Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Szolgáltatás Portál felhasználói információk, beállítások

VIPeX szolgáltatásunk előnyeiről már sokat beszéltünk Nektek. Most  a  felhasználói információkat és beállításokat mutatom be számotokra, mert ez a funkció egyre több előnyt biztosít ahhoz, hogy telekommunikációs és ügyfélszolgálati folyamataitokat jobban követhessétek....

Tovább

Call center operátori felület: minden ami szükséges, semmi felesleges

Egy jól funkcionáló Call center operátori felület egyszerű, a céges igényekhez igazítható, és kizárólag az operátorok munkavégzéséhez szükséges és elégséges funkciókat tartalmazza. Most bemutatjuk, hogyan működik ez a VIPEX Call Center modulban....

Tovább

Adj neki hangot: miért fontos a hang a digitális kommunikáció világában?

A hang alapú kommunikáció a digitális világban éppen olyan elengedhetetlen, mint korábban bármikor. A jövő megoldásai ezen a téren elősegítik majd az egyre gyorsabb és hatékonyabb elérést, emellett az emberközeliség érzését is biztosítják az egyre rohanóbb mindennapokban. ...

Tovább

VIPeX alapok: Jogosultsági szintek kezelése

Manapság az egyik legfontosabb rendszerbiztonsági követelmény, hogy az egyes funkciókhoz csak az arra jogosult felhasználók férjenek hozzá. VIPeX szolgáltatásunk fontos eleme a jogosultsági szintek kezelése, aminek segítségével egy cég munkatársainak hozzáférése a különböző funkciók beállításaihoz jól elhatárolható. ...

Tovább

Video ügyfélszolgálat okosan

Az ügyfélszolgálati videóhívások segítik a kommunikációt, építik ügyfeleid bizalmát céged iránt, nagyobb hatékonyságot biztosítanak a problémák megoldásában. Ha eddig céged nem alkalmazott ilyen megoldást ideje, hogy belevágj a bevezetésébe. Na de milyen egy igazán okos ügyfélszolgálati videohívás rendszer? Olyan mint a miénk!...

Tovább

“Fogj kezet” a video-bankárral

A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprővel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, banki folyószámla, vagy akár hitelszerződést pedig már több éve köthetünk videobankon keresztül. ...

Tovább