Felhő alapú telekommunikáció 2019

Már hagyománynak tekinthetjük, hogy minden éve elején körülnézünk a világban és az előrejelzések alapján bemutatunk néhány IT/Telekommunikációs trendet. Idén nagyon ügyeltünk arra, hogy olyan tendenciákat emeljünk ki a „varázsgömbből”, amiknek Magyarországon is lehet reálisan és a KKV szektor számára érzékelhető hatása. Ezekkel foglalkozunk következő egy-két blogbejegyzésünkben.

Tovább→

0

IVR: hangmenüvel a gyorsabb ügyfélkiszolgálásért

„Jó napot kívánok, Ön az XY Kft. ügyfélvonalát hívta, engedje meg, hogy tájékoztassuk ünnepi nyitva tartásunkról….” – ha ezt egy december 27-i telefonhívás során hallottad, akkor nincs semmi gond, de ha – mint én – január 3-án, akkor jogosan bosszankodsz. Ha padig most jutott eszedbe, hogy még a te céged IVR rendszerében sem álltatok vissza az ünnepi menüről, akkor itt az ideje, hogy végig gondolj néhány dolgot az IVR-al kapcsolatban.

Tovább→

0

Techmentes karácsonyt!

Idén szeretnénk eltérni egy kicsit a megszokott karácsonyi jókívánságoktól és néhány olyan kihívás elé állítani titeket és magunkat, ami nehezen elképzelhető abban a világban, ahol élünk, mégis sokaknak okozhat örömet és jó érzést az ünnepek alatt: másoknak és talán önmagatoknak is.

Tovább→

0

Telekommunikáció többgenerációs munkahelyi környezetben

Jelenleg legalább négy generáció dolgozik együtt a legtöbb vállalkozásban, ami nagy kihívást jelent a mindenki számára megfelelő munkahelyi környezet és technológia kialakításában. Ezen a héten azt elemezzük, hogy milyen technológiai, telekommunikációs és szervezési megoldásokkal lehet segíteni a különböző generációk munkahelyi együttműködését.

Tovább→

0

Zöldítsd az irodát telekommunikációval!

Karácsony közeledtével most ellépünk egy kicsit a tisztán műszaki témák körétől, illetve összekapcsoljuk őket néhány, számunkra különösen fontos „világmegváltó” vagy „boldogságnövelő” kérdéssel. Elsőként arra adunk néhány ötletet, hogyan teheted zöldebbé – környezet tudatossá – vállalkozásodat a telekommunikáció segítségével.

Tovább→

0

VIPeX működésben – több földrészen egyetlen felhő alapú IP alközponttal

Ha van egy technológiai startup céged számos kihívással kell nap mint nap megküzdened. Ezek közül az egyik, hogyan optimalizáld a cégen belüli telekommunikációt. Erre a lehető leghatékonyabb eszköz egy felhő alapú IP alközpont bevezetése. Hogyan fogj hozzá és miben segíthet ez Neked? Erről állítottunk össze egy esettanulmányt, letölthető info grafikákkal.

Tovább→

0

WebRTC a telekommunikációs technológia szolgálatában

Sokat cikkeztünk idén a telekommunikációs és IT technológia rohamos fejlődéséről, az UC, az IoT, a viselhető technológia gyors elterjedéséről. Régóta keressük a megoldást, valamiféle „közös nevezőt” arra, hogy ezeket a megoldásokat széles körben, zökkenőmentesen élvezhessék az ügyfeleink és mi a WebRTC technológia mellett tettük le a voksot.
Tovább→

0

Beszélgessünk a gépekről, beszélgessünk a gépekkel

Életünk számos területén észrevétlenül jelen van már a beszélő vagy a beszédet felismerni képes mesterséges intelligencia. Mi is tervezünk ilyen fejlesztést, ennek kapcsán gyűjtöttem most össze néhány érdekességet és információt a beszéd-alapú mesterséges intelligencia régmúltjából, arról, hogyan áll most ez a terület, ha a magyar nyelvről beszélünk, illetve, milyen lehetőségek rejlenek ebben a közeljövő telekommunikációs szektora számára. Tovább→

0
1/10 12345...»