CRM integráció API-val

VOIP megoldások vállalkozásoknak

CRM/ERP és VIPeX összekapcsolása

Manapság a különböző rendszerek együttműködési képessége egyike a legfontosabb tényezőknek, mellyel munkatársai munkája, időkihasználása hatékonyabbá tehető. Ha van egy rendszere, amiben ügyfeleiről és a hozzájuk kapcsolódó tevékenységünkről tárol minden fontos információt – nevezzük ezt CRM rendszernek – akkor evidens, hogy jó, ha ez kapcsolatban áll azzal a rendszerével, melynek segítségével telefonhívásait lebonyolítja. Így a telekommunikációs rendszerben keletkező valamennyi fontos adat és információ utómunka – azaz költséges emberi beavatkozás – és adatvesztés nélkül juthat el az ügyfélkezelő rendszerbe és ott folyamatosan az ügyfélkapcsolattartók rendelkezésére áll. Ebben segít az Opennetworks CRM-API megoldása. Ismerje meg a szolgáltatást és kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Funkciók, előnyök, megvalósítás

Funkciók

  • hívás indítása CRM rendszerből
  • CRM rendszer „értesítése” bejövő hívásról
  • hívás adatok átadása CRM rendszerbe
  • rögzített hívás átadása vagy letöltésének lehetősége a CRM rendszerbe

Előnyök

  • Nem kell két rendszert használni a hívásokhoz
  • Minden hívásadat bekerül a CRM rendszerbe
  • Rögzített hívás elérhető a CRM-ből
  • Utómunka csökken, nincs adatvesztés

Megvalósítás

  • API megvalósítása: HTTP hívásokkal
  • Adatcsere JSON formátumban
  • Gyors és egyszerű fejlesztés
  • Könnyű integráció
  • Biztonság: HTTPS kapcsolat, felhasználói azonosító, jelszó

Modulok, árak

Modulok

Telefonhívás kezdeményezése a CRM rendszerből / ügyfélkartonból

Hívás kezdeményezéséhez a CRM rendszer oldaláról egy HTTP REST API-t kell meghívni GET metódussal, a megfelelő paramétereket az URL-be kódolva. Az autentikáció felhasználónév-jelszó párossal történik. Ha az autentikáció sikeres, akkor a hívás megindul.

Bejövő hívás értesítő

A VIPeX rendszer bejövő hívás esetén egy HTTP GET kérést küld az ügyfél által megadott URL-re, amiben paraméterként átadja a hívó számát és a hívott számot. Szükség esetén a kérés egyéb paraméterekkel is kiegészíthető (pl. API kulcs). Ennek segítségével a CRM rendszer például fel tudja dobni a telefonáló Ügyfél kartonját a munkatárs számára.

Hívás adatok átadása a CRM rendszernek

A VIPeX rendszerben minden hívás végén pár másodpercen belül lezajlik egy folyamat, aminek eredményeképpen az ügyfél által megadott HTTP REST API URL-jére POST metódussal leküldi a híváshoz tartozó adatokat.

Rögzített beszélgetés (hangfile) letöltése CRM rendszerbe

A hívás adatok leküldése során az üzenet tartalmazhatja magát a hangfile-t BASE64 kódoltan. A másik lehetőség, hogy a hangfájl tartalmát nem küldi a rendszer, csak egy kódolt, egyedi azonosítót hozzá. Ez esetben lehetőség van arra, hogy a hangfájlt csak akkor töltse le a CRM rendszer, ha arra tényleg szükség van, pl.: a hívásnaplóban egy „Lejátszás” gombra kattintáskor.

Töltse le online terméktájékoztatónkat!

Árak

Szolgáltatás típusaHavi díj Ft/hó
CRM API - egy modul működése esetén
5.000 Ft/hó
CRM API - az összes modul működése esetén10.000 Ft/hó

Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Szolgáltatás típusaEgyszeri díj
Setup díj a megrendelt modulok számától függetlenül15.000 Ft

Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Távmunkás ügyfélszolgálat: 6 tipp a működéshez

A távmunka elterjedése ma már egyáltalán nem a jövő, hanem nagyon is a jelen. Ne aggódj emiatt: a kisvállalkozások 56%-a szerint a távmunka komoly fejlődési lehetőséget biztosít a cégeknek minden téren. Nem kivétel az ügyfélszolgálat területe sem, egy távmunkásokból álló call center létrehozása rengeteg előnnyel járhat. A feladat persze nem egyszerű, így mutatunk 6 tippet, amivel könnyebben megvalósíthatod:...

Tovább

Így válassz telekommunikációs megoldást 2020-ban!

  Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján – 3-3 szempontot összefoglalva – erről írjuk mai és következő heti blogposztunkat. ...

Tovább

vPBX essentials: hogyan válassz felhő alapú alközpontot

Míg évekkel ezelőtt boldog voltál, ha találtál felhő alapú megoldást alközponti igényeidre, addig manapság számtalan lehetőség közül választhatsz. Hogyan dönts, milyen megoldást válassz, milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy felhő alapú telefonközpontnak, hogy a telekommunikáció mellett támogassa egy cég üzleti, értékesítési, informatikai és jogi/adatvédelmi szempontjait is? A következő két bejegyzésünkben ezeket a lehetőségeket szedjük össze nektek négy szakértő kolléga segítségével....

Tovább