Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Vállalati felhőszolgáltatások: telekommunikáció és ügyfélszolgálat

A kapcsolat sosem volt fontosabb tényezője az üzleti sikernek, mint az utóbbi két évben! A járványhelyzetben a vállalkozások számára létkérdéssé vált, hogy változó körülmények között fenn tudják tartani működésüket, ügyfélkapcsolataikat. Ebben segítenek a telekommunikációs felhőszolgáltatások...

Tovább

Jogod van tudni! – változások a hírközlési szabályokban

2021 közepe óta új szabályok vonatkoznak a hírközlési szolgáltatókra, amik számos módon védik a felhasználók érdekeit a szerződésmódosítástól egészen a megfelelő tájékoztatásig. Eheti blogposztunkban részletesen összeszedtük, milyen újítások vannak, amikre érdemes odafigyelni....

Tovább

Digitalizáció és AI mindenütt – 2022 technológiai trendjei II.

Az előző év, bár technológiai szempontból is sok nehézséget tartogatott, számos érdekes új trendet is hozott, ilyen szempontból pedig 2022 sem ígérkezik másmilyennek. Múlt héten már bemutattunk párat a legfontosabb irányvonalak közül, most lássuk a továbbiakat és azt, hol csatlakozunk rá ezekre mi az Opennetworksnél....

Tovább

Adatmegosztás az ügyfélszolgálatokon is – 2022 technológia trendjei I.

Az előző év, bár technológiai szempontból is sok nehézséget tartogatott, számos érdekes új trendet hozott, ilyen szempontból pedig 2022 sem ígérkezik másmilyennek. Következő két blogposztunkban összeszedjük nektek, mik lesznek a legfontosabb irányvonalak, és hol csatlakozunk rá ezekre mi az Opennetworksnél....

Tovább

Megújult VIPeX: több mint 9000 felhasználó

Az Opennetworks innovatív szolgáltatóként saját csapattal fejleszti SaaS szolgáltatásként nyújtott telekommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásait. Az  elmúlt néhány évünk legmeghatározóbb fejlesztése egy multicsatornás vállalati telekommunikációs és ügyfélszolgálati rendszer a VIPeX. Túl az első teljes üzemelési éven nézzük az erről szóló összefoglalót....

Tovább

Megjelent a VIPeX projekt kutatási összefoglalója

A kapcsolat sosem volt fontosabb tényezője az üzleti sikernek, mint az utóbbi két évben! A járványhelyzetben a vállalkozások számára létkérdéssé vált, hogy változó körülmények között fenn tudják tartani működésüket, ügyfélkapcsolataikat. Olvassátok el a kapcsolódó kutatás-fejlesztési projektünk összefoglalóját itt....

Tovább