Szolgáltatás Portál felhasználói információk, beállítások

Megújult VIPeX szolgáltatásunk előnyeiről már sokat beszéltünk Nektek, most egy újabb posztban a rendszer egy újabb fontos elemét, a felhasználói információkat és beállításokat mutatom be számotokra.

A VIPeX széleskörű információkat és nagyfokú személyre szabhatóságot biztosít a felhasználók számára. Részletes adatok érhetők el a folyamatban lévő és befejezett hívásokról, emellett pedig felhasználóként igényeidnek megfelelően módosíthatsz egy sor lényeges beállítást a hívásátirányítástól a hangposta üzenetekhez kötődő értesítésekig. Lássuk, pontosan mik is a lehetőségeid.

Webes felhasználói felület szolgáltatás információkkal

A rendszerben felhasználóként részletes információkat találsz saját hívásaidról. A Státusz menüpontban az éppen folyamatban lévő beszélgetéseikről tájékozódhatsz, míg a Híváslista a korábbi (bejövő, kimenő és nem fogadott) hívások adatait teszi elérhetővé számodra. A jól átlátható kezelőfelületnek hála minden lényeges adatot könnyen megtalálhatsz, a keresőfunkció segítségével pedig gyorsan ki tudod szűrni a számodra fontos információkat.

Jogosultsági szinttől függően lehetőséged van korábbi hívásaid visszahallgatására, vagy akár le is töltheted ezeket a beszélgetésekeit. Opcionális szolgáltatás részeként megjelölhetsz hívásokat a listában, így téve egyszerűbbé a számodra (például visszahívás céljából) fontos hívások kiemelését.

A Hangposta üzenetek menüpontban visszahallgathatod és letöltheted saját hangposta üzeneteidet. Ez a funkció csak felhasználói mellékekhez elérhető, így az üzenetek teljesen privátak, csak az adott felhasználó fér hozzájuk. Ugyanakkor a Technikai hangposta funkcióval lehetőség van egyfajta közös hangposta fiók létrehozására, amihez a „kezelőként” beállított felhasználók mind hozzáférhetnek.

Egyedi felhasználói beállítások a webes felhasználói felületen

A felhasználók saját személyes és mellékekhez kötődő beállításaikat is nagymértékben személyre szabhatják. A Felhasználó módosítása menüpontban lehetőséged van olyan beállításaik átállítására, mint jelszavad, a mellékedhez kötődő adatok, vagy a készülékedhez tartozó gombbeállítások.

Az Átirányítások menüpont használatával (jogosultsági szinttől függően) lehetőséged van átirányítani a mellékedre beérkező hívásokat. Ezt megteheted másik mellékre vagy saját (privát) telefonszámra, rendszeren belüli és kívülről érkező hívásokkal egyaránt, valamint lehetőséged van késleltetni is az átirányítást. A funkció előnye a rugalmasság, az átirányítás segítségével több helyzetben lehetsz elérhető (vagy juttathatod el a hívást egy elérhető kollégához), így kevesebb hívás veszik el a rendszerben.

A Hangposta menüpontban a saját hangposta üzeneteidhez kapcsolódó értesítési beállításokat módosíthatod. Igényeidnek megfelelően kaphatsz e-mailes üzenetet a beérkező hangposta üzeneteiről, vagy akár magát a rögzített üzenet hangfájlját is elküldheted magadnak a levélhez csatolva.

 

Anita

0

Szólj hozzá