Ajánlatkérés IP telekommunikációs szolgáltatásokra

Hogyan kérhetek ajánlatot?

A legutóbbi blogbejegyzésben azt már bemutattam, pontosan hova és hogyan juthatunk el az Opennet hangmenüjében, most arról szeretnék bővebben írni, milyen információkkal érdemes felkészülni ahhoz, hogy értékesítő kollégáink testre szabott ajánlatot készíthessenek IP telekommunikációs szolgáltatásainkra.

Telefonáló és Faxoló szolgáltatásaink esetén kétféle konstrukcióból választhattok, addig a VIPeX-nél nincsenek előre elkészített csomagjaink, itt nem lehet két kattintással regisztrálni.

Hogy miért van ez így?

Mert fontosnak tartjuk, hogy már az első telefonbeszélgetés alkalmával megismerjük Ügyfeleink igényeit, jelenleg használt szolgáltatásait, felmérjük, hogy mire lehetne még szükségük és ezt követően készítjük el egyedi, kifejezetten rájuk szabott csomagjainkat, árajánlatainkat.

Ezért összegyűjtöttem a legfontosabb kérdéseket, amelyek az első beszélgetéseknél mindig elhangzanak:

Jelenleg milyen rendszert használtok?

Telepített alközpontot vagy IP alközpontot? Analóg vagy ISDN módon? Jelenleg hány mellékkel, hány készülékkel? Milyen az internetkapcsolat, esetleg helyi hálózattal is rendelkeztek? Hangmenü (IVR) van jelenleg beállítva, hangrögzítést használtok? Milyen egyéb kiegészítő szolgáltatás van még? Hűségidőben vannak még a szolgáltatások? Szeretnétek megtartani a jelenleg használt hívószámokat?

Ezekre a kérdésekre adott pontos válaszokkal kapunk egy átfogó képet arról, hogy jelenleg hogyan üzemel a rendszer, ez számunkra egy tökéletes kiindulási pont.

Hány munkatárs használja a szolgáltatást, milyen módon? Mi a cég profilja?

Ugyanolyan fontos, hogy megismerjünk Téged és kollégáid, mint az, hogy tudjuk, műszakilag most hogyan épül fel a rendszeretek. Ugyanis gyakran megesik, hogy javaslatokat teszünk arra, hogy valamit másképp valósítsunk meg, mint ahogyan most működik. Ha a 30 kollégából 20 folyamatosan mozgásban van az iroda területén belül, miért ajánljunk neki asztali készüléket, ha hordozható telefonokkal vagy softphone alkalmazás használatával sokkal hatékonyabban tudna dolgozni? Ha különböző csoportok dolgoznak a cégnél, az IVR (hangmenü) használata növelheti Ügyfeleid elégedettségét, hiszen egy gombnyomással elérheti azt a kollégád, aki problémájára megoldást nyújthat.

Ha ismerjük a jelenleg használt megoldásokat és felmértük, mire lehetne még szükséged, készen állunk arra, hogy egy igazán testre szabott ajánlattal keressünk meg Téged.

Dóri

0

Szólj hozzá