
Figyelem! Új, kedvezményes ajánlat!
Az Opennetworks Kft. egyedülálló csomagot alakított ki mindazok számára, akik a legkorszerűbb IP alközponti technológia bevezetése mellett döntenek vállalkozásukban. Az új VIPeX ECO csomag havi 3000 Ft-ért nyújtja a legmodernebb IP alközponti szolgáltatásokat. A havidíj 5 mellék díját is tartalmazza. A VIPeX ECO csomaghoz kedvezményes készülékbérleti konstrukciót is kínálunk!
Előnyök
Komplex
A VIPeX megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai telefonközpont teljes kiváltására. Lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására.
Költségkímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget az IP telefonközpont havi díja tartalmazza. Több telephely egy VIPeX-be integrálható. Az egymás közötti és hálózaton belüli beszélgetések ingyenesek.
Hatékony
Támogatja a hatékony munkaszervezést és a távmunkát. A csengetési csoportokkal, átirányítással, IVR üzembe helyezésével, a hívásinformációk CRM rendszerbe történő átadásával nő a vállalati folyamatok hatékonysága.
Rugalmas
A funkciók és azok pontos beállításai a vállalati igényeknek megfelelően az IP telefonközpont üzembe állításánál testre szabhatók. Rendszer támogatási megoldásaink segítik a módosítások egyszerű, díjmentes megvalósítását.
Funkciók és opciók
Kiknek ajánljuk a VIPeX IP telefonközpontot?
Műszaki tudnivalók
Az IT-s kollégák tudnivalóit összefoglaltuk ebben a Műszaki Tájékoztatóban
- 100 kbit/sec le- és feltöltési sebességű szélessávú internetkapcsolat párhuzamos beszélgetésenként (például 10 párhuzamos beszélgetés esetén 1 Mbit)
- Analóg telefonkészülékről VoIP adapter használatával
- IP telefonokkal
- Asztali számítógépre vagy notebookra telepített softphone klienssel
- Okostelefonra telepített softphone klienssel
A VIPeX szolgáltatásai
On-line elérhető katalógusunkban megtalálja a VIPeX alap-, opcionális- és egyedi szolgáltatásait.

Árak
Bekapcsolási díj | |
---|---|
12 vagy 24 havi hűségidővel | 0 Ft |
Hűségidő nélkül | 45.000 Ft |
IVR beállítás | 15.000 Ft |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Havi díj | Ft/hó |
---|---|
Alapdíj | 15.000 Ft / hó |
VIPeX ECO csomagdíj 5 mellékkel | 3.000 Ft / hó |
Alapdíj – Akciós | 6.500 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (1-19 mellék) | 800 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (20-49 mellék) – Akciós | 650 Ft / hó |
Mellékenkénti díj (50 mellék felett) – Akciós | 500 Ft / hó |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Forgalmi díj | Ft/perc |
---|---|
Hálózaton belül | 0 Ft / perc |
Belföldi vezetékes | 4,9 Ft / perc |
Belföldi mobil | 24,9 Ft / perc |
Belföldi mobil akciós 2019. november 20-tól visszavonásig (minimum 12 hónap hűségidő vállalással) | 14,9 Ft / perc |
Nincs kapcsolási díj. Másodperc alapú számlázás. Az itt feltüntetett árak az érvényes Díjszabásunkban szereplő nettó árak, melyek az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) nem tartalmazzák. Kedvezményekért kérje egyedi ajánlatunkat!
Választható extra szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Külső rendszerek integrálása a VIPeX-el: API-k
Egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással.VIPeX szolgáltatásunk keretében számos API-t biztosítunk, melyek hatékony és rendszerfüggetlen megoldást nyújtanak az összekötés megvalósítására. Heti blogposztunkban ezeket szedtük össze Nektek és két új, kapcsolódó funkciót is bemutatunk....
TovábbOldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért
Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX szolgáltatásunk új, kimenő IVR funkciója is, ami bár AI alapú, mint az ügyfélszolgálati chatbotok, ezeknél azonban jóval intelligensebb, így nem is okoz hasonló bosszúságokat. Ennek működését mutatjuk be posztunkban, gyakorlati példákkal....
TovábbGrafikus híváslogika tervező a gyakorlatban
A grafikus híváslogika szerkesztő legfőbb célja a hívásirányítási és IVR beállítások hatékony és egyszerű menedzsmentje. Hamarosan új funkciók jönnek, így ideje, hogy átismételjük felhő alapú kommunikációs rendszerünk egyik legfontosabb szolgáltatásának gyakorlati működését....
Tovább