Így válassz telekommunikációs megoldást 2020-ban! Újabb szempontok

 

Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy komplex telekommunikációs megoldásnak, hogy támogassa céged üzleti, értékesítési, informatikai, adatvédelmi és humánerőforrás menedzsment szempontjait is? A 2020-as, Magyarországot is biztosan elérő trendek alapján a héten újabb három szempontot adunk ehhez.

 Nézd a megoldást, ne a percdíjakat!

Cipőt a cipőboltból. Ez evidens. Persze az is ideális, ha vállalati telekommunikációs rendszert telekommunikációs szolgáltatótól veszel. De ha találtál egy igazán jó megoldást valakinél, akkor ne kizárólag a nála elérhető forgalmi díjak alapján dönts. Megértjük, hogy a hűségidő korlátozhat a tovább lépésben. Világos, hogy a mobil szolgáltatótól kapott „korlátlan” csomag sokat ér. De jó, ha tudod, hogy ez ma már nem akadálya annak, hogy az összes – mobil és vezetékes, esetleg külföldi szolgáltatónál előfizetett – flottádat egyetlen felhő alapú telekommunikációs rendszerben kezeld, élvezd ennek minden előnyét és ne kelljen lemondanod a kapott kedvezményekről. A legkorszerűbb rendszerek ma már lehetővé teszik, hogy a külső szolgáltatók számait behozd a rendszerbe. Így élvezheted a megoldás összes előnyét és funkcióját, nem kell kötbért fizetned a hűségidős szerződés lemondásáért és a forgalmat továbbra is ott veheted igénybe, ahol az a számodra legelőnyösebb.

 

Csináld magad!

Ha – nagyobb vállalatként – van saját IT csapatod, vagy külső üzemeltetőd, valamint fontos számodra a rugalmas, gyors változás menedzsment, akkor számodra egy menedzselhető vállalati telekommunikációs megoldás az ideális. Fontos, hogy a rendszer beállításokat, a felhasználók kezelését, a híváslogikát, a munkarendet egy egyszerűen kezelhető, professzionális és biztonságos online menedzsment felületen végezhesd. Válassz olyan rendszert, ahol ez elérhető s így egyúttal a számodra nagyon fontos statisztikákhoz, költség-információkhoz, munkaerő menedzsmenthez szükséges információkhoz is azonnal hozzájuthatsz.

 

Bízd szakemberre!

Kicsit ellentmondásosnak tűnhet, de ha kisebb vállalkozást vezetsz, akkor számodra az lehet fontos, hogy a rendszerrel való napi bajlódást ne kelljen felvállalnod. Így mindenképpen jó, ha olyan megoldást keresel, ahol – ha úgy szeretnéd – van csapat, aki felvállalja ezeket a rendszermenedzsment feladatokat. Egy külföldi szolgáltatótól rendszert venni számos előnnyel járhat, de majdnem biztos, hogy a hajad fogod tépni, ha módosítani szeretnél a beállításokon, ha egy összetett hiba jelentkezik, vagy ha egyedi fejlesztési igényed van. Válassz olyan megoldást, ahol a jó rendszerhez adott az elérhető jó szakember állomány: ügyfélszolgálat, műszaki szupport és – szerencsés esetben – egyedi igényeket megvalósító fejlesztő csapat is.

 

Szerintünk ezek – és a múlt héten felsoroltak – a fő szempontok 2020-ban, amit döntéshozóként figyelembe kell venned a megfelelő vállalati telekommunikációs rendszer kiválasztásában. Ha döntés előtt állsz, reméljük segítettünk!

 

Zsolt

0

Szólj hozzá