Forró vonal forró napokra

Bár az idén nyár talán egy kicsit másképp lez nyár mint az eddigiek, ahogy a hőmérő higanyszála egyre többször emelkedik 30 fok fölé, úgy nő a vágy bennünk egy kis szabadságra, lazulásra, a folyópartra vagy egy eldugott kis faluba, netán – a bátrabbaké – a tengerhez.  Ismét ideje összefoglalni, milyen megoldások vannak a telekommunikációs rendszerek felkészítésére a nyári szabadságokra.

Tovább→

0

VIPeX ECO: alközpont a felhőből, kisvállalkozásoknak

VIPeX virtuális alközpont szolgáltatásunk előnyiről már számos alkalommal meséltünk. Ha a legmodernebb technológiát használó, IP alapú telefonközpontot szeretnéd, továbbra is bátran ajánljuk neked. Ha viszont nincs szükséged valamennyi funkciójára, hanem kedvező árért megelégszel alapszolgáltatásaink széles körével, akkor új VIPeX ECO csomagunk lehet a tökéletes számodra. Tovább→

0

VIPeX alapok: Jogosultsági szintek kezelése

Pár hete már írtunk nektek megújult – és már igényelhető – VIPeX szolgáltatásunk licencekkel kapcsolatos megoldásairól.  A rendszernek szintén fontos eleme a jogosultsági szintek kezelése, aminek segítségével egy cég munkatársainak hozzáférése a különböző funkciók beállításaihoz jól elhatárolható. A jogosultságkezelésben az alapszolgáltatáson felül egy általános céges működésre tervezett rendszert, és teljesen egyedi igényekre szabott megoldásokat is biztosítunk. Ezeket gyűjtöttem össze eheti blogposztunkban. Tovább→

0

Továbbra is távmunka: 8+1 érv Bria rendszered megtartása mellett

Bár az élet a járvány csendesedésével lassan visszatérhet a megszokott kerékvágásba, az elmúlt hónapok tanulságai még hosszú ideig velünk maradhatnak. Kezdetben minden céget nehézség elé állított az új helyzet, ahogy azonban teltek a hetek, a távmunka-támogató platformok segítségével egyre több helyen vált zökkenőmentessé a munkavégzés, és lettek nyilvánvalóak az ilyen megoldások előnyei. Miért dobnánk el ezeket?  Tovább→

0

VIPeX alapok: mellékek minden célra

Megújult – és már most igényelhető – VIPeX szolgáltatásunk alapvető részét képezik az előfizetőink számára biztosított különböző licencek (mellékek). Ezekhez már az alap szolgáltatási csomagban is számos hasznos funkciót biztosítunk, ezek pedig a csomag méretétől függően, vagy egyéb opcionális szolgáltatások hozzárendelésével tovább bővíthetőek. Eheti blogposztunkban ezeket az egyes licenc típusokhoz (mellékekhez) kapcsolódó megoldásokat mutatom be nektek. Tovább→

0

Végtelen lehetőségek: WebRTC alapok II.

Múltheti posztunkban már írtunk nektek az általunk is használt WebRTC technológiáról. Elmagyaráztuk az alapjait, bemutattuk a hátteréül szolgáló, végpontok közti közvetlen kapcsolatokon alapuló hálózatot és kifejtettük, milyen közvetlen haszon származhat a WebRTC használatából. A technológia előnyei azonban nem merülnek ki ennyiben, ebben a blogbejegyzésben bemutatjuk, milyen egyéb lehetőségeket biztosít felhasználása. Tovább→

0

Hang és videómegoszás könnyedén: WebRTC alapok

Blogposztjainkban mostanában gyakran írunk Nektek a problémamentes hang és videómegosztás fontosságáról. Ezt a fontos feladatot segíti elő egy rohamosan fejlődő technológia, a WebRTC.  Mivel mi, az Opennetworksnél is a  WebRTC-re alapozzuk ilyen fejlesztéseinket, a következő heti bejegyzéseinkben bemutatjuk Nektek, hogyan működik, miben újító jellegű és miért lehet hasznos a technológia alkalmazása.

Tovább→

0

Hogyan szabd személyre a konferenciabeszélgetéseket?

Két héttel ezelőtti bejegyzésünkben már beszéltünk Nektek távmunka-támogató rendszerünk előnyeiről, megmutatva több hasznos funkcióját, amivel egyszerűbbé tehetitek a céges megbeszéléseket az online térben. A lehetőségek azonban koránt sem merülnek ki ennyiben, a kétszintű beállítási platform segítségével tökéletesen személyre szabhatod a beszélgetéseket, és olyan problémákra is megoldást kínálunk, mint a rögzített konferenciák biztonságos tárolása. Tovább→

0

Hogyan tarts biztonságos konferenciabeszélgetéseket?

Az elmúlt hetekben a kialakult helyzet miatt egyszerre rengeteg cég volt kénytelen vállalati kommunikációját áthelyezni az online térbe, így szinte természetes volt, hogy elszaporodnak a biztonsági problémák. Az utóbbi napokban sokat lehetett hallani ezekről az esetekről, így most érdemes összeszednünk, rendszerünk milyen megoldásokat nyújt a hasonló hibák ellen. Tovább→

0

Távmunka-támogatás: miben segíthetünk?

Az elmúlt hetek blogbejegyzéseiben már sokat foglalkoztunk a távmunka kérdésével. Megmutattuk, milyen komoly előnyökkel járhat céged számára és milyen sokoldalú lehet a felhasználása. Most, hogy ugrásszerűen megnőtt az igény az ilyen megoldások iránt, érdemesnek gondoltuk még egyszer összeszedni, milyen kihívásokkal járhat a távmunka megszervezése és szolgáltatásaink hogyan lehetnek segítségedre.

Tovább→

0
1/14 12345...»