Kiemelt ajánlatok

IP telekommunikáció ajánlat

Energiánkat és tudásunkat nem sajtóközlemények, befektetői prezentációk összeállítására, vagy „startup” díjak elnyerésére fordítjuk. Azon dolgozunk, hogy megtaláljuk a partnereink igényeihez leginkább illeszkedő VoIP szolgáltatást, komplex, IP alapú telekommunikációs vagy ügyfélszolgálati megoldást. Ami tökéletes. Amiben hiszünk. Amit kipróbáltunk. Éppen amikor Önnek szüksége van rá. Pont egy lépéssel a legnagyobbak előtt. Folyamatos fejlesztési munkánkat és kedvezményes csomagjainkat is a minőségi és trendkövető ügyfélkiszolgálás határozza meg. Ismerje meg kiemelt ajánlatainkat és legújabb fejlesztéseinket!

Kiemelt ajánlatunk a KKV szektornak

A felhőbe helyezett IP-telekommunikáció nem csak a nagyvállalatoknak megoldás!  Az Opennetworks megoldást biztosít a 2-20 főt foglalkoztató kisvállalkozásoknak.
Vipex

IP telefonközpont beruházás nélkül

KKV IP átállás program

A piac legkorszerűbb felhő alapú telefonközpontjához a CISCO SPA 303-G2 IP-telefonokat most mindössze havi 50 Ft-ért adjuk!

Ismerje meg készülékajánlatunkat és számolja ki a pontos költségeket! Jelentkezzen itt, vagy hívja értékesítő kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon a 2-es menüponttal.

Új fejlesztésünk webáruházaknak

Szolgáltatásainkat a vállalati informatikai környezet legújabb tendenciáihoz igazítva fejlesztjük: Click2Call szolgáltatásunk elsősorban a webáruházaknak ideális.
webes hívógomb használata

Hatékonyabb ügyfélszerzés a weben

C2C Webshop Wizard

Építse be a telefonhívás lehetőségét webáruházába gyorsan és egyszerűen, honlapja megjelenéséhez illeszkedően!

Ne veszítsen ügyfelet vásárlás közben! Ismerje meg C2C Webshop Wizardunkat! Ügyfélhívások hívógombbal vásárlás közben, igény esetén azonnali visszahívás, böngészési információk, akár CRM-be átadva.

Integrációs megoldás

Az ember ideje általában a legértékesebb, ezért érdemes a „helyettesíthető” műveletekkel kiváltani.
VOIP megoldások

CRM/ERP és telekommunikációs rendszerek összekapcsolása

CRM integráció API-val

Az integrációhoz kínálnak megoldást a jelenlegi webes rendszerekhez tartozó API (Application Programming Interface) kapcsolatok. Ezek segítségével köthetők össze különböző feladatokat, szolgáltatásokat nyújtó rendszerek, például CRM, ERP, dokumentumkezelő rendszerek és most már a VoIP rendszerek is.

A két leggyakrabban megvalósított funkció: a CRM rendszerben megtalálható adatlapról való egy-gombos tárcsázás és a hívásadatok és a rögzített beszélgetés csatolása az ügyfél adatlaphoz. Ismerkedjen meg ezekkel!

Hamarosan a szolgáltatások közt

Most zajló fejlesztésünk az IVR rendszerek egyszerűsített konfigurációs megoldását kínálja – hamarosan!
ip telefonközpont ár

Támogató eszköz az egyszerű IVR-konfigurációhoz

Webes IVR szerkesztő

A közelmúltban határoztuk el, hogy fejlesztünk egy olyan online szerkesztőt, amiben ügyfeleink saját maguk tudják összerakni és módosítani az IVR-jukat. Az volt a célunk, hogy könnyű legyen a használata és átlátható a teljes kapcsolási logika akkor is, ha az meglehetősen összetett.

Vektorgrafikus IVR szerkesztőnk a bonyolultabb IVR menürendszerek  kialakítását is egyszerűvé és könnyen követhetővé teszi, így az üzemeltető szakembereknek nagy segítséget nyújt majd. Néhány hétig még fejlesztés alatt, de itt olvashat róla!

Ajánlatkérés:

 

Ha kérdései lennének, vagy ajánlatot szeretne kérni, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunk értékesítési munkatársaihoz. Legújabb fejlesztéseink kipróbálásához örömmel és kedvezményekkel várjuk pilot ügyfelek jelentkezését is.

Kulik Zsolt és Mezgár Gyula értékesítési munkatársaink  komplex szolgáltatások, VIPeX, megoldások, projektek, egyedi árazású szolgáltatások és egyedi fejlesztések esetén várják jelentkezését a sales@opennet.hu e-mail címen, vagy a +36-1-999-6000 ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a 2-es menüpont választásával érheti el értékesítő munkatársainkat.