díjDíj (Ft)
Egyszintű IVR beállítás15.000 Ft

Az ár nettó ár.

Többszintű IVR rendszer kialakításával, vagy az IVR szöveg stúdióban történő felmondásával kapcsolatban kérje egyedi ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Jelenlegi VIPeX akciónkról bővebben is tájékozódhat.

Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink  komplex szolgáltatások VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várják jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.

IVR-t az alábbi szolgáltatásainkhoz vehet igénybe:

VIPeX
ICenter IN

Legújabb blogbejegyzések a témában:

GDPR és IVR

Ahogy közeledik a „bűvös” május 25-i időpont, úgy fokozódik a hangulat az új Európai Adatvédelmi Rendelet (GDPR) alkalmazásával kapcsolatban. Mint erről már többször írtunk itt, a cégek jelentős részének jelentősen át kell alakítani folyamataikat és eljárásaikat a megfelelőség érdekében. Most egy első látásra meglepő terület – az IVR – kapcsán foglaljuk össze azokat a kérdéseket, melyeket a GDPR érinthet....

Tovább

Virtuális alközpont praktikák hosszú hétvégékre

Vállalatunk, vállalkozásunk hatékony működésének megszervezése fontos feladat. Ha csak az ügyfélkiszolgálást nézzük és kizárólag a telefonos forgalmat, akkor is számos tényezőt kell figyelembe vennünk: minden betelefonáló elérjen minket, lehetőleg ne legyen elveszett hívás vagy foglalt jelzés, mindenki azzal a területtel beszélhessen, aki a leghatékonyabban ki tudja szolgálni, egyszerűen eljuthasson a betelefonáló a legmegfelelőbb személyhez, akkor is, ha nem tudja a közvetlen elérhetőségét, legyen stratégiánk a munkaidőn kí...

Tovább

Webes IVR szerkesztő

Webes IVR szerkesztő – bemutatjuk „forró” fejlesztésünket. Sokszor szóba került már itt az IVR szolgáltatás. ÍÍrtunk arról, hogy mitől jó a jó IVR rendszer, meg arról is, hogy mit várhatunk a jövő rendszereitől, de arról még nem, hogy ezeket a kapcsolási logikákat valahogy össze is kell szerkeszteni, sokszor módosítani, bővíteni....

Tovább