Az Opennet IVR menüje

Telefonos ügyintézés a lehető leggyorsabban a vállalati telekommunikáció színterén

Célunk, hogy Ügyfeleink a lehető legrövidebb úton jussanak el ahhoz a kollégához, aki a felmerülő kérdésekre pontos választ tud adni. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani azzal, hogy bemutatjuk az Opennet hangmenürendszerét, illetve azt, hogy az adott gombok választásával milyen témakör szakértői érhetőek el.

IVR-unk az alábbiak szerint épül fel:

1. Recepció

2. Értékesítés

3. Általános ügyintézés

4. Műszaki ügyfélszolgálat, hibabejelentés

5. Számlázás, pénzügy

Melyik gombot mikor érdemes kiválasztani?

1. Recepció: Általában partnerek által használt menüpont, de személyes ügyintézéshez időpont egyeztetésére is itt van lehetőség.

2. Értékesítés: Ha már konkrét elképzeléssel rendelkezel arra vonatkozóan, hogy milyen szolgáltatást szeretnél, értékesítő kollégáinkat a 2-es menüponton érheted el. A telefonbeszélgetés során felmérik, hogy pontosan milyen igényeknek megfelelően állíthatják össze ajánlataikat.

3. Általános ügyintézés: Amennyiben még ismeretlen Neked a VoIP technológia, vagy tájékozódni szeretnél az elérhető szolgáltatásokról, konstrukciókról, főként Telefonáló és Faxoló szolgáltatásainkkal kapcsolatban, ügyfélszolgálatos kollégáink állnak rendelkezésedre a 3-as menüpont kiválasztását követően.

4. Műszaki ügyfélszolgálat, hibabejelentés: Ha már Ügyfelünk vagy és bármilyen műszaki kérdésed van, vagy hibát tapasztalsz, a 4-es gomb kiválasztásával érheted el műszaki szakértő csapatunkat.

Kérjük, hogy a hibafelvétel, valamint a hibajavítás idejének csökkentéséhez tedd meg az alábbiakat:

  • Ha internet- vagy telefonhibát tapasztalsz, kérjük a telefonhívás előtt próbáld meg újraindítani a készülékeket, eszközöket. Ha a probléma továbbra is fennál, kérjük, hívj minket!
  •  Lehetőség szerint a hibajelentő telefonhívást olyan személy kezdeményezze, akinél a hiba jelentkezett, vagy a technikai kapcsolattartó/ IT-s/ rendszergazda, hogy a hibajavítás a legrövidebb kommunikációs úton történhessen.
  • Jegyezd fel, pontosan melyik telefonszám(ok)on / mellék(ek)en tapasztalható a hiba.
  • Ha telefonkészülékeket is érint a hibajelenség, add meg a pontos típusát, illetve a szériaszámra is szükség lehet.
  • Telefonhívásokkal kapcsolatos hibák esetén a hibák kivizsgálásához elengedhetetlen információk: a hívó szám, hívott szám, hívás pontos időpontja (perc pontossággal), a hibajelenség leírása.
  • Bizonyos esetekben szükség lehet további kivizsgálásokra, ezért kérjük, add meg olyan technikai kapcsolattartó/ IT-s/ rendszergazda telefonszámát és e-mail címét, aki a helyi műszaki sajátosságokat, kialakítást is jól ismeri.

5. Számlázás, pénzügy: Ha számlázással, díjfizetéssel, késedelmes fizetéssel, feltöltésekkel kapcsolatos kérdésed, észrevételed van, pénzügyes kollégáink az 5-ös menüpont választását követően nyújtanak segítséget.

Bízunk benne, hogy posztunkkal segítséget nyújtunk ahhoz, hogy a telefonos menüben való eligazodás  eredménye problémamentes landolás legyen 🙂

Dóri

0

Szólj hozzá