
Platform független video hívás technológia optimalizált illesztése az ügyfélszolgálati rendszerek gyakorlati működési folyamataihoz, felhő alapú, több csatornás (omnichannel) ügyfélközpont megoldás fejlesztésével
2018-1.1.1-MKI-2018-00036
- az ügyfélszolgálati folyamatok teljes egészét tekintve működőképes,
- folyamatokba illeszkedő,
- gyakorlatban ténylegesen hasznosítható alkalmazássá tegye.
a többcsatornás (omnichannel) ügyfélszolgálatokon.
Célunk a WebRTC és Call center szoftver teljes integrációját megvalósító szoftver kifejlesztése, mely gördülékenyen illeszkedik a több csatornát egyszerre alkalmazó (omnichannel) ügyfélszolgálatok folyamataiba.
A videóhívások kezelése az ügyfélszolgálati folyamatok esetében azok jelentős átalakítását igényli.
A projekt első fázisában – 2019. decemberére – kifejlesztettünk egy olyan WebRTC és Call center szoftver teljes integrációját megvalósító szoftver modult, ezekhez a folyamatokhoz teljes körűen illeszkedik és ezekre megoldást nyújt.
A 2020. november 30-ig teljes megvalósításra kerülő projekt eredményeit, a projekthez kapcsolódó cikkeket, publikációkat ezen az oldalon lehet nyomon követni.
Legújabb hírek a témában
Orvosold problémáid online – telemedicina videohívással
A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprőkkel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig ma már a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, ahogy most már az orvosi ellátáshoz sem szükséges feltétlenül személyes jelenlét....
Tovább“Fogj kezet” a video-bankárral
A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprőkel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig ma már a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, banki folyószámla, vagy akár hitelszerződést pedig már több éve köthetünk videobankon keresztül. ...
TovábbVideo ügyfélszolgálat okosan
Az ügyfélszolgálati videóhívások segítik a kommunikációt, építik ügyfeleid bizalmát céged iránt, nagyobb hatékonyságot biztosítanak a problémák megoldásában. Ha eddig céged nem alkalmazott ilyen megoldást ideje, hogy belevágj a bevezetésébe. Na de milyen egy igazán okos ügyfélszolgálati videohívás rendszer? Olyan, mint a miénk!...
Tovább