Varázsló webáruházaknak

Hamarosan megújul Click2Call szolgáltatásunk

Egy innovatív és technológiai piacon dolgozó vállalkozás munkatársaként gyakran elgondolkodom azon, mire célszerű építeni a fejlesztéseinket. Bár elvarázsol a legkorszerűbb informatikai technológiák és platformok hihetetlen fejlődése, marketingesként azért alapvetően azt mondom: legyen a technológia csúcs, de az alap legyen a piaci igény.

Megszállott online vásárló vagyok, legyen az cipő, műszaki cikk vagy könyv, nekem biztos a postás hozza! De ezzel nem vagyok egyedül:  ez derül ki  az eNET Internetkutató Kft. webáruházak körében végzett friss kutatásából is. Magyarországon 2016-ban 427 milliárd forintos forgalmat bonyolítottak le a magyar webshopok, ami a teljes hazai kiskereskedelmi forgalom több mint 5%-a. Az online szektor dinamikus bővülése nem meglepő, hiszen egyre többen és egyre nagyobb kosárértékben vásárolnak online.

Egyre bővül az online vásárlók köre

Az elmúlt években egyre több 18 év feletti internetező kóstol bele az online vásárlás világába – és az e-kiskereskedelem dinamikus növekedése azt mutatja rákaptak az ízére. Míg 2015-ben az online vásárlók száma éppen csak meghaladta a négy millió főt, mára további 600 ezer fő erősíti az online vásárlók táborát, így elmondható, hogy a felnőtt internetezők 84%-a vásárol legalább egy évben egyszer online.

Így amikor a csapattal azon tanakodtunk, hogy mi legyen a „nyári fejlesztés”, nekem azonnal a Clilck2Call jutott eszembe. A „jó öreg” Click2Call szolgáltatásunk lehetővé teszi, hogy ügyfélszolgálat elérését webes hívógomb formájában weboldaladba, alkalmazásodba ágyazd, ahonnan ügyfeleid egyetlen gombnyomással telefonon érhetik el az ügyfélközpontot. Szerettük, de már nem eléggé…… Hogy miért, azt jövő heti technológia váltást bemutató cikkünkben részletesen is megtudhatod.

A szolgáltatás átalakításakor az volt az ötletünk, hogy nem csupán a technológia megújítására gondolunk, hanem teljesen megújítjuk a szolgáltatást, mégpedig a webáruházak speciális igényeit figyelembe véve.

Mire van szüksége a webáruházaknak, köztük a Tiédnek is?

  • Arra, hogy a vásárlók a vásárlási folyamat megszakítása nélkül léphessenek kapcsolatba Veled, ha kérdésük van  – pl. bizonytalanok a méret, szín, műszaki tulajdonságok kapcsán.
  • Arra, hogy ha nincs mikrofonjuk, beépített/letöltött alkalmazásuk, akkor is tudjanak beszélni az ügyfélszolgálattal. Lehetőleg az erre leginkább megszokott eszközön: pl. a vezetékes vagy mobil telefonjukon.
  • Persze ehhez nem akarnak külön egy weboldalon megjelenő számot feltárcsázni, a legjobb ha ezt az adott webshop oldalról egyetlen gombnyomással elintézhetik.
  • Ha ez még ingyenes is számukra, az még nagyobb öröm.
  • Nagyobb ügyfél-elégedettség és megválaszolt ügyfélkérdések pedig több bevételt jelentenek – Neked.

Te (azaz a webáruház tulajdonosa) pedig mit szeretnél még?

  •   Azt, hogy ne veszíts vevőt a vásárlási folyamat közben a bizonytalankodás miatt.
  • Azt, hogy bármilyen megoldást is építesz a webáruházadba azt gyorsan, problémamentesen, jelentős költségek nélkül tehesd meg.
  • Azt, hogy csak akkor hívják az a webshopból az ügyfélszolgálatot, ha van ott valaki.
  • No és persze külön öröm lenne, ha a hívással együtt értékes ügyféladatokhoz is jutnál: de jó lenne tudni, hogy egy regisztrált törzsvevőd hív. Hát még ha tudnád, hogy Kovács Úr akkor hív, amikor éppen az akciós notebook-ot nézi, ezüst színben……

No erre kínál megoldást szeptemberben induló friss szolgáltatásunk: a Click2Call Webhop Wizard!

Ez persze nem jelenti azt, hogy a megújuló Click2Call szolgáltatás más ügyfélszolgálatoknak nem lesz tökéletes: hiszen egyszerűbb lesz az üzembe állítása, visszahívásra is használható és integrálható akár a vállalatirányítási vagy CRM rendszerekkel is.

Egyre nagyobb szeletet tesz ki a november-december hónapokban lebonyolított netes forgalom a teljes online kiskereskedelemből. A tavalyi évben mind a vásárlások száma, mind az értéke szerint 2016. utolsó két hónapjában termelődött a teljes hazai online e-kiskereskedelmi forgalom 31%-a

Így ha valami olyat keresel, amivel már az idei karácsonyi szezonban növelheted webáruházad bevételeit és egyúttal értékes ügyféladatokra tehetsz szert már a vásárlási folyamat során, érdemes lesz elolvasnod jövő heti blogposztunkat is, ahol részletesen bemutatjuk a szolgáltatást.

Judit

0