CRM integráció API-val

VOIP megoldások vállalkozásoknak

CRM/ERP és VIPeX összekapcsolása

Manapság a különböző rendszerek együttműködési képessége egyike a legfontosabb tényezőknek, mellyel munkatársai munkája, időkihasználása hatékonyabbá tehető. Ha van egy rendszere, amiben ügyfeleiről és a hozzájuk kapcsolódó tevékenységünkről tárol minden fontos információt – nevezzük ezt CRM rendszernek – akkor evidens, hogy jó, ha ez kapcsolatban áll azzal a rendszerével, melynek segítségével telefonhívásait lebonyolítja. Így a telekommunikációs rendszerben keletkező valamennyi fontos adat és információ utómunka – azaz költséges emberi beavatkozás – és adatvesztés nélkül juthat el az ügyfélkezelő rendszerbe és ott folyamatosan az ügyfélkapcsolattartók rendelkezésére áll. Ebben segít az Opennetworks CRM-API megoldása. Ismerje meg a szolgáltatást és kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Funkciók, előnyök, megvalósítás

Funkciók

  • hívás indítása CRM rendszerből
  • CRM rendszer „értesítése” bejövő hívásról
  • hívás adatok átadása CRM rendszerbe
  • rögzített hívás átadása vagy letöltésének lehetősége a CRM rendszerbe

Előnyök

  • Nem kell két rendszert használni a hívásokhoz
  • Minden hívásadat bekerül a CRM rendszerbe
  • Rögzített hívás elérhető a CRM-ből
  • Utómunka csökken, nincs adatvesztés

Megvalósítás

  • API megvalósítása: HTTP hívásokkal
  • Adatcsere JSON formátumban
  • Gyors és egyszerű fejlesztés
  • Könnyű integráció
  • Biztonság: HTTPS kapcsolat, felhasználói azonosító, jelszó

Modulok, árak

Modulok

Telefonhívás kezdeményezése a CRM rendszerből / ügyfélkartonból

Hívás kezdeményezéséhez a CRM rendszer oldaláról egy HTTP REST API-t kell meghívni GET metódussal, a megfelelő paramétereket az URL-be kódolva. Az autentikáció felhasználónév-jelszó párossal történik. Ha az autentikáció sikeres, akkor a hívás megindul.

Bejövő hívás értesítő

A VIPeX rendszer bejövő hívás esetén egy HTTP GET kérést küld az ügyfél által megadott URL-re, amiben paraméterként átadja a hívó számát és a hívott számot. Szükség esetén a kérés egyéb paraméterekkel is kiegészíthető (pl. API kulcs). Ennek segítségével a CRM rendszer például fel tudja dobni a telefonáló Ügyfél kartonját a munkatárs számára.

Hívás adatok átadása a CRM rendszernek

A VIPeX rendszerben minden hívás végén pár másodpercen belül lezajlik egy folyamat, aminek eredményeképpen az ügyfél által megadott HTTP REST API URL-jére POST metódussal leküldi a híváshoz tartozó adatokat.

Rögzített beszélgetés (hangfile) letöltése CRM rendszerbe

A hívás adatok leküldése során az üzenet tartalmazhatja magát a hangfile-t BASE64 kódoltan. A másik lehetőség, hogy a hangfájl tartalmát nem küldi a rendszer, csak egy kódolt, egyedi azonosítót hozzá. Ez esetben lehetőség van arra, hogy a hangfájlt csak akkor töltse le a CRM rendszer, ha arra tényleg szükség van, pl.: a hívásnaplóban egy „Lejátszás” gombra kattintáskor.

Töltse le online terméktájékoztatónkat!

Árak

Szolgáltatás típusaHavi díj Ft/hó
CRM API - egy modul működése esetén
5.000 Ft/hó
CRM API - az összes modul működése esetén10.000 Ft/hó

Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Szolgáltatás típusaEgyszeri díj
Setup díj a megrendelt modulok számától függetlenül15.000 Ft

Az itt feltüntetett árak akciós díjak, melyek 2019. január 31-ig történő megrendelés esetén érvényesek. A díjak az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kérje cégére szabott ajánlatunkat amennyiben Ön új ügyfél és az integrációt a VIPeX szolgáltatással együtt szeretné megrendelni!

Ajánlatkérés / Kapcsolatfelvétel

Legújabb blogbejegyzések a témában

Hívásirányítási trükkök: add jó kezekbe az ügyfeled!

VIPeX rendszerünk korszerű hívásirányítási megoldásokkal teheti egyszerűbbé egy ügyfélszolgálat mindennapjait. Így minden hívó eljut a számára legmegfelelőbb ügyintézőhöz...

Tovább

Távmunkás ügyfélszolgálat: 6 tipp a működéshez

A távmunka berobbant, elterjedt és tartósan velünk marad, de KKV cég vezetőjeként se aggódj emiatt: A kisvállalkozások 56%-a szerint a távmunka komoly fejlődési lehetőséget biztosít a cégeknek minden téren. Nem kivétel az ügyfélszolgálat területe sem, egy távmunkásokból álló call center létrehozása rengeteg előnnyel járhat. A feladat persze nem egyszerű, így mutatunk 6 tippet, amivel könnyebben megvalósíthatod:...

Tovább

Így válassz telekommunikációs megoldást 2020-ban!

  Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján – 3-3 szempontot összefoglalva – erről írjuk mai és következő heti blogposztunkat. ...

Tovább