Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Dashboard- Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen

Beszéltünk már Nektek megújuló VIPeX szolgáltatásunk különböző elemiről, ma pedig egy újabb kiemelten fontos Portál funkciót a Dashboardot szeretném bemutatni. Ez a speciális, testre szabható grafikus statisztikai felület lehetővé teszi, hogy a kollégáid jogosultsági szintjüktől függően, különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a bejövő illetve kimenő hívások költségeire, darabszámára, eloszlására és időtartamára vonatkozó adatokat....

Tovább

Forró vonal forró napokra

Bár az idén nyár talán egy kicsit másképp lez nyár mint az eddigiek, ahogy a hőmérő higanyszála egyre többször emelkedik 30 fok fölé, úgy nő a vágy bennünk egy kis szabadságra, lazulásra, a folyópartra vagy egy eldugott kis faluba, netán – a bátrabbaké – a tengerhez.  Ismét ideje összefoglalni, milyen megoldások vannak a telekommunikációs rendszerek felkészítésére a nyári szabadságokra....

Tovább

VIPeX ECO: alközpont a felhőből, kisvállalkozásoknak

VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk előnyiről már számos alkalommal meséltünk. Ha a legmodernebb technológiát használó, IP alapú telefonközpontot szeretnéd, továbbra is bátran ajánljuk neked. Ha viszont nincs szükséged valamennyi funkciójára, hanem kedvező árért megelégszel alapszolgáltatásaink széles körével, akkor új VIPeX ECO csomagunk lehet a tökéletes számodra....

Tovább

VIPeX alapok: Jogosultsági szintek kezelése

Pár hete már írtunk nektek megújult – és már igényelhető – VIPeX szolgáltatásunk licencekkel kapcsolatos megoldásairól.  A rendszernek szintén fontos eleme a jogosultsági szintek kezelése, aminek segítségével egy cég munkatársainak hozzáférése a különböző funkciók beállításaihoz jól elhatárolható. A jogosultságkezelésben az alapszolgáltatáson felül egy általános céges működésre tervezett rendszert, és teljesen egyedi igényekre szabott megold...

Tovább

Továbbra is távmunka: 8+1 érv Bria rendszered megtartása mellett

Bár az élet a járvány csendesedésével lassan visszatérhet a megszokott kerékvágásba, az elmúlt hónapok tanulságai még hosszú ideig velünk maradhatnak. Kezdetben minden céget nehézség elé állított az új helyzet, ahogy azonban teltek a hetek, a távmunka-támogató platformok segítségével egyre több helyen vált zökkenőmentessé a munkavégzés, és lettek nyilvánvalóak az ilyen megoldások előnyei. Miért dobnánk el ezeket? ...

Tovább

Vissza az irodába, vagy kilövés a felhőbe?

Ahogy lassan túltesszük magunkat a jelenlegi helyzeten, a korlátozások enyhítése mellett egyre több cég tér vissza az irodai munkavégzéshez. A megszokott hétköznapok azonban nem fognak az egyik pillanatról a másikra helyreállni. Az elkövetkező hónapok sokkal inkább a változékony körülményekhez való alkalmazkodásról szólnak majd, amihez egy rugalmas, felhő alapú telefonközpont megléte fontosabb, mint valaha!  Eheti blogposztunkban megmutatom, miért....

Tovább