Frissítés – telekommunikációs blog

Híreink a felhő alapú telekommunikáció világáról

vállalati telekommunikáció állásajánlat
OPENNET Blog logó

A Frissítés telekommunikációs blogon szakmai tudásunk egy részét folyamatosan megosztjuk az érdeklődőkkel. A blogbejegyzések az informatikai szakmának éppúgy szólnak, mint a gazdasági döntéshozóknak és a laikus érdeklődőknek.

Kérjük, hogy amennyiben kérdésed, további ötleted merül fel az olvasottakról, oszd meg velünk hozzászólásban, hogy együtt építhessük a magyarországi IP telekommunikációs szektor tudás-közösségét!

Bejegyzések

Webes IVR szerkesztő

Webes IVR szerkesztő – bemutatjuk „forró” fejlesztésünket. Sokszor szóba került már itt az IVR szolgáltatás. ÍÍrtunk arról, hogy mitől jó a jó IVR rendszer, meg arról is, hogy mit várhatunk a jövő rendszereitől, de arról még nem, hogy ezeket a kapcsolási logikákat valahogy össze is kell szerkeszteni, sokszor módosítani, bővíteni....

Tovább

Az Opennet IVR menüje

Telefonos ügyintézés a lehető leggyorsabban a vállalati telekommunikáció színterén. Célunk, hogy Ügyfeleink a lehető legrövidebb úton jussanak el ahhoz a kollégához, aki a felmerülő kérdésekre pontos választ tud adni. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani azzal, hogy bemutatjuk az Opennet hangmenürendszerét, illetve azt, hogy az adott gombok választásával milyen témakör szakértői érhetőek el....

Tovább

CRM és VoIP rendszerek összekapcsolása API-val

Hangalapú rendszerek integrálása üzleti alkalmazásokba. Manapság a különböző rendszerek együttműködése teremti meg a hatékony munkavégzést. Az ember ideje általában a legértékesebb, ezért érdemes a „helyettesíthető” műveletekkel kiváltani. Ehhez kínálnak megoldást a jelenlegi webes rendszerekhez tartozó API (Application Programming Interface) kapcsolatok....

Tovább

A jövő IVR rendszerei

IVR rendszerek továbbfejlesztése. Az IVR ügyfeleink számára lehetővé teszi, hogy telefonkészülékük segítségével gyorsan eljussanak a megfelelő ügyintézési pontra (operátorhoz), vagy akár emberi beavatkozás nélkül is elintézhessék, amit szeretnének. Ez a régóta használt technológia azonban számos más lehetőséget is megnyit az ügyfélkapcsolatok területén....

Tovább

Érthetően a provisioningról

Virtuális rendszertechnikusunk: a provisionning. Ebben a hónapban blogposztjainkban „virtuális munkatársakat” mutatunk be. Az ügyfeleink életét megkönnyítő virtuális segítők mellett egy saját virtuális kollégánkat is szeretnénk bemutatni Nektek. Virtuális rendszertechnikusunk: Provisioning-kolléga abban segít minket, hogy a különböző ügyfelekhez kihelyezett telefonkészülékeket, azok beállításait és a rendszer-frissítéseket menedzselje távoli eléréssel....

Tovább

Mitől jó a jó IVR?

Virtuális munkatársunk: az IVR. . Bosszantó “kapuőr” vagy segítőkész “recepciós”? Ms. IVR a felhő alapú telefonközpontok és telefonos ügyfélszolgálatok egyik leghasznosabb virtuális munkatársa, mégis rá érkezik a legtöbb panasz: túl bőbeszédű….sokat bonyolizál…..kiismerhetetlen……kellemetlen a hangja.  Ebben a bejegyzésben azt szeretnénk bemutatni, hogy – ha gondot fordítunk a tervezésére – hogyan növelhetjük vele ügyfeleink elégedettségét és takaríthatjuk meg a személy...

Tovább