Call center az ünnepekre: segít az átirányítás!

Az ünnepi időszakban még fontosabb, hogy egy céges call center rendszerben minden zökkenőmentesen menjen, így ezekben a hetekben különösen hasznosak lehetnek VIPeX rendszerünk átirányítási funkciói. Összeszedtük, miben segíthetünk.

Egyre közelednek az ünnepek, a karácsonyig hátralévő két hét pedig a várakozás és készülődés mellett a kereskedelemben a megnövekedett ügyfélszámról is szól. Tudjuk, hogy ez a pár hét a legzsúfoltabb, legnehezebb mindenkinek, és nem kivételek ez alól a call centerek sem.

Ilyenkor minden apró segítség számít, mi pedig szerencsére tudunk olyat mutatni, amivel könnyebb lehet a helyzet az ügyfélszolgálatokon. A múlt héten már ajánlottuk TTS szövegalkotó funkciónkat, most pedig rendszerünk átirányítási megoldásairól szeretnék bővebben írni nektek.

Egy modern ügyfélszolgálati rendszerben a hívásátirányítás megkerülhetetlen dolog. Ahhoz, hogy zökkenőmentesen kezelhessük ügyfeleink kéréseit, elengedhetetlen, hogy a hívások akkor és annál a kollégánál landoljanak, aki az adott pillanatban a legjobban tudja megoldani a helyzetet. Erre VIPeX felhő alapú telefonközpont rendszerünk számos megoldást – egyszerűeket és komplexebbeket egyaránt – kínál.

Azt talán mondanunk sem kell, hogy olyan alap funkciók, mint a hívásvárakoztatás, a hívástartás vagy átkapcsolás, a VIPeX rendszerében is elérhetőek. Ezek nélkül az ünnepi hajtás elképzelhetetlen is lenne.

Szintén hasznos funkció a gyorsgombokkal történő átkapcsolás. Itt a kollégák néhány előre beállított készülékgomb kombinációval oda irányíthatják a hívást, ahol a leghatékonyabban tudják kezelni az ügyfél problémáját. Ez a megnövekedett forgalom mellett óriási könnyebbség lehet.

Ahogy rendszerünk legkomplexebb megoldása (egyben kedvencünk) az ütemezett átirányítás is. Ennek segítségével beállíthatunk akármilyen bonyolult és gyakran változó híváslogikát, amivel elérhetjük, hogy az ünnepek alatt változó munkarend ne zavarja ügyfeleinket. Nem okoz gondot az sem, ha ezt napról-napra kell variálni, ahogy a hirtelen módosításokat is könnyen kezeli a rendszer.

És ha már átirányítás, rendszerünkben egy ideje már elérhető beállítás az átirányítások hívószámra szűrése. Ezzel a funkcióval a kiemelt ügyfelek, munkaidőben telefonáló családtagok, vagy épp sürgős problémával jelentkező rendszergazdák hívásai mindig a lehető leggyorsabban eljuthatnak ahhoz, akinek szánják őket.

Ezekkel a megoldásokkal tényleg minden segítséget megadunk, hogy a céges ügyfélszolgálat az ünnepek alatt is zökkenőmentesen üzemelhessen, így mindenki nyugodtan élvezhesse az év egyik legszebb időszakát. Ha érdekel, mit kínál a rendszerünk, hívd bátran kollégáinkat a +36-1-999-6000 telefonszámon!

Zsolt

0

Szólj hozzá