VIPeX alapok: Jogosultsági szintek kezelése

Manapság az egyik legfontosabb rendszerbiztonsági követelmény, hogy az egyes funkciókhoz csak az arra jogosult felhasználók férjenek hozzá. VIPeX szolgáltatásunk fontos eleme a jogosultsági szintek kezelése, aminek segítségével egy cég munkatársainak hozzáférése a különböző funkciók beállításaihoz jól elhatárolható.  Tovább→

0

Video ügyfélszolgálat okosan

Az ügyfélszolgálati videóhívások segítik a kommunikációt, építik ügyfeleid bizalmát céged iránt, nagyobb hatékonyságot biztosítanak a problémák megoldásában. Ha eddig céged nem alkalmazott ilyen megoldást ideje, hogy belevágj a bevezetésébe. Na de milyen egy igazán okos ügyfélszolgálati videohívás rendszer? Olyan mint a mi call center szolgáltatásunk videóhívás-modulja! Tovább→

0

“Fogj kezet” a video-bankárral

A digitális ügyfélszolgálatok elterjedése már több éves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy amíg a kéményseprővel még egy ilyen helyzetben is személyesen kell találkoznunk, addig a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, banki folyószámla, vagy akár hitelszerződést pedig már több éve köthetünk videobankon keresztül.  Tovább→

0

Orvosold problémáid online – telemedicina videohívással

A digitális szolgáltatások gyors terjedése már többéves folyamat, a koronavírus ezen a területen csak multiplikátorként működik. Nyilvánvaló, hogy ma már a féléves villanyóra leolvasást mi is megoldhatjuk az ügyfélfelületen, de manapság már az orvosi ellátáshoz sem szükséges feltétlenül személyes jelenlét. Tovább→

0

Digitális intelligencia kicsiknek és nagyoknak

Ezen a héten tantermi oktatással indult meg az iskola, de az elmúlt év felhívta a figyelmet arra, hogy a technológia társadalomra és gazdaságra gyakorolt hatása egyre szélesebb körben mutatkozik meg. Az információ mennyisége és áramlásának gyorsasága egyre nagyobb mértékben növekszik. A digitális intelligencia kialakítására és fejlesztésére a legkisebb korban éppúgy szükség van, mint a munkahelyeken. De mi is a digitális intelligencia? Tovább→

0

Hogyan szabd személyre a konferenciabeszélgetéseket?

Bár lassan mindenki ismét otthonosan mozog az irodában, a távmunka örökre velünk marad, sokaknál mint privilégium, másoknál mit mindennapos lehetőség. Múlt évben sokszor írtunk távmunka-támogató rendszerünk – a Bria Enterprise – előnyeiről, idén sem árt egy kis ismétlés néhány ritkábban használt, de nagyon hasznos funkcióról. Tovább→

0

Kivel beszélek? – Telefonkönyv kezelés a VIPeX-ben

A bejövő hívások kezelése során ma már alapvető igény, hogy a hívott fél tudja azonosítani a hívó felet. VIPeX rendszerünk Telefonkönyv funkciója erre természetesen lehetőséget ad, de ennél jóval pontosabb azonosítást is nyújthat. Heti témakörünk a telefonkönyv funkciói, és a kapcsolódó lehetőségek a VIPeX-ben. Tovább→

0

Dashboard – Hívásstatisztikák átláthatóan, egyszerűen

Egy jól működő ügyfélszolgálati rendszer alapköve a jól érthető hívás-statisztika. A VIPeX Dashboar egy testre szabható grafikus statisztikai felület. Lehetővé teszi, hogy a kollégáid jogosultsági szintjüktől függően, különböző grafikonok, diagramok formájában jelenítsék meg a bejövő illetve kimenő hívások költségeire, darabszámára, eloszlására és időtartamára vonatkozó adatokat. Tovább→

0
4/19 «...23456...»