Megoldások

telekommunikációs megoldások

Az Opennetworks-nél nem hiszünk abban, hogy jók a sablonos telekommunikációs megoldások. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják. Integrációs megoldásaink a legújabb informatikai trendeken, szektorális megoldásaink pedig az iparági igényeken alapulnak. Egyedi igényeket projektek és kiemelt ügyféltámogatás keretében szolgálunk ki.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

CRM - virtuális alközpont

Egyedi megoldások

Azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő telekommunikációs megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt. Tudjuk, hogy a dobozos szolgáltatás nem lehet mindenki számára 100 %-os megoldás. Ezért vállaljuk a megoldások ügyféligényeknek megfelelő testreszabását, sőt akár egyedi fejlesztések megvalósítását is. Ilyenkor a teljes projekt megvalósítását vállaljuk a tervezéstől a bevezetésig.

Ha egyedi telekommunikációs igényei vannak, lépjen velünk kapcsolatba. Konzultáció során keresünk megoldást!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

IP alközpont egyedi megoldásokkal

Szektorális megoldások

Az egyedi ügyféligények kiszolgálása során tapasztalatokat gyűjtünk, majd ennek alapján dolgozzuk ki az egyes szektorok speciális igényeit kiszolgáló megoldásainkat. Testre szabott csomagokat kínálunk többek között a vendéglátó-, és szállodaszektornak, az idegenforgalmi szektornak, az egészségügynek, a kereskedelmi cégeknek. Vannak működő ipari projektjeink. Kiemelten kezeljük a bank- és biztosítási szektort, de vannak közszolgáltatási referenciáink is. Külön figyelmet fordítunk a KKV szektorra.

Töltse le szektor-sepcifikus megoldásaink ismertetőit erről az oldalról és kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

7/24 rendelkezésre állás

Kiemelt ügyféltámogatás

Rendszertámogatás és hosztolt üzemeltetés kényelmét és biztonságát minden ügyfelünk egyformán élvezheti. Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Ugyanakkor nagyobb partnereink kiemelt igényeit egyedi üzemeltetési megoldásokkal, 7/24  support megoldásokkal is támogatjuk. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

A legjobb felhő alapú szolgáltatások 2019-ben II.

A digitális átállás sikere nagyban múlhat a megfelelő alaprendszer kiválasztásán, különösen, ha egy céget költöztetünk a felhőbe. Ebben a döntésben próbálunk segíteni következő posztjainkban a Techradar elemzése alapján....

Tovább

A legjobb felhő alapú szolgáltatások 2019-ben

A digitális átállás sikere nagyban múlhat a megfelelő alaprendszer kiválasztásán, különösen, ha egy céget költöztetünk a felhőbe. Ebben a döntésben próbálunk segíteni következő posztjainkban a Techradar elemzése alapján....

Tovább

Chatbot vs call center munkatárs

Tényleg a mesterséges intelligencia a vállalati kommunikáció jövője? Vajon a jövőben automatikusan kiváltja a call center munkatársak jó részét az AI? Az idei év olyan komoly változásokat hozott ezen a területen, hogy érdemes ismét boncolgatnunk a témát, a válaszok azonban koránt sem feketék vagy fehérek....

Tovább