Platform független video hívás technológia optimalizált illesztése az ügyfélszolgálati rendszerek gyakorlati működési folyamataihoz, felhő alapú, több csatornás (omnichannel) ügyfélközpont megoldás fejlesztésével

2018-1.1.1-MKI-2018-00036

Pályázat nyertes projektünk keretében fő tevékenységként kísérleti fejlesztést hajtunk végre, melynek célja, hogy olyan szoftveres megoldást hozzunk létre, mely a videohívás technológiát:
  • az ügyfélszolgálati folyamatok teljes egészét tekintve működőképes,
  • folyamatokba illeszkedő,
  • gyakorlatban ténylegesen hasznosítható alkalmazássá tegye.

a többcsatornás (omnichannel) ügyfélszolgálatokon.

Célunk  a WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító szoftver  kifejlesztése, mely gördülékenyen illeszkedik a több csatornát egyszerre alkalmazó (omnichannel) ügyfélszolgálatok folyamataiba.

A videóhívások kezelése az ügyfélszolgálati folyamatok esetében azok jelentős átalakítását igényli.

A projekt első fázisában – 2019. decemberére –  kifejlesztettünk egy olyan WebRTC és Call center  szoftver teljes integrációját megvalósító  szoftver modult, ezekhez a folyamatokhoz teljes körűen illeszkedik és ezekre megoldást nyújt.

A 2020. november 30-ig teljes megvalósításra kerülő projekt eredményeit, a projekthez kapcsolódó cikkeket, publikációkat ezen az oldalon lehet nyomon követni.

Legújabb hírek a témában 

WebRTC a telekommunikációs technológia szolgálatában

Sokat cikkeztünk idén a telekommunikációs és IT technológia rohamos fejlődéséről, az UC, az IoT, a viselhető technológia gyors elterjedéséről. Régóta keressük a megoldást, valamiféle „közös nevezőt” arra, hogy ezeket a megoldásokat széles körben, zökkenőmentesen élvezhessék az ügyfeleink és mi a WebRTC technológia mellett tettük le a voksot....

Tovább