Miért jó választás a felhő alapú call center rendszer?
A korszerű, rugalmas és magas színvonalú call center rendszer bevezetése és üzemeltetése a vállalkozásoktól olyan anyagi, emberi erőforrást igényel, melyet csak a legnagyobb cégek – bankok, közüzemi szolgáltatók, biztosítók – engedhettek meg maguknak.
Az Opennetworks VIPeX felhő alapú telefonközpont egy virtuális telefonközpont, mely azonnal, beruházás nélkül, havi díjas szolgáltatásként kínálja az ügyfélszolgálati megoldást vállalkozásának. A VIPeX hosztolt, szolgáltatásként igénybe vehető professzionális call center rendszere hátteret biztosít ügyfélszolgálatának mérettől függetlenül, szükség esetén pedig rugalmasan bővíthető, akár több száz felhasználóig is.
Előnyök
Teljes megoldás
A VIPeX teljes körű telekommunikációs megoldás az alközponti, ügyfélszolgálati, ügyeleti, és call center igények kiszolgálására, bármekkora vállalat mérethet és bármilyen működési módhoz.
Erőforrás kímélő
Nincs beruházási költség, az összes üzemeltetési és karbantartási költséget a call center rendszer havi díja tartalmazza. Az online Szolgáltatás Portál felület használata egyszerű, a call center menedzsment így nem kíván jelentős extra erőforrást.
Sokoldalú
Támogatja a munkaszervezést, a távmunkát. Call Center hívócsoportokkal, átirányítás ütemezéssel, IVR-al, rugalmas híváslogikákkal, más vállalati rendszerekhez kapcsolódással API-n segíti a jobb vállalati működést.
Kompakt
Biztosítja a szükséges mobilitást (vezetékes-, asztali-, és mobil kliensről is használható). Minden alapvető statisztikai funkció azonnal rendelkezésre áll az ügyfelek szokásainak és a munkatársak teljesítményének elemzéséhez.
Funkciók és statisztikák
Kiknek ajánlott a VIPeX felhő alapú call center modulja?
Kapcsolódó szolgáltatások
Kérje ajánlatunkat!
Aktuális standard díjszabásunkat itt találja
Egyedi, kedvezményes ajánlatunkért és szolgáltatás bemutatóért jelentkezzen be értékesítő munkatársainknál!
Legújabb blogbejegyzések a témában
Bejátszók gombnyomásra – így segíthet TTS-rendszerünk
Egy jó TTS (text to speech) rendszer minden céges call centernek hasznára válhat. Legyen szó egy teljes IVR-menü elkészítéséről, vagy olyan kiegészítő megoldásokról, mint az ünnepi menetrend vagy rendkívüli események kezelése, a technológia nagyon felgyorsítja a hanganyagok elkészítését. Mutatjuk, hogyan működik erre kifejlesztett megoldásunk....
TovábbÜgyfélszolgálat Nagypéntektől Húsvéthétfőig
A húsvét során a hatékony ügyfél-kommunikáció kihívást jelenthet, de épp olyan fontos, mint bármikor máskor az évben, a munkatársaknak pedig nehezített terepen kell helytállniuk. Eheti blogposztunkban összeszedtük, mikre érdemes ilyenkor figyelni, és mi milyen megoldásokkal tudjuk segíteni kollégáid munkáját....
TovábbHíváslista: gyorsgombokkal még egyszerűbb!
Call Center rendszerünk Híváslista szolgáltatásában elérhető a Callto gombok funkciója is, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen számot egyetlen kattintással hívhassunk egy általunk választott készülékről. Most bemutatjuk a működését....
Tovább