Platform független video hívás technológia optimalizált illesztése az ügyfélszolgálati rendszerek gyakorlati működési folyamataihoz, felhő alapú, több csatornás (omnichannel) ügyfélközpont megoldás fejlesztésével

2018-1.1.1-MKI-2018-00036

Pályázat nyertes projektünk keretében fő tevékenységként kísérleti fejlesztést hajtunk végre, melynek célja, hogy olyan szoftveres megoldást hozzunk létre, mely a videohívás technológiát:
  • az ügyfélszolgálati folyamatok teljes egészét tekintve működőképes,
  • folyamatokba illeszkedő,
  • gyakorlatban ténylegesen hasznosítható alkalmazássá tegye.

a többcsatornás (omnichannel) ügyfélszolgálatokon.

Célunk  a WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító szoftver  kifejlesztése, mely gördülékenyen illeszkedik a több csatornát egyszerre alkalmazó (omnichannel) ügyfélszolgálatok folyamataiba.

A videóhívások kezelése az ügyfélszolgálati folyamatok esetében azok jelentős átalakítását igényli.

A projekt első fázisában – 2019. decemberére –  kifejlesztettünk egy olyan WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító  szoftver modult, ezekhez a folyamatokhoz teljes körűen illeszkedik és ezekre megoldást nyújt.

A 2020. november 30-ig teljes megvalósításra került a projekt és a késztermék is megszületett, melyet közel egy éve sikeresen forgalmazunk.

A projekt eredményeit, a projekthez kapcsolódó ismertetőinket, publikációkat ezen az oldalon lehet nyomon követni.

A projekt nyilvános kutatási összefoglalója itt olvasható.

Legújabb hírek a témában 

Vállalati felhőszolgáltatások: telekommunikáció és ügyfélszolgálat

A kapcsolat sosem volt fontosabb tényezője az üzleti sikernek, mint az utóbbi két évben! A járványhelyzetben a vállalkozások számára létkérdéssé vált, hogy változó körülmények között fenn tudják tartani működésüket, ügyfélkapcsolataikat. Ebben segítenek a telekommunikációs felhőszolgáltatások...

Tovább

Megújult VIPeX: több mint 9000 felhasználó

Az Opennetworks innovatív szolgáltatóként saját csapattal fejleszti SaaS szolgáltatásként nyújtott telekommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásait. Az  elmúlt néhány évünk legmeghatározóbb fejlesztése egy multicsatornás vállalati telekommunikációs és ügyfélszolgálati rendszer a VIPeX. Túl az első teljes üzemelési éven nézzük az erről szóló összefoglalót....

Tovább

Megjelent a VIPeX projekt kutatási összefoglalója

A kapcsolat sosem volt fontosabb tényezője az üzleti sikernek, mint az utóbbi két évben! A járványhelyzetben a vállalkozások számára létkérdéssé vált, hogy változó körülmények között fenn tudják tartani működésüket, ügyfélkapcsolataikat. Olvassátok el a kapcsolódó kutatás-fejlesztési projektünk összefoglalóját itt....

Tovább