Megoldások

telekommunikációs megoldások

Az Opennetworks-nél nem hiszünk abban, hogy jók a sablonos telekommunikációs megoldások. Partnereink az optimális, méretükre és igényeikre szabott szolgáltatást kapják. Integrációs megoldásaink a legújabb informatikai trendeken, szektorális megoldásaink pedig az iparági igényeken alapulnak. Egyedi igényeket projektek és kiemelt ügyféltámogatás keretében szolgálunk ki.

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

CRM - virtuális alközpont

Egyedi megoldások

Azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő telekommunikációs megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt. Tudjuk, hogy a dobozos szolgáltatás nem lehet mindenki számára 100 %-os megoldás. Ezért vállaljuk a megoldások ügyféligényeknek megfelelő testreszabását, sőt akár egyedi fejlesztések megvalósítását is. Ilyenkor a teljes projekt megvalósítását vállaljuk a tervezéstől a bevezetésig.

Ha egyedi telekommunikációs igényei vannak, lépjen velünk kapcsolatba. Konzultáció során keresünk megoldást!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

IP alközpont egyedi megoldásokkal

Szektorális megoldások

Az egyedi ügyféligények kiszolgálása során tapasztalatokat gyűjtünk, majd ennek alapján dolgozzuk ki az egyes szektorok speciális igényeit kiszolgáló megoldásainkat. Testre szabott csomagokat kínálunk többek között a vendéglátó-, és szállodaszektornak, az idegenforgalmi szektornak, az egészségügynek, a kereskedelmi cégeknek. Vannak működő ipari projektjeink. Kiemelten kezeljük a bank- és biztosítási szektort, de vannak közszolgáltatási referenciáink is. Külön figyelmet fordítunk a KKV szektorra.

Töltse le szektor-sepcifikus megoldásaink ismertetőit erről az oldalról és kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

7/24 rendelkezésre állás

Kiemelt ügyféltámogatás

Rendszertámogatás és hosztolt üzemeltetés kényelmét és biztonságát minden ügyfelünk egyformán élvezheti. Nem hisszük, hogy az üzleti siker csak partnereink felelőssége. Számos referenciánk – a legkisebb egyéni vállalkozásoktól a legnagyobb multinacionális bankokig – igazolja, hogy cége működését valóban működő rendszertámogatással segítjük. Ha valami nincs rendben, nem keresünk kifogásokat. Azon leszünk, hogy minél gyorsabban újra tökéletes legyen minden. Ugyanakkor nagyobb partnereink kiemelt igényeit egyedi üzemeltetési megoldásokkal, 7/24  support megoldásokkal is támogatjuk. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Forró vonal forró napokra

Bár az idén nyár talán egy kicsit másképp lesz nyár mint az eddigiek, ahogy a hőmérő higanyszála egyre többször emelkedik 30 fok fölé, úgy nő a vágy bennünk egy kis szabadságra, lazulásra, a folyópartra vagy egy eldugott kis faluba, netán – a bátrabbaké – a tengerhez.  Ismét ideje összefoglalni, milyen megoldások vannak a telekommunikációs rendszerek felkészítésére a nyári szabadságokra....

Tovább

Továbbra is távmunka: 8+1 érv Bria rendszered megtartása mellett

Bár az élet a járvány csendesedésével lassan visszatérhet a megszokott kerékvágásba, az elmúlt hónapok tanulságai még hosszú ideig velünk maradhatnak. Kezdetben minden céget nehézség elé állított az új helyzet, ahogy azonban teltek a hetek, a távmunka-támogató platformok segítségével egyre több helyen vált zökkenőmentessé a munkavégzés, és lettek nyilvánvalóak az ilyen megoldások előnyei. Miért dobnánk el ezeket? ...

Tovább

Vissza az irodába, vagy kilövés a felhőbe?

Ahogy lassan túltesszük magunkat a jelenlegi helyzeten, a korlátozások enyhítése mellett egyre több cég tér vissza az irodai munkavégzéshez. A megszokott hétköznapok azonban nem fognak az egyik pillanatról a másikra helyreállni. Az elkövetkező hónapok sokkal inkább a változékony körülményekhez való alkalmazkodásról szólnak majd, amihez egy rugalmas, felhő alapú telefonközpont megléte fontosabb, mint valaha!  Eheti blogposztunkban megmutatom, miért....

Tovább