Platform független video hívás technológia optimalizált illesztése az ügyfélszolgálati rendszerek gyakorlati működési folyamataihoz, felhő alapú, több csatornás (omnichannel) ügyfélközpont megoldás fejlesztésével

2018-1.1.1-MKI-2018-00036

Pályázat nyertes projektünk keretében fő tevékenységként kísérleti fejlesztést hajtunk végre, melynek célja, hogy olyan szoftveres megoldást hozzunk létre, mely a videohívás technológiát:
  • az ügyfélszolgálati folyamatok teljes egészét tekintve működőképes,
  • folyamatokba illeszkedő,
  • gyakorlatban ténylegesen hasznosítható alkalmazássá tegye.

a többcsatornás (omnichannel) ügyfélszolgálatokon.

Célunk  a WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító szoftver  kifejlesztése, mely gördülékenyen illeszkedik a több csatornát egyszerre alkalmazó (omnichannel) ügyfélszolgálatok folyamataiba.

A videóhívások kezelése az ügyfélszolgálati folyamatok esetében azok jelentős átalakítását igényli.

A projekt első fázisában – 2019. decemberére –  kifejlesztettünk egy olyan WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító  szoftver modult, ezekhez a folyamatokhoz teljes körűen illeszkedik és ezekre megoldást nyújt.

A 2020. november 30-ig teljes megvalósításra kerülő projekt eredményeit, a projekthez kapcsolódó cikkeket, publikációkat ezen az oldalon lehet nyomon követni.

Legújabb hírek a témában 

Orvosold problémáid online – telemedicina videohívással

A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprőkkel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig ma már a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, ahogy most már az orvosi ellátáshoz sem szükséges feltétlenül személyes jelenlét....

Tovább

“Fogj kezet” a video-bankárral

A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprőkel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig ma már a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, banki folyószámla, vagy akár hitelszerződést pedig már több éve köthetünk videobankon keresztül. ...

Tovább

Video ügyfélszolgálat okosan

Az ügyfélszolgálati videóhívások segítik a kommunikációt, építik ügyfeleid bizalmát céged iránt, nagyobb hatékonyságot biztosítanak a problémák megoldásában. Ha eddig céged nem alkalmazott ilyen megoldást ideje, hogy belevágj a bevezetésébe. Na de milyen egy igazán okos ügyfélszolgálati videohívás rendszer? Olyan, mint a miénk!...

Tovább