
A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.
Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!
Bejegyzések
Külső rendszerek integrálása a VIPeX-el: API-k
Egyre több esetben merül fel igény arra, hogy ügyfeleink CRM rendszerét vagy egyéb vállalatirányítási megoldását kössük össze a náluk működő virtuális alközpont megoldással. VIPeX szolgáltatásunk keretében számos API-t biztosítunk, melyek hatékony és rendszerfüggetlen megoldást nyújtanak az összekötés megvalósítására. Heti blogposztunkban ezeket szedtük össze Nektek és két új, kapcsolódó funkciót is bemutatunk....
TovábbOldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért
Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX szolgáltatásunk új, kimenő IVR funkciója is, ami bár AI alapú, mint az ügyfélszolgálati chatbotok, ezeknél azonban jóval intelligensebb, így nem is okoz hasonló bosszúságokat. Ennek működését mutatjuk be posztunkban, gyakorlati példákkal....
TovábbGrafikus híváslogika tervező a gyakorlatban
A grafikus híváslogika szerkesztő legfőbb célja a hívásirányítási és IVR beállítások hatékony és egyszerű menedzsmentje. Hamarosan új funkciók jönnek, így ideje, hogy átismételjük felhő alapú kommunikációs rendszerünk egyik legfontosabb szolgáltatásának gyakorlati működését....
TovábbÚj lehetőségek: hívásirányítás VIPeX-ben
A VIPeX rendszer új funkcióinak segítségével tovább bővülnek lehetőségeid a hívásirányítás terén, így folyamatosan és még egyszerűbben elérhetővé válhatsz ügyfeleid számára. ...
TovábbSzolgáltatás portál: adminisztrátori információk
Múlt héten beszéltünk arról, felhasználóként milyen széles körű lehetőségeid vannak megújult VIPeX, felhő alapú telefonközpont rendszerünk beállításánál. A szolgáltatásunk viszont nem csak a felhasználók számára biztosít információkat saját tevékenységükről, hanem egy jól átlátható információs felület segítségével az adminisztrátorok is tájékozódhatnak az előfizetés összes lényeges adatáról....
TovábbSzolgáltatás Portál felhasználói információk, beállítások
Megújult VIPeX szolgáltatásunk előnyeiről már sokat beszéltünk Nektek, most egy újabb posztban a rendszer egy újabb fontos elemét, a felhasználói információkat és beállításokat mutatom be számotokra....
Tovább