
A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.
Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!
Bejegyzések
Ütemezett átirányítás – működés
A múlt héten már írtunk róla mi az előnye, ezen a héten pedig bemutatjuk, pontosan hogyan működik az ügyeleti rendszerek és bonyolult szolgáltató központok igényeit kiszolgáló ügyeletes zsenink, az ütemezett átirányítás....
TovábbMég jobb, még több – fejlesztettük az ütemezett átirányítást
Ütemezett átirányítás rendszerünk eddig is a leghasznosabb szolgáltatásaink közé tartozott, amiről azt hittük, hogy minden céges munkarendhez tökéletes. Kiderült, hogy nem így van, de nem hagytuk annyiban: új funkciókat adtunk hozzá, amiknek segítéségével már egy nemzetközi igényeket kiszolgáló nagyobb vállalkozás is probléma nélkül használhatja....
TovábbFelhő és biztonság a hibrid munkavégzés korában
A felhő alapú szolgáltatások és a távmunka elterjedése együttesen azt eredményezi, hogy a cégek komoly kihívás elé vannak állítva az adatbiztonság terén. Fontos, hogy meggyőződjenek a felhőszolgáltatójuk tanúsítványáról, de maguknak is lépéseket kell tenniük az adataik védelmére. ...
TovábbSzoftvert a felhőből – újabb öt érv a SaaS mellett
A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldásoknak egy sor informatikai előnye is, a felhasználóknak a fizikai infrastruktúrára és a biztonsági mentésekre sem lesz dolga. Heti blogposztunkban hoztunk újabb öt érvet a felhő alapú szoftver (SaaS) megoldások alkalmazására. Előző héten már beszéltünk Nektek arról, hogy a bizonytalan gazdasági helyzetben milyen anyagi előnyei vannak a felhő alapú szoftvermegoldások használatának...
TovábbCall center szolgáltatás a hatékonyabb munkaszervezésért
Többször írtunk már call center modulunk hasznosságáról, ami jó választás lehet, ha egy felkészült alap-ügyfélszolgálatot szeretnél működtetni. Most ismét összefoglaljuk, hogy rendszerünk milyen esetekben lehet a leginkább hasznodra....
TovábbTelefonhívások és telefonközponti funkciók Teams-en keresztül
Elég kevés cég engedheti meg manapság, hogy a kollégák egyetlen dologgal foglalkozzanak. A feladatok száma egyre nő, így minden segítséget meg kell ragadni, ami egyszerűsítheti a folyamatokat....
Tovább