Virtuális IP telefonközpontunk (VIPeX) szolgáltatásai – II.

A VIpeX a legkorszerűbb telefonközpontok szolgáltatásait nyújtja szinte korlátlan lehetőségekkel. Ezek közül múlt heti blogposztunkban jó néhányat már ismertettünk. Most a VIPeX-hez igényelhető hívószámokra, a hangrögzítés/hangposta lehetőségekre, a kiegészítő-, és integrációs szolgáltatásokra, készülékekre, készülékbérletre, a kapcsolódó internet szolgáltatásra, valamint a konfiguráció, telepítés, üzemeltetés szolgáltatásaira térünk ki.

Kis magyarázat az elején

Alapszolgáltatások azok a szolgáltatások és funkciók, melyeket a VIPeX havidíja magában foglal, így azok minden VIPeX előfizetőnk rendelkezésére állnak.

Opciók azok a szolgáltatások és funkciók, melyeket igény esetén foglalunk a VIPeX szolgáltatásba, meghatározott díj fizetése mellett.

Egyedi megoldások azok a szolgáltatások és funkciók, melyeket az előfizető igényeire testre szabva, egyedi ajánlatban foglalt díj fizetése mellett nyújtunk a VIPeX szolgáltatás kiegészítéseként.

Hívószámok

A VIPeX havidíja alapszolgáltatásként minden esetben a mellékek számával megegyező számú telefonszámot tartalmaz bármely (telepítési cím szerinti) belföldi körzetből.

Amennyiben korábbi telefonszámodat szeretnéd tovább használni a VIPeX rendszerben, akkor lehetőség van a számhordozásra. 

Ezen felül – opcióként– igénybe vehetők a következő hívószámok:

  • beszédcsatornák bővítése
  • további telefonszámok
  • zöld szám
  • szép szám
  • nemzetközi hívószám és nemzetközi zöld szám
  • SIM tárhely vagy SIM-port szolgáltatás – amennyiben a mobil szolgáltató által nyújtott esetleges kedvezményeket továbbra is szeretnéd maximálisan kihasználni és egyesíteni VIPeX szolgáltatásunk előnyeivel.

Hangrögzítés, hangposta

A hangposta szolgáltatás a VIPeX alapszolgáltatása. A hangrögzítés pedig olyan opció, mely a GDPR megfelelés egyik legkritikusabb szempontja, ezért az elmúlt időszakban sokat fejlesztettük.

Ha van hangrögzítés modulod a VIPeX-hez, akkor a rögzített hangfelvétel visszahallgatására és letöltésre alapszolgáltatásként– 60 napig – a múlt heti cikkünkben ismertetett webes menedzsment felületen van lehetőséged.

Opcióként igénybe vehető:

  • rögzített hívások áttöltése ftp tárhelyre
  • hangtárolás modul, melyekről a fenti linken érdemes részletesen olvasni.

Egyedi megoldásként igény esetén biztosítjuk:

  • hangrögzítés kikapcsolása hívásonként
  • visszahallgatás online felületen (letöltés nélkül)
  • real-time belehallgatás (pl. minőségellenőrzési céllal)

Kiegészítő szolgáltatások, integráció

Ezek olyan opcionális szolgáltatások vagy egyedi megoldások, melyekkel VIPeX-ed működését hatékonyabbá teheted bizonyos területeken, vagy biztosíthatod annak együttműködését más rendszerekkel.

Opciók:

  • C2C webes hívógomb szolgáltatás – webshopok, internetes ügyfélszolgálatok működését segíti
  • CRM integráció API-val – modulok: hívás indítás ügyfélkartonból, ügyfélkarton megnyitása híváskor, hívásinformációk és rögzített hívások áttöltése ügyfélkartonba

Egyedi megoldások:

 

  • DND API (CRM) – hívható/nem hívható állapot beállítása (nem hívható állapot többféle verzióban felvehető – pl. utómunka, szünet, stb.)
  • Egyedi vagy szektor-specifikus szoftver integráció (pl. szálloda-szoftverekkel)

IP készülékek, softphone

Amennyiben már vannak megfelelő IP telefon készülékeid, úgy azokkal is használhatod a VIPeX-et.  Opcióként:

Internet szolgáltatás

Amennyiben a VIPeX szolgáltatás működéséhez szükséges internet megoldást is egy kézből szeretnéd igénybe venni, úgy társszolgáltató partnereinken keresztül erre is több opciót kínálunk:

  • bérelt vonali internet szolgáltatás
  • NDSL internet szolgáltatás
  • mikrohullámú internet szolgáltatás

Üzembe helyezés, üzemeltetés

Előny, hogy az üzembe helyezés és üzemeltetés terheit is magunkra vállaljuk, mely benne van a havidíjban. A rendszert konfigurált állapotban az átadott install elvárásoknak megfelelően állítjuk üzembe.  A rendszer alapbeállításait távoli konfigurálással megvalósítjuk a tőlünk vásárolt vagy bérelt készülékek esetében, opcióként ezt saját készülékeidre is igényelheted. Igény esetén helyszíni üzembe helyezést is vállalunk. A rendszerfrissítés, rendszermenedzsment távoli konfigurálással alapszolgáltatás.

Ha felkeltettük érdeklődésedet, kérdéseid lennének, vagy műszaki egyeztetést, ajánlatot kérnél, keress minket bátran.

Zsolt

0

Szólj hozzá